Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb me afgelopen donderdag rot gezocht om eerlijk te zijn....ken de buurt daar sowieso niet echt....dus wordt voor mij vrij lastig om hem te vinden...

    iemand een idee waar ik precies moet zijn?

    Comment


      #17
      Eindhovenseweg tussen Son en Breugel & Eindhoven. Succes.

      Comment


        #18
        die had ik nooit gevonden

        Comment


          #19
          Als je 'm richting Almere brengt ga ik op jacht!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
            Eindhovenseweg tussen Son en Breugel & Eindhoven. Succes.
            Het zou zomaar kunnen, ben benieuwd wie als eerste gaat kijken, gister lag hij er nog.

            Comment


              #21
              Lijkt me weer op niks uit te lopen?

              Comment


                #22
                Je zou toch denken dat iemand daar wel in de buurt woont of werkt. Kom op met die stok!

                Comment


                  #23
                  @PyroLau Zo denk ik er ook over, er zijn best wat freaks die in Eindhoven wonen en de locatie is inmiddels ook bekend.

                  Comment


                    #24
                    Ik ben soms in Eindhoven maar helaas niet vaak. Heb me er twee weken geleden een ongeluk naar gezocht...
                    Binnenkort maar weer eens opnieuw kijken, want nu weet ik een straatnaam.

                    Comment


                      #25
                      Iedereen die onderweg is naar Eindhoven... jullie kunnen omdraaien.
                      Zojuist even gecheckt en de stok is weg. Rondom de plek waar hij lag is het gras gemaaid dus of hij is opgehaald of de gemeente heeft hem direct verwijdert.
                      De sleutel lag ook niet meer op zijn plek dus ik verwacht gewoon dat een member hem heeft opgehaald.
                      Ik ben benieuwd waar hij opduikt.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                        Iedereen die onderweg is naar Eindhoven... jullie kunnen omdraaien.
                        Zojuist even gecheckt en de stok is weg. Rondom de plek waar hij lag is het gras gemaaid dus of hij is opgehaald of de gemeente heeft hem direct verwijdert.
                        De sleutel lag ook niet meer op zijn plek dus ik verwacht gewoon dat een member hem heeft opgehaald.
                        Ik ben benieuwd waar hij opduikt.
                        Nu maar hopen dat het een member is die de stok heeft gevonden en heeft weggehaald. Snel op een nieuwe locatie verstoppen en het spel levendig houden. We wachten gespannen af!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Gister kwam ik er langs toen de gemeente er aan het maaien was, zag de stok niet meer liggen op dat moment. De dag ervoor nog wel ;)

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
                            Gister kwam ik er langs toen de gemeente er aan het maaien was, zag de stok niet meer liggen op dat moment. De dag ervoor nog wel ;)
                            En dan neem je hem niet eventjes mee die dag ervoor? ;)
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #29
                              Ik ben bang dat iemand van de gemeente hem nu heeft...

                              Comment


                                #30
                                Jongens. Geen paniek. Stok is in goede handen. Binnenkort een update!
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X