Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Die Rob Cross komt ook echt uit het niets he. Goeie speler en wat gooit hij makkelijk 180. Gaan we nog veel van horen. Van gerwen was gisteren weer erg onzeker. Die dubbels wilde er maar niet in.

    Comment


      Verdiende winnaar helaas. Al zeker na het horen van het interview met van Gerwen na de wedstrijd. Hij zei dat hij de verdiende winnaar was geweest van de wedstrijd. Dat was hij zeker niet. Hij begint opeens wel heel arrogant te worden moet ik zeggen. Zo'n iemand als Cross ga je het ook meer gunnen.

      Comment


        Da's idd niets voor Michael. Hij begint op van Barneveld te lijken. If you don't hit the double??
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Wat een partij gezien gister, heerlijk! Verdiende winnaar, Michael was erg slordig op zijn dubbels. Na de matchpijlen had ik het niet meer, waanzin! Maar, ik gun Cross al het goede in de finale. Alhoewel een afscheid van de maestro met een wereldtitel ook prachtig is!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Ik ga voor Cross.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              Vindt het beide mooie darters, cross mag van mij nu winnen, taylor gun ik het niet.

              Comment


                Relaxte gast die Rob Cross. Kwam OK over bij het interview.

                Comment


                  Laat Cross maar winnen vanavond!

                  Comment


                    En toen was het opeens heel stil hier! En dat na een geweldige finale. Die Taylor kan zo aan de gang als acteur. Die gedraagt zich al maanden niet meer naar zijn gedachte.

                    Ondertussen is de Lakeside ook weer begonnen, niet zo hoogstaand met net zo spannend op sommige momenten. Lets go Noppert (runner up vorig jaar) en Aileen de Graaf!

                    Alles live te volgen via YouTube.com

                    Comment


                      Absoluut een geweldige finale. Ook blij dat ik vertrouwen in Cross had, daardoor 4e geworden in de vwc poule van Scorito hahaha. Dat had ik niet gedacht met die 20e plek na de eerste ronde.
                      We gaan nog veel van die Cross horen.

                      Ook altijd leuk om lakeside te volgen. Ik moet wel altijd even wennen aan de sfeer daar. Wat een verschil met het PDC publiek.

                      Comment


                        Ik had Cross niet meer als captain in de laatste ronde dus miste heel veel punten opeens. Had ik zomaar in de top 5 kunnen staan. Maar goed, het was een mooi WK. Binnenkort alweer de masters.

                        Sfeer daar is verschrikkelijk zo stil.

                        Ik was een keer bij Zuiderduin Masters en toen werd ik er bijna uitgegooid omdat ik tijdens het darten een wolf nadeed... Tijdens het darten mocht dat niet...

                        Comment


                          Als je bijna 3 weken het wk van de PDC hebt zitten kijken dan kan ik niet wennen aan de sfeer en niveau van het wk van de BDO.
                          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vegetto Bekijk bericht
                            Als je bijna 3 weken het wk van de PDC hebt zitten kijken dan kan ik niet wennen aan de sfeer en niveau van het wk van de BDO.
                            Wat een zwaar irritant geluid ook als de pijl het bord raakt.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Ik had Cross niet meer als captain in de laatste ronde dus miste heel veel punten opeens. Had ik zomaar in de top 5 kunnen staan. Maar goed, het was een mooi WK. Binnenkort alweer de masters.

                              Sfeer daar is verschrikkelijk zo stil.

                              Ik was een keer bij Zuiderduin Masters en toen werd ik er bijna uitgegooid omdat ik tijdens het darten een wolf nadeed... Tijdens het darten mocht dat niet...
                              Leer daar maar aan wennen! Als je wat hoger gooit en je PDC toernooien afgaat is het muisstil op de vloer, tevens ook bij kwalificatie toernooien bij de vloertoernooien is het muisstil!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
                                Leer daar maar aan wennen! Als je wat hoger gooit en je PDC toernooien afgaat is het muisstil op de vloer, tevens ook bij kwalificatie toernooien bij de vloertoernooien is het muisstil!
                                En zo hoort het ook, ik ben in de jaren 90 al meerdere keren naar Frimley Green geweest om het BDO kampioenschap te kijken en toen werd je er gewoon uit gemikt als je telefoon af ging tijdens een partij. Ik snap dat dronken gelal van tegenwoordig niet zo, maar hey, dat is zelfs van pas op onze vuurwerkhobby. Het moet steeds gekker.

                                BDO van tegenwoordig kijk ik niet meer naar omdat ik me soms zit te ergeren aan de spelers. Ze spelen een "WK" en ik heb regelmatig het idee als ik mn pijltjes uit het stof zou halen dat ik daar ook nog een potje kan winnen. Wat een enorm verschil in kwaliteit man!

                                Comment

                                Working...
                                X