Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Whitlock en Nickolson gooiden idd altijd op dat landen WK voor Australie, Nickolson is alleen gewoon een Engelsman die voor Australie gooide.

    Heerlijk hoe die Kyle Anderson toen uit het niet een 9-darter gooide op het PDC WK.

    Ik volg de BDO ook niet heel erg meer maar die Smith is idd wel goed. Is een Canadees toch? Logisch dat hij voor dat lage prijzengeld niet naar alle toernooien gaat. Vorig jaar was hij ook finalist en dan ben je volgens mij sws een aantal jaren automatisch geplaatst voor dat WK.

    Dat gasten als Christian Kist wereldkampioen kunnen worden bij de BDO zegt ook wel genoeg over dat WK. Al is het erg leuk voor hem natuurlijk.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
      Whitlock en Nickolson gooiden idd altijd op dat landen WK voor Australie, Nickolson is alleen gewoon een Engelsman die voor Australie gooide.

      Heerlijk hoe die Kyle Anderson toen uit het niet een 9-darter gooide op het PDC WK.

      Ik volg de BDO ook niet heel erg meer maar die Smith is idd wel goed. Is een Canadees toch? Logisch dat hij voor dat lage prijzengeld niet naar alle toernooien gaat. Vorig jaar was hij ook finalist en dan ben je volgens mij sws een aantal jaren automatisch geplaatst voor dat WK.

      Dat gasten als Christian Kist wereldkampioen kunnen worden bij de BDO zegt ook wel genoeg over dat WK. Al is het erg leuk voor hem natuurlijk.
      Christian Kist kan ook heel erg goed gooien! Komt er alleen niet echt uit op het grote podium met alle camera's erbij. Op de vloer vaak goede resultaten!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Christian Vis... Hap, hap, hap!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Christian Vis... Hap, hap, hap!
          Hahaha echt he, Blub worp!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Tis leuk als je het goed doet op de vloertoernooien, maar je moet het toch echt op de televisietoernooien laten zien.
            Anders kom je geen steek verder lijkt mij.
            The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vegetto Bekijk bericht
              Tis leuk als je het goed doet op de vloertoernooien, maar je moet het toch echt op de televisietoernooien laten zien.
              Anders kom je geen steek verder lijkt mij.
              Is idd een proces wat door iedere speler doorlopen moet worden. Maar sommige spelers zijn vaak toch te gespannen met camera's erop. Helaas.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Dat had Mandigers ook. Vorig jaar ging het al een stuk beter. Nu staat hij gewoon aardig te gooien op de Lakeside. Leuke wedstrijd tegen een onbekende Pool, staat alleen 2-2 een beetje spannend dus!

                Comment


                  Ik vind persoonlijk bij de BDO zijn het vaak allemaal net niet spelers. Misschien een uitzondering daar gelaten.
                  Kijk naar die stompe die weet het allemaal mooi te vertellen maar stapt gauw terug na de BDO omdat ie niks klaarspeelt in de PDC.
                  The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                  Comment


                    Neemt niet weg dat ze goed kunnen darten. Anders sta je daar niet.
                    Maar zoals al werd aangegeven zijn we verwent in de PDC. Niveau ligt daar zo hoog op dit moment.
                    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                    Comment


                      Nah, hij had vorig jaar toevallig wel 9 pijlen met geluk goed gegooid toch. Maar nee, dat is hem ook zeker niet geworden. Ook als commentator verschrikkelijk. Net als Vincent van der Voort. Maar daarom zitten ze nu in de studio, ze hebben er altijd wel wat over te zeggen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Nah, hij had vorig jaar toevallig wel 9 pijlen met geluk goed gegooid toch. Maar nee, dat is hem ook zeker niet geworden. Ook als commentator verschrikkelijk. Net als Vincent van der Voort. Maar daarom zitten ze nu in de studio, ze hebben er altijd wel wat over te zeggen.
                        Vd voort verschrikkelijk? Ik hou van die man
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Zolang het met hem mee zit is het een prima kerel. Maar wanneer er ook maar iets tegen zit dan is alles afschuwelijk. RTL7 is een goede weg in geslagen door de rechten van de PDC weer te verlengen met 3 jaar, maar kom dan ook met goede analisten in de studio. Die Koert Westerman is toch ook een ongelofelijke droogkloot. Alleen al die stem...

                          Comment


                            Die finale van Kist tegen volgens mij O'Shea werd gegooid met gemiddelden van 90 om 88 las ik laatst volgens mij. Daarmee kom je bij de PDC de 1e ronde niet eens door.

                            Er zitten wel wat subtoppers tussen bij de BDO die regelmatig 95 gooien met af en toe een uitschieter boven de 100, maar niemand doet dat structureel volgens mij. En bij de PDC kan de hele top-30 dat gewoon wel. Zelfs Norris en Bunting kunnen de stap niet zetten.

                            Van Gerwen en Anderson hebben ook een tijd gehad dat er op de televisietoernooien weinig lukte, dus misschien zijn er idd wel gewoon spelers die wat ervaring op televisietoernooien nodig hebben om het normale niveau te halen.

                            Op de één of andere manier vind ik de sfeer bij dat BDO WK ook best triest ofzo. Een beetje ouderwets, rustig publiek ook. Maar dat kan aan mij liggen.

                            Comment


                              Dat publiek word rustig gehouden door de organisatie. Dat is altijd al zo geweest. Dat is ook een beetje het grote verschil tussen de BDO en de PDC. Al een aantal jaar ga ik naar Zuiderduin voor de Finder Darts Masters maar daar mag je absoluut geen geluid maken wanneer spelers staan te gooien. Zo ben ik een keer bijna uit de zaal verwijderd.. Heel jammer, maar als je helemaal los wilt gaan dan moet je gewoon bij de PDC een evenement meemaken.

                              Comment


                                Willem mandigers ligt er ook uit....de hele partij voor gestaan en de laatste 2 legs verliest hij.

                                Comment

                                Working...
                                X