Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Definitie van een freak?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Definitie van een freak?

    Beste mensen,

    Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik mij afvraag wat een freak is volgens jullie.
    Als kersvers december-geregistreerde ben ik nieuw op dit forum en daarom ben ik benieuwd naar jullie definitie. Ik heb mij begin vorige maand aangemeld omdat ik wilde weten wat goed vuurwerk zou zijn voor de jaarwisseling. Elk jaar haal ik namelijk voor een bescheiden bedrag wat mooie potten. Mijn gebruikersnaam verraadt al waar de grens ligt voor een bepaald product, maar in totaal geef ik ongeveer €150,00 uit.

    Als ik het forum bekijk, dan merk ik dat velen daar qua budget fors overheen gaan. Om deze reden beschouw ik mijzelf daarom niet als freak. Op basis van het aantal Thanks per post heb ik al enige trends waargenomen. Zo weet ik inmiddels dat een meerderheid van de mensen hier iets voelt voor de legalisatie van flashknallers tot 2 gram, ik weet dat het overdag stoken als heilig wordt beschouwd en dat 40 euro voor een pot nog een acceptabele prijs is. Zelf heb ik met deze drie punten helemaal niets, maar daar gaat het nu niet om. Waar het wel om gaat: wat is volgens jullie de definitie van een freak?
    Laatst aangepast door maximaal30euro; 13 January 2015, 23:32.

    #2
    Hou je van vuurwerk, dan ben je een freak ongeacht wat je budget is......
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Budget maakt niet uit, ik geef ook geen duizenden euros aan vuurwerk uit, omdat ik gwn te arm ben xD

      Wat mij betreft ben je een freak als je geil word als je vuurwerk ziet.
      Nee grapje xD wat mij betreft ben je een freak als je in december en de eerste twee weken van December minimaal 30 minuten per dag bezig bent met vuurwerk (inclusief denken aan).
      Keep it legal!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
        Hou je van vuurwerk, dan ben je een freak ongeacht wat je budget is......
        Helemaal mee eens!

        Comment


          #5
          Kan me ook prima vinden in de reactie van Rowy. En misschien is liefhebber wel een beter woord dan freak.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Een freak klinkt voor mij als iemand die echt dagelijks met vuurwerk bezig is. Een liefhebber meer iemand die zo af en toe met vuurwerk bezig is (en dan vooral oktober-november-december)

            ik behoor tot de catagorie liefhebber. Maar begin wel steeds meer trekjes te krijgen van een freak, hahah

            Comment


              #7
              Hij zit nog in de begin fase
              Let maar op, over een paar jaar boort ie wel maar meiers doorheen, dan is ie ook niet meer van het forum af te slaan.......
              www.rowyvuurwerk.nl

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jessevuurwerk Bekijk bericht
                Een freak klinkt voor mij als iemand die echt dagelijks met vuurwerk bezig is. Een liefhebber meer iemand die zo af en toe met vuurwerk bezig is (en dan vooral oktober-november-december)
                Dit inderdaad.

                Comment


                  #9
                  Compleet koekwous...
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Definitie van freak?
                    Simpel: Dat je van vuurwerk houd! En dat je geniet van het vuurwerk wat je heb gekocht, dat is het enigste! misschien is het knapper dat je voor 150 euro aan besteed dan dat iemand maar kan kopen wat die gene wilt
                    Je moet echt niet denken dat je geen freak bent, want dat is echt niet zo! Je hoort gewoon bij de groep freaks!
                    Laatst aangepast door ivivuurwerk; 12 January 2015, 17:40.

                    Comment


                      #11
                      Ik denk dat mensen die nu nog op een vuurwerk forum zitten en genieten van vuurwerkfilmpjes ook al is het nog maar recent O&N geweest een freak is

                      Comment


                        #12
                        Als jij je hier aanmeld ben je al enigzins een freak/liefhebber.
                        ik zelf beschouw mezelf als liefhebber, ik heb immers van de avp tijd. september t/m januari dan offline om het voor mezelf toch nog enigzins speciaal te houden. hieraan beleef ik heel veel plezier. en ik probeer dit ook elk jaar weer vol te houden.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                          Hou je van vuurwerk, dan ben je een freak ongeacht wat je budget is......
                          Daar ben ik t ook helemaal mee eens het gaat idd ook helemaal niet om welk bedrag je daarvoor uitgeeft, de een heeft nu eenmaal meer te besteden als een ander maar om t plezier en de beleving waar t om gaat en de een beleeft het t hele jaar door en de ander vanaf december maar als je het leuk vind en je bent gewoon een liefhebber dan behoor je tot de freaks��...

                          Comment


                            #14
                            Je hebt meerdere soorten freaks denk ik:

                            Je hebt de freaks die echt naar de laatste dag van het jaar toe leven. Zoveel mogelijk vuurwerk kopen en heel de dag door knallen.

                            Maar je heb ook genoeg freaks die heel het jaar door shows bezoeken, of door op een professionele manier meer mee bezig zijn. Of naar grote shows/festivals gaan in het buitenland.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                              Hij zit nog in de begin fase
                              Let maar op, over een paar jaar boort ie wel maar meiers doorheen, dan is ie ook niet meer van het forum af te slaan.......
                              Idd ben er ook niet vanaf te rammen. Veelste leuk om ermee bezig te zijn ook nu het er net weer op zit...

                              Comment

                              Working...
                              X