Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuk om te horen dat jullie enthousiast zijn en dat er al mensen zijn die mogelijk de plek herkennen.

    De gelukkige vinder kan ik verblijden met een Unity van Fireworks For All
    Good luck!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	thumbnail_20181028_140335.jpg
Vertoningen:1
Grootte:211,4 KB
ID:	1568046

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	thumbnail_20181028_140339.jpg
Vertoningen:1
Grootte:261,1 KB
ID:	1568047
    Laatst aangepast door Pyroguy; 28 October 2018, 21:06.

    Comment


      Jammer, had ik vanmiddag wel effe tijd voor gehad, net als jij waarschijnlijk Pyroguy

      Comment


        Lol, wat denk je de stok moet met 1 dag weg zijn? Wat een aanwijzing zeg..

        Comment


          Je hebt er wel een stukje voor moeten rijden naar de nieuwe locatie aan de foto's te zien,ik herken ook wel een paar onderwerpen/gebouwen die je erop hebt te staan.

          Comment


            Verkeerde kant van NL. voor mij iets te ver weg
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              Erg leuk dat de stok de laatste weken veel kilometers heeft gemaakt.

              Laten we ons nadat hij op de laatste plaats is opgehaald weer houden aan de vaste spelregels dit om iedereen een kans te geven om de stok te vinden.
              Ik kan nu de openingspost niet aanpassen omdat ik geen idee heb waar hij is geweest sinds dat Broekhoff heb gekaapt heeft (alle lof voor deze actie overigens)

              De regels:
              - de stok moet worden vast gemaakt aan een 'welkom in...' of 'u verlaat...' bord zodat ze voor het begin van het spel wat makkelijker te vinden zijn.
              - de stok mag niet 2x achter elkaar verplaatst worden door dezelfde persoon.
              - de stok mag niet 2x achter elkaar in de zelfde plaats liggen! zodat hij ook rond reist en niet een spel tussen een paar leden word.
              - als je de stok vind zorg je dat de stok zo snel mogelijk op een andere plaats ligt.
              - als je de stok ergens plaatst maak je minimaal 3 foto's , een of twee van de omgeving, een van het bord waar de stok aan vast ligt, en een foto van de plaats waar de sleutel ligt.
              - de sleutel moet in een ring van 20M binnen de vuurwerkstok blijven!
              -als je hem gehaald heb, plaats dan zo snel mogelijk een bericht dat de stok in jouw bezit is, zodat andere leden niet voor verassingen komen te staan.

              Comment


                Ik heb geprobeerd om die fabriek te tracen. Ben me er volgens mij aardig aware van,waar het is lol. Maar ik kom daar toch niet lol.
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                  Erg leuk dat de stok de laatste weken veel kilometers heeft gemaakt.

                  Laten we ons nadat hij op de laatste plaats is opgehaald weer houden aan de vaste spelregels dit om iedereen een kans te geven om de stok te vinden.
                  Ik kan nu de openingspost niet aanpassen omdat ik geen idee heb waar hij is geweest sinds dat Broekhoff heb gekaapt heeft (alle lof voor deze actie overigens)

                  De regels:
                  - de stok moet worden vast gemaakt aan een 'welkom in...' of 'u verlaat...' bord zodat ze voor het begin van het spel wat makkelijker te vinden zijn.
                  - de stok mag niet 2x achter elkaar verplaatst worden door dezelfde persoon.
                  - de stok mag niet 2x achter elkaar in de zelfde plaats liggen! zodat hij ook rond reist en niet een spel tussen een paar leden word.
                  - als je de stok vind zorg je dat de stok zo snel mogelijk op een andere plaats ligt.
                  - als je de stok ergens plaatst maak je minimaal 3 foto's , een of twee van de omgeving, een van het bord waar de stok aan vast ligt, en een foto van de plaats waar de sleutel ligt.
                  - de sleutel moet in een ring van 20M binnen de vuurwerkstok blijven!
                  -als je hem gehaald heb, plaats dan zo snel mogelijk een bericht dat de stok in jouw bezit is, zodat andere leden niet voor verassingen komen te staan.
                  Ik heb de stok opgehaald bij Flevonice in Biddinghuizen. Daarna lag de stok volgens de regels in Amersfoort. En als hij straks is opgehaald hoor je wel weer waar de stok gevonden is

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                    Erg leuk dat de stok de laatste weken veel kilometers heeft gemaakt.

                    Laten we ons nadat hij op de laatste plaats is opgehaald weer houden aan de vaste spelregels dit om iedereen een kans te geven om de stok te vinden.
                    Ik kan nu de openingspost niet aanpassen omdat ik geen idee heb waar hij is geweest sinds dat Broekhoff heb gekaapt heeft (alle lof voor deze actie overigens)

                    De regels:
                    - de stok moet worden vast gemaakt aan een 'welkom in...' of 'u verlaat...' bord zodat ze voor het begin van het spel wat makkelijker te vinden zijn.
                    - de stok mag niet 2x achter elkaar verplaatst worden door dezelfde persoon.
                    - de stok mag niet 2x achter elkaar in de zelfde plaats liggen! zodat hij ook rond reist en niet een spel tussen een paar leden word.
                    - als je de stok vind zorg je dat de stok zo snel mogelijk op een andere plaats ligt.
                    - als je de stok ergens plaatst maak je minimaal 3 foto's , een of twee van de omgeving, een van het bord waar de stok aan vast ligt, en een foto van de plaats waar de sleutel ligt.
                    - de sleutel moet in een ring van 20M binnen de vuurwerkstok blijven!
                    -als je hem gehaald heb, plaats dan zo snel mogelijk een bericht dat de stok in jouw bezit is, zodat andere leden niet voor verassingen komen te staan.
                    Valt wat voor te zeggen. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik niet bij eventuele regels heb stilgestaan.
                    Maar anderzijds is het zo iets minder makkelijk en voor iemand in Brabant heeft het in dit geval al weinig zin hem op te halen. Omdat je ook de prijs op zult moeten halen. Daarnaast zijn we 'het begin van het spel' nu wel gepasseerd..

                    Maar in het vervolg weer een plaatsnaambord! Excuses.
                    Laatst aangepast door Pyroguy; 29 October 2018, 07:06.

                    Comment


                      Vind het juist wel wat hebben dat het meer een speurtocht is geworden ...
                      Just my opinion ...

                      Comment


                        Pffff 520 km rijden.... ik sla even over

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                          Pffff 520 km rijden.... ik sla even over
                          Zonde zeg.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            Is het de 195 km waard?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
                              Is het de 195 km waard?
                              Ik denk dat je geen andere optie hebt aangezien dat kreng daar maar in die buurt blijft hangen
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Ik denk dat je geen andere optie hebt aangezien dat kreng daar maar in die buurt blijft hangen
                                Ik zal is kijken als ik hem heb zal ik hem sowieso richting de andere kant van Nederland brengen

                                Comment

                                Working...
                                X