Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb jij liever? Een super harde knal, of mooi siervuurwerk.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat heb jij liever? Een super harde knal, of mooi siervuurwerk.

    Persoonlijk heb ik liever super harde knallen.
    They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

    #2
    Knal voor overdag en sier voor in de avond.

    Comment


      #3
      De combinatie van alletwee een superburst met groot boeket! Da s voor mij t mooiste...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkje2013 Bekijk bericht
        Knal voor overdag en sier voor in de avond.
        Paar sierpotjes per dag zijn wel leuk. Maar als ik er alleen 1 kon kiezen, zou het toch wel knal zijn.
        They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

        Comment


          #5
          Ik ga 100% vollop voor sier!

          Maar tuurlijk komt er ook wat leuk knal spul voor overdag, alleen weinig losse knallers, maar knal cakes, en vooral matten zijn altijd van de partij.

          Maar mijn voorkeur gaat uit naar mooie cake's, combinatie's en een goed gevulde lucht
          075 zaantjee

          Comment


            #6
            ik ga voor sier omdat sier veel dynamischer is .
            En in het sier wordt er ook wel geknald .
            dus ja dan is een knal maar een bij effect .
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #7
              Das altijd zo'n vraag... Als jongeren zijnde beide gewoon, verschilt per jaar waar ik heen neig. Maarja, je hebt elk jaar toch beide. Keuze is niet te doen

              Comment


                #8
                voor mij toch echt het sier ik koop toch echt wat ik mooi vind niet hoe het klinkt

                Comment


                  #9
                  Hmm, meeste vinden sier het leukste blijkbaar. Ieder z'n ding natuurlijk. Maar die knallen van de sierpotjes halen het gewoon niet bij de echt harde knallers (denk aan supervlinders, cobra's etc.), maximaal net zo hard als een nitraatje in de lucht. Bovendien is een superharde knal gewoon badass vind ik .
                  They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

                  Comment


                    #10
                    Stel het is 1 januari 00:00. Iedereen in je straat komt met z'n vuurpijlen/sierpotten. Ze gaan allemaal af door elkaar heen, en 't klinkt en lijkt allemaal nogal hetzelfde. Kom jij dan aan met je Cobra 6, BOEM, duidelijke dreun door al dat lawaai heen. Is toch gewoon cool of niet?
                    They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

                    Comment


                      #11
                      Ben iemand die veel liever voor het siervuurwerk gaat.

                      Prijs is natuurlijk wat hoger, maar je krijgt er ook veel meer voor terug.

                      Neem ten eerste de duur, zo'n stomme harde knal duurt 1 seconde, 1 cake duurt meestal 30 seconde.
                      Dan is er het effect. N knal is alleen een geluid, soms een flits. Effecten zijn er 100den van.
                      Je oren worden misschien wel langer belast, maar niet op een manier dat je er doof van word.
                      De omgeving kan tevens ook meegenieten, in tegenstelling dan dat ze je compleet de grond in stampen.
                      En dan nog natuurlijk t slechte imago, t feit dat t illegaal is en het vaak misbruikt wordt.
                      Plus je moet t elke keer aansteken, ik ben eenmaal een lui persoon hé xD
                      Heb al genoeg slapeloze nachten opgelopen door die *** knallen, dus nee bedankt.
                      En dan nog dat je er veel meer variatie heeft. Terwijl de knal vooral t zelfde klinkt.
                      En als ik echt knallen wil horen koop ik wel een knalcake of duizendklapper.

                      Dus, nee, geef mij maar liever siervuurwerk, veel leuker
                      Website: https://www.rfgfireworks.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                        Ben iemand die veel liever voor het siervuurwerk gaat.

                        Prijs is natuurlijk wat hoger, maar je krijgt er ook veel meer voor terug.

                        Neem ten eerste de duur, zo'n stomme harde knal duurt 1 seconde, 1 cake duurt meestal 30 seconde.
                        Dan is er het effect. N knal is alleen een geluid, soms een flits. Effecten zijn er 100den van.
                        Je oren worden misschien wel langer belast, maar niet op een manier dat je er doof van word.
                        De omgeving kan tevens ook meegenieten, in tegenstelling dan dat ze je compleet de grond in stampen.
                        En dan nog natuurlijk t slechte imago, t feit dat t illegaal is en het vaak misbruikt wordt.
                        Plus je moet t elke keer aansteken, ik ben eenmaal een lui persoon hé xD
                        Heb al genoeg slapeloze nachten opgelopen door die *** knallen, dus nee bedankt.
                        En dan nog dat je er veel meer variatie heeft. Terwijl de knal vooral t zelfde klinkt.
                        En als ik echt knallen wil horen koop ik wel een knalcake of duizendklapper.

                        Dus, nee, geef mij maar liever siervuurwerk, veel leuker
                        Die 1 seconde vind ik nou leuker dan de 30 seconden van een siercake. Maar als de siercake knallen geeft die minstens even hard gaan als een goeie supervlinder, dan heb ik dat weer liever.
                        They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

                        Comment


                          #13
                          Wat is dit voor topic? Iedereen die zegt wat hij/zij prefereert of Global Fireworks die tegen al je meningen en argumenten ingaat?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                            Wat is dit voor topic? Iedereen die zegt wat hij/zij prefereert of Global Fireworks die tegen al je meningen en argumenten ingaat?
                            Wil alleen ff me mening uiten. Plus je zit hier in Junktalks ;)
                            They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

                            Comment


                              #15
                              Hier ben ik het totaal niet mee eens!
                              Ik word woest als mensen cobra's afsteken in de straat terwijl ik sier vuurwerk afsteek.
                              Die dingen zijn onverwachts naast je niet leuk!
                              Overdag is het best aan te horen als je het weet en in een open veldje ofzo..
                              Toch stook ik dat spul zelf niet meer, het is mij TE, als je wat jonger bent kan ik het begrijpen hoor.
                              Tuurlijk gaan er wel wat nitraatjes de lucht in hier, maar niet al te veel.
                              Ik weet dat veel mensen zich juist ergeren aan die harde onverwachtse klappen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door GlobalFireworks Bekijk bericht
                              Stel het is 1 januari 00:00. Iedereen in je straat komt met z'n vuurpijlen/sierpotten. Ze gaan allemaal af door elkaar heen, en 't klinkt en lijkt allemaal nogal hetzelfde. Kom jij dan aan met je Cobra 6, BOEM, duidelijke dreun door al dat lawaai heen. Is toch gewoon cool of niet?
                              075 zaantjee

                              Comment

                              Working...
                              X