Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrolijk Vuurwerk stopt (helaas)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vrolijk Vuurwerk stopt (helaas)

    Vrolijk Vuurwerk stopt

    In 2013 ben ik gestart met Vrolijk Vuurwerk. De doelstelling: 50 gezinnen met kinderen die afhankelijk waren van de voedselbank blij maken met wat gratis vuurwerk zodat ze met Oud & Nieuw ook eens mee konden doen met vriendjes. Waarom ik dit initiatief startte? Omdat ik zelf als kind ook gek was van vuurwerk (nog steeds trouwens) en ik deze kinderen dit plezier ook gunde.

    Wat een succes was dat. In plaats van 50 gezinnen hebben we tussen de 300 en 400 gezinnen blij kunnen maken met gratis vuurwerk! Daarnaast hebben we in de krant gestaan, zijn we bij Hart van Nederland op TV geweest en ook op de radio werd over ons gepraat.

    Helaas kwamen er ook negatieve reacties op de actie. Vuurwerk was, is en blijft een beladen onderwerp. Met als gevolg dat het lastiger werd om partijen te vinden die wilden samenwerken voor wat betreft het uitdelen. Vandaar dat we in 2014 en 2015 helaas ook niet hebben uitgedeeld en we de focus meer op het plezier van vuurwerk en het veilig afsteken van vuurwerk hebben gelegd.

    Er zijn een paar partijen geweest die de uitdaging aan wilden gaan, maar na advies van mij om eerst een poll te houden om de reacties van donateurs te peilen besloten ze er, geheel terecht, van af te zien. Als donateurs aangeven te stoppen met doneren dan moet je het niet doen! Maar voor ons natuurlijk erg jammer, omdat de importeurs graag mee wilden werken aan het initiatief Vrolijk Vuurwerk.

    Omdat het steeds lastiger is om samenwerkende partijen te vinden en omdat het erg tijdrovend is om alles logistiek en qua marketing te regelen merk ik dat ik er niet meer het plezier uit haal die ik eerder wel kreeg. Erg jammer, maar als het niet meer goed voelt moet je stoppen. Daarom heb ik besloten te stoppen met Vrolijk Vuurwerk.

    Ik wil alle donateurs, winkeliers en fans van Vrolijk Vuurwerk hartelijk bedanken voor de steun de afgelopen jaren!

    #2
    Bedankt voor wat jullie gedaan hebben. Jammer dat het hier ophoud, jullie hebben veel gezinnen blij gemaakt

    Comment


      #3
      Jammer, maar begrijpelijk. Bedankt voor de inzet van iedereen die hieraan heeft bijgedragen.
      Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

      Comment


        #4
        Heel erg jammer kerel! Was een ontzettend goed en mooi initiatief!

        Comment


          #5
          Super leuk initiatief was het, respect voor het realiseren ervan maar toch jammer dat je ermee moet stoppen vooral voor degene waar het uiteindelijk voor is. Hulde Shock

          Comment


            #6
            Jammer, om dit te lezen. In ieder geval bedankt voor je inzet in deze van de afgelopen jaren.
            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

            Comment


              #7
              Heel jammer dat de wereld soms zo zuur in elkaar zit en "we" elkaar niks meer gunnen ...
              Top dat je dit gedaan hebt, respect !!

              Comment


                #8
                Heel jammer ja, maar zeker heel goed gedaan. Bedankt voor het bijdragen aan een positief imago
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #9
                  Zag het inderdaad al op FB voorbij komen jammer.Negatieve mensen heb je er altijd bij maar dat zegt meer over hun kortzichtigheid dan over deze actie.Je hebt in iedergeval je best gedaan kerel daat gaat het om.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Jammer,was een mooi project. Bedankt voor alles,in iedergeval.
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #11
                      Het is jammer dat een kleine groep altijd weer een negatieve lading weet te geven aan een mooi en oprecht gebaar. En telkens weer niet in staat is over zijn eigen vooroordelen en angsten te stappen.

                      Dank je sebas voor alle inzet, in ook voor jou spannende tijden
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Eeuwig zonde dit! Wederom de kracht van het schreeuwen van een kleine groep die wint. Was een top initiatief iig! Wellicht dat het in de toekomst wel weer doorgang kan vinden!

                        Comment


                          #13
                          Bedankt voor al je inzet en inspanning man, je hebt iets heel moois gedaan! Mag je trots op wezen!

                          Comment


                            #14
                            Zeker jammer en respect voor jou hoor!

                            Comment


                              #15
                              Iedereen nogmaals bedankt voor de steun en interesse de afgelopen jaren. Ik vind het ook jammer dat het stopt, maar we hebben het in ieder geval geprobeerd en het is 1x gelukt. En dat was al veel meer dan ik vooraf had verwacht.

                              Het idee gaat nu op de plank, maar misschien komt het er ooit wel weer af.

                              Comment

                              Working...
                              X