Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2016 - 2017... het is alweer voorbij...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2016 - 2017... het is alweer voorbij...

    Maanden voorbereiding.
    Lezen op forums, demo's, uitkiezen, ritjes naar België.
    Floep, het zit er alweer op.
    Jaartje wachten en je mag weer...
    Het gaat zo snel allemaal...

    Laat ons hier ff flink uithuilen...

    #2
    En dan ook nog driekwart van je films laten mislukken door je eigen domme fout
    Was vergeten dat de camera al aan het filmen was en daardoor stopte ik juist met filmen op het moment supreme.

    Dag projecten:
    3x killer instinct + 3x Red Heat
    6x Cruelty
    It's mine + Massive

    Dag boxen:
    Spectacle Show 120
    Cruel traction
    Soul Stripper 75sh

    Zonde dit

    Maargoed, op naar 2018 dan maar.

    Comment


      #3
      Voor je het weet is het weer september. Dan begint voor mij althans het hele circus weer.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Gelukkig hebben we de freakacties nog om het jaar een beetje door te komen. Was wel een top oud & nieuw dit, ondanks de mist en de regen om half 1
        Laatst aangepast door SQUEAK!; 1 January 2017, 14:49.
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
          En dan ook nog driekwart van je films laten mislukken door je eigen domme fout
          Was vergeten dat de camera al aan het filmen was en daardoor stopte ik juist met filmen op het moment supreme.

          Dag projecten:
          3x killer instinct + 3x Red Heat
          6x Cruelty
          It's mine + Massive

          Dag boxen:
          Spectacle Show 120
          Cruel traction
          Soul Stripper 75sh

          Zonde dit

          Maargoed, op naar 2018 dan maar.
          Mag ik jouw vragen hoe de It's Mine + Massive is bevallen? Ik zat er ook aan te denken om zo iets te maken.
          Verder klinkt de 3x Killer Instinxt en de 3x Red Heat echt ziek. Jammer dat het filmen niet gelukt is.

          Comment


            #6
            Tja, wel erg jammer inderdaad. Bijna alles staat al op zolder, aangezien het echt k*t weer was. Hopen dat het volgend jaar beter is.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
              En dan ook nog driekwart van je films laten mislukken door je eigen domme fout
              Was vergeten dat de camera al aan het filmen was en daardoor stopte ik juist met filmen op het moment supreme.

              Dag projecten:
              3x killer instinct + 3x Red Heat
              6x Cruelty
              It's mine + Massive

              Dag boxen:
              Spectacle Show 120
              Cruel traction
              Soul Stripper 75sh

              Zonde dit

              Maargoed, op naar 2018 dan maar.
              Mag ik jouw vragen hoe de It's Mine + Massive is bevallen? Ik zat er ook aan te denken om zo iets te maken.
              Verder klinkt de 3x Killer Instinxt en de 3x Red Heat echt ziek. Jammer dat het filmen niet gelukt is.

              Comment


                #8
                Vooral een kater van een hoop mislukte video's. Ik ga dit jaar gewoon een hele goede camera met statief e.d. aanschaffen. En dan iemand dagen van te voren duidelijk instrueren hoe het allemaal moet.

                Verder erg genoten van mooi vuurwerk, maar toch een hoop bewaard. Het weer was het niet waard om nog meer af te schieten :S

                Gelukkig zijn we al weer bijna toe aan de vroege vogel acties

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
                  Mag ik jouw vragen hoe de It's Mine + Massive is bevallen? Ik zat er ook aan te denken om zo iets te maken.
                  Verder klinkt de 3x Killer Instinxt en de 3x Red Heat echt ziek. Jammer dat het filmen niet gelukt is.
                  Het is echt een prachtige combinatie. De its mine schiet wel een beetje snel en is een stuk eerder klaar dan de massive. Ik had alleen nog snellont over dus ze gingen ongeveer tegelijk de lucht in. Ik zou het zo timen dat de its mine halverwege de massive begint.

                  Comment


                    #10
                    Heb er weer van genoten hoor! Maar ook blij dat de rust is wedergekeerd en het gewone leven weer begint deze week

                    Comment


                      #11
                      Helaas maar waar , maar ben al weer druk bezig met wat ik dit jaar ga bestellen

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                        Heb er weer van genoten hoor! Maar ook blij dat de rust is wedergekeerd en het gewone leven weer begint deze week
                        Helemaal mee eens, helemaal gesloopt na drie dagen hard werken en stressen. Nog even nagenieten van de foto's en flmpjes. Misschien in januari nog even een freakactie meenemen en voor de rest weer even terug naar het normale leven. Voldaan gevoel, ik kan hier wel een tijdje op teren.

                        Comment


                          #13
                          Het weer was best aardig hier. Heb bijzonder weinig over (alleen maar klein spul en een half meterpakketje). Mist was te overleven, geen regen, alleen af en toe een klein tegenvalletje kwa vuurwerk. Dat gebeurd altijd wel.

                          Ik ben tevreden. Vandaag nog even bijkomen. Morgen weer voldaan verder met het gewone leven
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
                            Mag ik jouw vragen hoe de It's Mine + Massive is bevallen? Ik zat er ook aan te denken om zo iets te maken.
                            Hier is een filmpje van mij (2015/2016), slechte kwaliteit video maar dan weet je hoe het eruit ziet

                            Comment


                              #15
                              Hier prima weer tot 00.30 uur toen zag je door combi rook en mist erg weinig van je cakes. Ben gestopt in de hoop dat het beter werd, maar helaas. Heb wat over gehouden.

                              Comment

                              Working...
                              X