Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het hengelsport topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    In geen 100 jaar dat ik daar 600 eurie voor betaal die dingen van 10 euro de stuk werken ook perfect voor die 2/4 * per jaar dat karper vis
    Gerwin

    Comment


      Ja dat had ik ook toen ik mijn Fox aanschafte (was toen alsnog aardig wat kwijt omdat ik er ook swingers en een rodpod bij moest hebben.

      Ik ga zo nog even proberen om een snoek uit de sloot te trekken!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
        In geen 100 jaar dat ik daar 600 eurie voor betaal die dingen van 10 euro de stuk werken ook perfect voor die 2/4 * per jaar dat karper vis
        Ik denk er precies hetzelfde over.
        Voor de rest heb ik wel een rodpod, onthaakmat en heel veel rommel.
        En ook dat kost geld, maar dat kan ik beter verkopen aan mijn vrouw;-)
        En met mijn eerste piepertjes vang ik ze nog steeds.
        Wat zijn jullie zwaarste karpers hier in Nederland gevangen? Zonder visserslatijn?
        Mijne 29 pond. Zit dus net niet over de magische 30 pond grens heen.

        greetzzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Hier een korte impressie van mijn vangsten: http://www.youtube.com/watch?v=wOPQ2OF5fH0

          Vissen tot 43 pond in frankrijk.
          Afgelopen november ving ik mijn nederlands pr. Die was 39 pond.

          Comment


            Kwam weer een erg gaaf filmpje tegen
            Barry Reynolds' stunning DVD-trailer! Get the DVD at http://www.barryreynoldsflyfishing.com/ - it's worth it!

            Begint al lekker te kriebelen hier, zodra de zon wat meer kracht krijgt plan ik mijn 1e sessie...
            Laatst aangepast door Thunderboy; 1 March 2011, 21:04.

            Comment


              Iedereen de groeten vanaf een meer in Frankrijk. Het is hier gewoon 30 graden vol in de zon met geen wind, het is niet uit te houden want ben zo rood als een gernaal. Toch gaat het vissen goed. Zit hier nog een week maar het record staat op 41 pond (die ik te gelijk met een 37 pond aan de lijn kreeg). Uiteraard fotos gemaakt. Kijken of ik nog een week volhoud in dit weer. Gelukkig eten ze alleen nog snachts (tussen 2 en 7).

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Iedereen de groeten vanaf een meer in Frankrijk. Het is hier gewoon 30 graden vol in de zon met geen wind, het is niet uit te houden want ben zo rood als een gernaal. Toch gaat het vissen goed. Zit hier nog een week maar het record staat op 41 pond (die ik te gelijk met een 37 pond aan de lijn kreeg). Uiteraard fotos gemaakt. Kijken of ik nog een week volhoud in dit weer. Gelukkig eten ze alleen nog snachts (tussen 2 en 7).
                Wat heb jij toch een zwaar leven .
                Veel visvangst gewenst.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  Ruben je probeert ons jaloers te maken met het weer
                  maar hier is het ook volop zon (noord-holland)'
                  En hier in huis is het lekker rustig.!

                  Groeten van je broertje!!(L)

                  Comment


                    Getuned voerbootje:

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      haha die moet ik ook hebben!!!

                      Comment


                        Zo. Ruben is weer terug uit Frankrijk.


                        Het weer was geweldig voor ons, voor de vissen wat minder. De eerste week was het constant rond de 25 á 30 graden met volle zon. Daardoor was de paai begonnen, onwijs jammer omdat ze dan niet meer eten. Dat merkte we ook door 3 dagen niets te vangen (bijna naar huis gegaan).

                        Maar, het werd allemaal beloond. Het begin was super, begon met lange nachten vol met runs. Totaal 14 keer een karper verspeeld (waarvan 1 zekere 40+ér), maar gelukkig veel meer kunnen landen. Uiteindelijk 32 karpers kunnen vangen, waarvan de grootste Spiegelkarper 36 pond en de grootste Schubkarper 41 pond (gelijk met een 38 pond), maar ook mooiere maten kunnen landen zoals 37, 38 (2x), 39 en 39,5 met een mooiere bouw.

                        Verder een prachtig meer, gezonde vissen (die allemaal op natuurlijk voedsel zaten), beginnende paai, veel moooie flora & fauna zoals bijvoorbeeld een kudde wilde Zwijnen achter de tent, Edelherten, Reeen, Beverratten en Marters maar ook prachtige (roof-)vogels zoals Rode Wouw, Visarend, Blauwe Kiekedief en een bijna albino Buizerd. Voor een natuurliefhebber natuurlijk prachtig, voor de leek allemaal rare namen?!

                        Zal even kijken voor leuke foto's.

                        Comment


                          wehehe, je hebt je iig prima vermaakt zo te horen, ben benieuwd naar de foto's man!

                          Comment


                            Dat zijn mooie getallen Ruben! Die gewichten kom je in Nederland niet super veel tegen en in Frankrijk blijkbaar dus super veel! Wacht met smart op de foto's !
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Wouw ruben ik krijg meteen wee zin om mijn spullen te pakken. welk meer zat je?

                              Comment


                                Remy, een meer van de eigenaar die ook La Horre bezit.

















                                Comment

                                Working...
                                X