Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We hebben al 13 personen die deel nemen, ik heb de link voor degene die nog twijfelen, je hebt nog 3 dagen om het in te vullen.

    The #1 in Fantasy Sports! EURO/World Cup | TopCoach | Cycling Manager > France - Italy - Spain | Spring Classics | Motorsports | Olympic Games | Australian Open | Roland Garros | Wimbledon | US Open | World Darts Championship

    Comment


      Zojuist een mail ontvangen van Scorito...:

      Vanavond om 20:00 uur sluit de deadline voor het WK Darts.

      Jij hebt Peter Wright in je team opgenomen. Een topper en een grote concurrent van Michael van Gerwen op de eindzege!

      Maar.... zoals je ongetwijfeld weet, is hij niet 100% fit. De vraag was zelfs of hij wel mee zou doen.

      Hoewel hij vooralsnog gewoon op de deelnemerslijst staat en uit diverse berichtgeving blijkt, dat hij meedoet, is er altijd nog een kans dat hij afhaakt. Lastig in te schatten dus!

      Misschien is het zelfs wel een toneelstukje van “Snakebite” om de concurrentie op een dwaalspoor te brengen.

      We willen je er wel op wijzen dat je geen vervanger kunt kiezen, als hij na deadline alsnog zou afhaken.

      Maar ook dat Peter Wright misschien juist wel jouw sleutelspeler is om een overwinning te behalen! Niet iedereen durft immers dit risico aan!

      We wensen je in ieder geval veel succes en plezier de komende twee weken!

      Let’s Play Darts!



      Wat te doen?

      Comment


        Ik haak ook aan! Leuk! Onder de naam Snelle-Jelle(was ook al ergens anders ingeschreven). Ben benieuwd wat het gaat worden ;-)

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
          Zojuist een mail ontvangen van Scorito...:

          Vanavond om 20:00 uur sluit de deadline voor het WK Darts.

          Jij hebt Peter Wright in je team opgenomen. Een topper en een grote concurrent van Michael van Gerwen op de eindzege!

          Maar.... zoals je ongetwijfeld weet, is hij niet 100% fit. De vraag was zelfs of hij wel mee zou doen.

          Hoewel hij vooralsnog gewoon op de deelnemerslijst staat en uit diverse berichtgeving blijkt, dat hij meedoet, is er altijd nog een kans dat hij afhaakt. Lastig in te schatten dus!

          Misschien is het zelfs wel een toneelstukje van “Snakebite” om de concurrentie op een dwaalspoor te brengen.

          We willen je er wel op wijzen dat je geen vervanger kunt kiezen, als hij na deadline alsnog zou afhaken.

          Maar ook dat Peter Wright misschien juist wel jouw sleutelspeler is om een overwinning te behalen! Niet iedereen durft immers dit risico aan!

          We wensen je in ieder geval veel succes en plezier de komende twee weken!

          Let’s Play Darts!



          Wat te doen?
          Vind het moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat ook Snakebite alles eraan doet om deel te nemen aan het wk, dit laten ze niet zomaar schieten.
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            ik heb me ook aangemeld, leuk!

            Comment


              Ik verwacht dat Wright gewoon meedoet hoor, ook als die met pijn moet spelen zal die mee willen doen. Dit wíl je niet missen namelijk! Echter is het dan wel de vraag, haalt die zijn niveau?

              Ik vind het moeilijk om te zeggen. Heb hem in het RTL7Bracket wel in de finale!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Het WK dat op het punt van beginnen staat. Altijd mooi want je weet dat die mooie dagen er allemaal weer aankomen!

                Comment


                  Ik heb hem wel in mijn team opgenomen, denk door zijn ervaring dat hij verder gaat komen dan Cross en taylor, finale hoop ik van gerwen/andersson.

                  We hebben inmiddels 21 personen die deelnemen, leuk om te zien, iedereen succes en Herman Boers (Mans5) heeft zijn team en 1e ronde nog niet ingevuld, let op dat je dit doet anders doe je niet mee.

                  Comment


                    Laatste aanpassingen gedaan, nog even dan gaat het van start! Laat het wk maar beginnen.
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                      Laatste aanpassingen gedaan, nog even dan gaat het van start! Laat het wk maar beginnen.
                      krijg je spijt van, afgaan op je 1e gevoel ;)

                      Comment


                        Ik heb er zin in!

                        Comment


                          Het feest barst weer los, heerlijk! Altijd een sfeerverhogende factor in december. Zin in!

                          Comment


                            schijf onze simon W niet af, die gozer gaat ook steeds beter gooien

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              schijf onze simon W niet af, die gozer gaat ook steeds beter gooien
                              Het is hem gegund ook. Sympathieke man
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                                krijg je spijt van, afgaan op je 1e gevoel ;)
                                Ging alleen om de captain 1e ronde, haha even wen lagere speler als captain gezet voor hogere dubbele punten
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X