Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij mijn show

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Wat ik altijd gaaf vind midden in een show is even de rust terug brengen,

    Wat crossette's en go-getters erin

    In de finale zou ik persoonlijk de Final Fate van Wolff en de Secret Salute Finale van Rubro gebruiken.
    Dat wou ik inderdaad gaan doen, ik zat te denken aan de splitonium van Lesli om voor de finale even rustig aan te doen en dan te gaan rammen. De final fate is een optie maar wel gelijk heel erg prijzig. De finalebak van Secret Salute is inderdaad ook heel erg vet! Bedankt!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Djaimy, na de demo van Wolff gister zou je ook kunnen naar The Malibu Action voor crossettes en voor fluit natuurlijk Return of the Phoenix.
      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
        Djaimy, na de demo van Wolff gister zou je ook kunnen naar The Malibu Action voor crossettes en voor fluit natuurlijk Return of the Phoenix.
        Dankjewel! Sorry voor het late antwoord. De Return of the Phoenix gaat er sowieso komen!!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          De nieuwe versie (althans de 2014 versie) van de Crossing Crossette van Wolff is ook een lekkere crossette cake. Schiet in salvo's maar dan niet met de standaard rood en groen, meer een beetje lichtblauw en rozeachtig.

          Nadeel is wel dat die in 15 seconden leeg is en je er eigenlijk 2 of 3 tegelijk moet laten gaan. Maar als budget geen punt is of je hebt goeie korting dan is het een aanrader
          Laatst aangepast door titanium; 12 October 2015, 10:32.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
            De nieuwe versie (althans de 2014 versie) van de Crossing Crossette van Wolff is ook een lekkere crossette cake. Schiet in salvo's maar dan niet met de standaard rood en groen, meer een beetje lichtblauw en rozeachtig.

            Nadeel is wel dat die in 15 seconden leeg is en je er eigenlijk 2 of 3 tegelijk moet laten gaan. Maar als budget geen punt is of je hebt goeie korting dan is het een aanrader
            Dankje Thomas!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Zit eigenlijk een beetje vast bij het 'middenstuk'. Ik dacht aan een opening als volgt:
              0-20 seconden - 3x crackling sky VWT - €12 excl korting
              20-30 seconden - Crazy kamikaze ZENA - €18 excl korting
              30-50 seconden - 2x Nanjing Pangu - €30 excl korting
              50-70 seconden - 2x Chengdu Pangu - €40 excl korting

              En dan moet er een stuk opvulling komen tot ongeveer 3 minuten. Dan wil ik los gaan, maar dat is geen probleem. Iemand tips?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Heb je de Valk big 19 al overwogen ?

                Comment


                  #23
                  De Crazy Kamikaze duurt geen 10 seconde maar is een "at once" cake.

                  Comment

                  Working...
                  X