Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC Kroeg & Slowchat #51

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tijd voor een nachtbrakers topic!

    Het record staat op 2.806, dat 15 november 2019 werd gevestigd om 01:38
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      Veeg teken dat dat record (en ook het vorige record van begin van de middag, enkele dagen terug) gewoon niet helemaal deugen. Bots, zoekmachines, wat dan ook. Dit lijken mij geen legitieme bezoekersaantallen. Zit véél te ver boven het oude record.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
        Veeg teken dat dat record (en ook het vorige record van begin van de middag, enkele dagen terug) gewoon niet helemaal deugen. Bots, zoekmachines, wat dan ook. Dit lijken mij geen legitieme bezoekersaantallen. Zit véél te ver boven het oude record.
        Dat was mijn gedachten inderdaad ook

        Comment


          Het is ons inderdaad ook opgevallen. We zijn momenteel aan het onderzoeken waar dit aan ligt. Wordt vervolgd.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Het is alweer verbroken.
            With great fireworks comes great responsibility

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
              Het is ons inderdaad ook opgevallen. We zijn momenteel aan het onderzoeken waar dit aan ligt. Wordt vervolgd.
              erg benieuwd. goed dat jullie er zo boven op zitten

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
                erg benieuwd. goed dat jullie er zo boven op zitten
                Het zou zonde zijn als we door een fout o.i.d. het échte record missen dat wellicht verbroken gaat worden. We zijn er mee aan de slag, maar vooralsnog is het lastig om iets te vinden..
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Het zou zonde zijn als we door een fout o.i.d. het échte record missen dat wellicht verbroken gaat worden. We zijn er mee aan de slag, maar vooralsnog is het lastig om iets te vinden..
                  zijn het wel allemaal nederlandse/duitse/Belgische bezoekers ?

                  je zou bijvoorbeeld al bepaalde IP's zoals vanuit Rusland etc kunnen blokken om het 1 en ander uit te sluiten.

                  straks zijn het de chinezen omdat het woordt china hier veelvuldig wordt gebruikt....

                  heb wel eens gekkere dingen gezien :P

                  Comment


                    Gewoon uitgaan van aantal leden dat online is lijkt me.
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      Zijn nu gewoon meer dan 1300 gasten online. Lijkt mij wel wat veel zo op een zondag
                      Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                        zijn het wel allemaal nederlandse/duitse/Belgische bezoekers ?

                        je zou bijvoorbeeld al bepaalde IP's zoals vanuit Rusland etc kunnen blokken om het 1 en ander uit te sluiten.

                        straks zijn het de chinezen omdat het woordt china hier veelvuldig wordt gebruikt....

                        heb wel eens gekkere dingen gezien :P
                        Pfoe, dat weet ik niet. Dat kan ik zelf ook niet inzien, die kennis heb ik niet. Maar ik ga het doorzetten. Thanks!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Let there be life!

                          Vraagje over youtube.
                          Ik heb gisteren mijn 4K video van de finale van de Vuurwerk Bunker geüpload. Het duurde al erg lang voordat de video verwerkt was. Vervolgens duurde het nog zeker twee uur voordat de video in 720p te bekijken was. En nu, ongeveer 10 uur verder, is de resolutie nog steeds maar 1080p.
                          Heeft iemand hetzelfde probleem? Een video in 4K resolutie weergeven duurt gewoonlijk hooguit een paar uur, is mijn ervaring. Is youtube kapot?
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Bijnaaa nachtbrakers topic
                            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                            Comment


                              Kom maar op met dat topic dan!

                              Comment


                                Waarom vinden we geen brillen en oortjes uit, waarmee alleen de dragers ervan het vuurwerk kunnen zien en horen? Of denk ik nu te ver in de toekomst...
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X