Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC Kroeg & Slowchat #51

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Man man man...Eindelijk weer even de tijd om, achter de computer te zitten.

    Eergisteren is mijn moeder overleden (2 jaar geleden mijn vader). Dus nu officieel ouderloos. :ermm:

    Afgelopen zondagavond nog wel bij een vuurwerkshow geweest, die eindelijk nu online kunnen zetten.
    Externe harde schijf is ondertussen na de reparateur toe. Hopen dat het hem lukt m'n foto's te redden.

    Denk dat vuurwerk eind van dit jaar kopen, afsteken, heel moeilijk gaat worden...Maar toch proberen, want kan eigenlijk niet zonder...

    Wou toch ff doorgeven (Jap ik ben anders dan anderen...Weet dat, ik deel dit soort dingen toch wel, omdat ik de urge heb mensen te informeren, om een reden te geven van m';n stilte etc...)

    Das erg heftig zeg .
    En dat ze kort na elkaar .
    Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vader .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      Veel sterkte ook van mijn kant met je verlies.

      Comment


        En WEER een dag dichter bij O&N!
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          Ja lekker weekend overigens
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            En WEER een dag dichter bij O&N!
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              Zonder chatbox weet ik niet of we al een dag dichterbij zijn... :(

              Comment


                Hoe doen we dit morgen trouwens?
                Om 00.00 uur of juist om 01.00 uur?
                Klok gaat een uurtje terug.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  Het wordt eerst 00:00 uur, voordat de klok drie uurtjes later een uur terug gaat. Dus ik ben er gewoon om 00:00 zomertijd weer. Maar, de volgende ochtend, als de klok naar achteren is gezet, zal je in dit topic wellicht zien dat ik om 23:00 iets geplaatst heb. Hangt er vanaf hoe de foruminstellingen staan.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Het wordt eerst 00:00 uur, voordat de klok drie uurtjes later een uur terug gaat. Dus ik ben er gewoon om 00:00 zomertijd weer. Maar, de volgende ochtend, als de klok naar achteren is gezet, zal je in dit topic wellicht zien dat ik om 23:00 iets geplaatst heb. Hangt er vanaf hoe de foruminstellingen staan.
                    Hmm, volgens mij niet als je om 00:00 iets post blijft dit zo, dit verandert niet. Dus je kan om 02:15 zomertijd iets posten, dan wachten tot 03:00, gaat de tijd terug naar 02:00. dan kan je weer om 02:15 wintertijd iets posten.

                    Mooie fakkel om het begin van de wintertijd te vieren:

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                      Zonder chatbox weet ik niet of we al een dag dichterbij zijn... :(
                      Zo jij bent bent aan die chatbox verslingert zeg probeer er maar aan te wennen
                      want als je er aan gewend bent, zul j zien dat dit veel gezelliger is, en veel makkelijker te volgen valt .
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                        Zo jij bent bent aan die chatbox verslingert zeg probeer er maar aan te wennen
                        want als je er aan gewend bent, zul j zien dat dit veel gezelliger is, en veel makkelijker te volgen valt .
                        Nee hoor, dat valt best wel mee. Ik zal me eens wat vaker hier melden

                        Comment


                          En WEER een dag dichter bij O&N!
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Gecondoleerd Herdervriend en heel veel sterkte. Bewonderenswaardig dat je dit met ons wil delen en neem vooral je tijd om het te verwerken.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Met familie gehuild en gelachen, en door middel van briefjes van iedereen op pijlen, mooie boodschappen de lucht ingestuurd.

                            Voor mij persoonlijk, maar iedereen is anders, zijn dit soort avonden juist fijn om zowel te herdenken, als om te beseffen dat het leven doorgaat, en je moet genieten van elk f*cking mooi moment dat je in je leven mag meemaken!
                            Een ieder verwerkt natuurlijk op zijn eigen manier en dat moeten we met zijn allen respecteren, maar ik kan me volledig vinden in de woorden van Avalanche. Wij hebben ook eens speciale vuurpijlen gekocht, met een boeket in de vorm van een hart en met ruimte voor een boodschap, dit om naasten te herdenken, maar ook om het leven te vieren. Dit gaat uiteraard gepaard met een lach en een traan om vervolgens de familieleden even stevig beet te pakken. Elk jaar kent hoogtepunten, maar zeker ook dieptepunten en er zijn weleens momenten waarin vooral de laatste overheersen. Op oudejaarsavond kijken we altijd terug op het jaar, we kijken vooruit, herdenken onze naasten en vieren het leven. Dit hoort voor mij ook bij oud en nieuw.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Edit: gaat niet meer door
                              Laatst aangepast door Beastmode; 14 November 2018, 00:35. Reden: gaat niet door
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                Klinkt goed Beast

                                Comment

                                Working...
                                X