Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal gebaar met vuurwerk...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Speciaal gebaar met vuurwerk...

    Ik ben erg benieuwd of jullie nog wat speciaals doen, of een gebaar maken met vuurwerk om een bepaalde reden...

    Ik schiet al jaren om 00:00 3 vuurpijlen (geluk, hoop en liefde) met een roos er aan als herinnering aan o.a. mijn veel te vroeg overleden moeder, oom, neef, opa's, oma'a en alle andere overleden dierbaren.
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    #2
    Wij schrijven zins een paar jaar een harte kreet aan onze lieve heer en gooien dat als point off contact in de vuurton net voor twaalf uur.

    Comment


      #3
      Mooi zeg. Vind zoiets altijd een mooi tintje geven aan de avond, even tijd voor bezinning tussen al het geweld. Mijn vriendin en ik zijn dit jaar van plan om een wens voor komend jaar op te schrijven op een briefje en te plakken op een vuurpijl. Soort wenspijl. Even momentje met zn tweeën.

      Comment


        #4
        Wij deden, laatste jaren helaas niet meer, altijd een doe een wens pijl kopen en daar onze wensen in.

        Mede om 't goede doel te steunen en als herinnering aan mijn eigen doe een woensdag, waar ik tot op de dag van vandaag nog plezier van heb.

        Comment

        Working...
        X