Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Comment


      Van de Pas door, Klaasen door, Dekker helaas kansloos. Geen verkeerde avond!
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        Gister een mooie Hollandse avond gezien, zoals verwacht Van de Pas en Klaasen door. Dekker speelde geen verkeerde pot, moet het hebben van zijn hoge finishes en die gooide die prima. Kwam helaas elke leg 1 trippel te kort, maar wat wil je tegen Adrian Lewis. Klaasen ook een goed gemiddelde, leuk om te zien!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          klaasen was heel sterk. had ook het voordeel dat zijn tegenstander ook een vlotte gooier is. van de pas zie ik na de volgende ronder niet verder komen. klaassen kan nog weleens voor een verrassing gaan zorgen

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
            klaasen was heel sterk. had ook het voordeel dat zijn tegenstander ook een vlotte gooier is. van de pas zie ik na de volgende ronder niet verder komen. klaassen kan nog weleens voor een verrassing gaan zorgen
            Is idd fijn als je een snelle tegenstander hebt, was ook wel gaaf om te zien een partij in dat tempo! van de Pas zie ik nog wel een ronde verder komen, die Van den Bergh gooide prima maar houd dat niet het hele toernooi vol. Vergeet niet dat Van de Pas ook een gemiddelde van 100 kan halen en hij vorig jaar ook Chisnall uitschakelde. Klaasen zie ik wel 1 ronde verder komen tegen King, daarna tegen Taylor wordt het moeilijk.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              klopt wat je zegt djaimy. tegen taylor kan lastig worden. maar ook hij is niet sterk meer. al hoe wel hoe verder in een toernooi hij weer sterker wordt. we zullen het zien.

              van der pas is zeker geen verkeerde. vindt zelf een nadeel van hem hoe zijn pijlen in het bord komen. vaak met de flyer omhoog waardoor de volgende pijl belemmerd wordt. dit kost dure punten op belangrijke punten.

              vanaf 2de kerstdag gaan we weer verder genieten. wordt weer een mooi kampioenschap

              Comment


                Vandaag 1 nederlander in actie, christian kist. morgen Benito van de Pas, Vincent van der Voort, Raymond van Barneveld en Michael van Gerwen. Spannend!
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  Zo, de eerste Nederlander is door naar de 3e ronde: Benito van de Pas. Straks Van der Voort.
                  Vanavond nog Barney en Van Gerwen, dus kan een Oranjedag worden op het WK Darts
                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    Keurig potje.

                    Maar wat heb ik vanmiddag genoten van Smith
                    Voor mij de grootste outsider voor dit toernooi.

                    Comment


                      Jeee van de voort van een 0-2 achterstand naar een voorsprong van 3-2 in sets en 1-0 in legs

                      Nanananananana vincent van de voort
                      [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                      Comment


                        Lekker van de Voort

                        Comment


                          Kom op Vincent! Druk door nu, wordt een mooie oranje zondag zo! Van der Pas ook prima gegooid en uitstekende overwinning. Van Gerwen maak ik me geen zorgen over, van Barneveld gaat het wel moeilijk krijgen vanavond.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            En finished, vinnie goed gedaan
                            [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                            Comment


                              Heerlijke afsluiter van een prima pot van Vincent. Sportieve reactie van Anderson, vind ik ook mooi om te zien!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                                Heerlijke afsluiter van een prima pot van Vincent. Sportieve reactie van Anderson, vind ik ook mooi om te zien!
                                Was echt een topprestatie van Vincent, ging steeds beter spelen, klasse speler!
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X