Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heerlijk weer, om de vuurwerkstress iets te verminderen kijk ik hier graag naar de komende weken.
    Heb er zin aan. Veel plezier met jullie poule.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Whitlock en Cross zijn de beste outsiders dit toernooi.

      Comment


        Stonden van Gerwen en Kist toch aardig te scoren zeg! Jammer dat zo'n man dan gelijk tegen die sloopkogel moet.

        Comment


          Leuke 1e avond gezien. Best wel een prima niveau! Jammer voor Kist dat die van Gerwen trof, want die stond me een partij goed te gooien. Had van 90/100 spelers gewonnen, maarja, MvG is van een andere planeet. Ook leuk dat Steve Beaton weer door is! Sympathieke kerel.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Wat denken we van Taylor heren, ik zelf denk dat zijn laatste wedstrijd de kwartfinale is.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
              Wat denken we van Taylor heren, ik zelf denk dat zijn laatste wedstrijd de kwartfinale is.
              Heb ik ook! Gaat eraf tegen Gary Anderson. Maargoed, als Taylor zijn top niveau speelt, kan die van iedereen winnen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Haha ik kan altijd zo lachen om die Beaton, wat een kroeg tijger moet dat geweest zijn vroeger!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
                  Haha ik kan altijd zo lachen om die Beaton, wat een kroeg tijger moet dat geweest zijn vroeger!
                  Nog steeds denk ik.

                  Comment


                    De mooiste walk on ever :

                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      De mooiste walk on ever :

                      Kan ik dan niet met je eens zijn dan vind ik deze toch veel mooier...



                      Komt misschien ook wel omdat ik Dirk persoonlijk ken.... Maar goed van Maandag tot donderdag zijn we erbij en kaartjes voor dinsdag en woensdag! Heerlijk weerrr!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        De mooiste walk on ever :

                        Niet meneertje 'fish on a stage'?

                        Comment


                          Veel plezier in Londen, ik zou het ook weleens van dichtbij mee willen maken. Die ene walk on girl uit Nederland loopt mee, Ashley Zaat, toepasselijke achternaam haha.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                            Veel plezier in Londen, ik zou het ook weleens van dichtbij mee willen maken. Die ene walk on girl uit Nederland loopt mee, Ashley Zaat, toepasselijke achternaam haha.
                            Mooie naam idd, maar ook wel een mooi vrouwtje, dus past er wel bij
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
                              Komt misschien ook wel omdat ik Dirk persoonlijk ken.... Maar goed van Maandag tot donderdag zijn we erbij en kaartjes voor dinsdag en woensdag! Heerlijk weerrr!
                              Muziek is toppie, opkomst vind ik nada

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Niet meneertje 'fish on a stage'?

                              Nee, dan zie ik liever Will Griggs on fire

                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Mooie pot tussen Van de Pas en West nu!
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X