Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC Kroeg & Slowchat #51

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Prachtige plaatjes Patrick.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
      Zitten allweer in de laatste week van september. heerlijk. alleen vind ik het nog zo rustig op het forum. tevens wacht ik met smart op de filmpjes van de nieuwe producten van royal.

      en dat de winkels bij mij in de buurt eindelijk hun webshops openen zodat ik eens kan bestellen
      Ja Royal mag van mij ook wel eens opschieten t duurt wel erg lang met beeldmateriaal!!

      Comment


        #33
        Idd. Eerste week van Oktober zit er al bijna op. De datum van de demo mag best bekend worden gemaakt.

        Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
        Ja Royal mag van mij ook wel eens opschieten t duurt wel erg lang met beeldmateriaal!!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
          Idd. Eerste week van Oktober zit er al bijna op. De datum van de demo mag best bekend worden gemaakt.
          Streven is 1 november. Dit omdat nog niet alles binnen is en ze alle producten willen schieten uit de productie en geen samples.

          Comment


            #35
            Dit is overigens al jaren zo dacht ik. Dat is wel het voordeel van Royal en tegelijk een nadeel. Je krijgt productie te zien maar je geduld wordt wel op de proef gesteld. Maar het goede nieuws nu is dat het nog minder dan een maand gaat duren voordat de demo er is.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #36
              Naast het duiken heb ik nog een mooie passie .

              Eerste foto is een beetje hoe ik hoop elke kaart te schieten, max 50 uit 50
              En tweede is een foto in ideale schiethouding met uitrusting

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	10672051_10201961570394678_5417811101770280587_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:123,3 KB
ID:	1550333

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	10696214_10201957770659687_3618229739009049536_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:47,1 KB
ID:	1550334
              www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                #37
                Kijk daarom heb ik ook zo`n pleurishekel aan die dingen.Vooral die gasten die zo stoer moeten doen met hun laserpennetje tijdens een vuurwerkshow bijvoorbeeld.

                Alarm om laserpennen

                AMSTERDAM -
                Nederlandse oogartsen slaan alarm over het toenemende aantal slachtoffers van laserpennen. Het gaat met name om jonge kinderen die de pennen als speelgoed gebruiken, maar daarbij onherstelbare schade aan hun ogen oplopen.

                ,,Laserpennen zijn geen speelgoed. Het zijn gevaarlijke wapens aan het worden,” zegt oogarts Jan Keunen van het Radboud UMC in Nijmegen tegen EenVandaag.
                De afgelopen twee jaar meldden zich zeventien slachtoffers, vaak ging het om kinderen met zeer ernstige verwondingen. Keunen spreekt van een alarmerende ontwikkeling. ,,Zeventien gevallen op 16 miljoen inwoners is misschien niet veel, maar als deze trend doorzet is het heel zorgelijk: de schade is onherstelbaar.”
                Laserpennen zijn verboden in Nederland, maar via internet is er gemakkelijk aan te komen. Zondagavond werd in Rhoon nog iemand aangehouden die vanaf de grond met een laserpen de piloot van een politiehelikopter in zijn ogen scheen.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #38
                  Klopt helemaal kwintos. Tijdens de Zena Trophy was er ook iemand of meerdere met zo'n pen te etteren.

                  Comment


                    #39
                    en toch kun je die laserpennen ook in Nederland krijgen .
                    wat is dan her verschil
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #40
                      Tot 5 mw legaal in Nederland! ;)

                      Comment


                        #41
                        okey dan nooit geweten .
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #42
                          En het is alweer november!
                          3 november gaat vuurwerkplanet alweer open, royal productie video"s worden bekend en de sfeer begint toch aardig te koemen hier!
                          Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                          Comment


                            #43
                            Omdat het november is dan geef ik maar rondje...

                            Deze maand gaat duur worden... met alle me bestellingen

                            Comment


                              #44
                              Movember, ik ga een poging wagen!

                              Comment


                                #45
                                De hoogste tijd om vandaag weer een bestelling digitaal de deur uit te doen. Eens rustig voor gaan zitten en mooie cakes uitzoeken zo bij Huisman.

                                Comment

                                Working...
                                X