Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het hengelsport topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Na aanschaf van de shadjes een aantal keren wezen dropshotten en kanticalen maar blijkbaar niet echt een goede plek kunnen vinden. Weinig op gevangen dus nog helaas.

    Maart komt er weer aan dus nog even snel paar snoekies de kant op sleuren.

    Gisteren een 65er op mijn vaste after-work stekkie. Gaf nog een aardige sport op mijn nieuwe stokkie.


    Vandaag een kleintje van circa 45cm en nog een klein dikkertje van 60 ongeveer.



    Deze had trek in mijn Powercatcher, want moest hem via de kieuw verwijderen.
    Gelukkig zwemt die weer na vakkundig onthaken via de kieuw.
    Speld los en onderlijn weer via de bek eruit.



    Biggentijd komt er weer aan. Vanaf 1 Maart even paar keer feederen op de rivier en na Fallas weer stekkie aanvoeren en biggen slepen.
    www.youtube.com/TheFreakyPyro

    Comment


      Juuuisttt, vengt er maar eens ene
      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

      Comment


        Voor de karpervissers onder ons, Korda heeft hun 2e masterclass dvd uit! Weinig reclame en een boel leerzame/goede tips!

        Korda Developments design and manufacture the world's best carp fishing terminal tackle, luggage and products. We make carp fishing tackle, films and tv shows to help you catch more carp.
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          Vandaag ook weer even een nieuw watertje bezocht. Ondanks het zonnetje stond er toch een snijdend koude wind. Binnen 5 worpen zie ik een schim in het glasheldere water op mn plugje klappen, hangen! Schitterend gebouwde en getekend snoekie.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	22-02-2015 (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:265,7 KB
ID:	1553748


          10 worpen later bingo voor m'n maatje.. Daarna alleen nog wat volgers gehad.
          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              Gaaf filmpje is dat Nitraat. Zag hem ook langskomen. Eens wat anders dan alleen maar varkens in beeld brengen
              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

              Comment


                Van t weekend had me zoontje weer een mooi snoekje gevangen. 70 cm.

                Comment


                  Afgelopen week 2x wezen karperen, helaas niets weten te vangen... Maar met dit mooie weer hebben we niets te klagen Van het weekend maar weer proberen.

                  Comment


                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20150317_155430.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,5 KB
ID:	1553767Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20150322_153449.jpg
Vertoningen:1
Grootte:254,3 KB
ID:	1553768 Van de week nog een paar barbelen weten te vangen in de ijssel

                        Comment


                          Lekker bezig kapitein! Prachtige vissen.
                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            Kan niet genoeg krijgen van die barbelen, kapitein.
                            Laat ze maar door komen


                            Gisteren ook weer een monster sessie gedraaid op de kerp.
                            Alles ging mis en het leek erop dat het ook echt niet zou gaan lukken die dag.

                            Eerste 2 runs zwommen de beide vissen zich vast om een obstakel en deze dus allebei kwijt geraakt.
                            Erg zuur bij de eerste 2 echte runs van het seizoen. Lokaal wel een zeelt en enorme platte maar daar komen we niet voor natuurlijk.

                            Vervolgens krijg ik een run die vrij dichtbij obstakels lag en deze kon ik mooi landen.
                            Klein visje maar woest dat die was, niet normaal.



                            Ruim een uur later kreeg ik een run op mijn andere hengel.
                            Snotver, weer in de obstakels. Ik voelde de lijn schuren maar de vis zwom zich gelukkig los.
                            Heel blij mee, want deze vis gaf toch de dril waar ik al een tijdje op zat te wachten.
                            Hij bleef diep en had echt geen zin om zich over te geven. Na 10 minuten zat die in het zakkie.

                            Echt een stofzuiger tot en met haha, zie die lippen.
                            Deze herken je wel als je hem nog een keer vangt haha.




                            Ik was aan het rommelen met mijn hengel en ik vertrouwde niet hoe die lag.
                            Ik haal hem binnen en laat hem weer op zijn plekje vallen langs de kant.
                            Hengel in de steun en ik loop 10 meter terug om wat particles te strooien en die beetmelder begint te fluiten.
                            Ik gooide de particles op zijn rug maar hij zat al gehaakt.
                            Ik pak mijn hengel op.... Shipppssss, weer in de snags.
                            De curve in de hengel viel weg en ik draai binnen en zie mijn lood en haakaas boven komen, zoals je dat altijd ziet bij het snel binnen draaien..
                            Ik riep nog naar Chris 'LOSSSS' en de reactie was, 'Dat meen je niet, alweer?'
                            Vrij nijdig en teleurgesteld laat ik mijn hengel vallen met het haakaas nog in het water.
                            Opeens zie ik mijn hengeltop krom trekken en de lijn verder zwemmen... HUH?? Whats kebeurt?
                            Het is dat ik nog keek anders had de hele zooi in het water beland.

                            Na een flink woest drilletje kwam er een leuk visje op de kant.
                            In zijn jeugd wel een keer gepakt door iets, want aan allebei de kanten zaten 2 lelijke plekken.



                            Echt een hele bizarre sessie met mijn maat Chris.
                            Helaas voor hem geen kerp maar wat niet is, komt vanzelf.
                            Was lekker daagie kerel, ondanks het weer. Gelukkig 's avonds nog wat op kunnen warmen.
                            www.youtube.com/TheFreakyPyro

                            Comment


                              Afgelopen nacht de eerste nachtsessie van dit jaar gedaan,

                              Helaas resulteerde dit in een keiharde blank!

                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Lekker gevist ouwe lijnenbreker! Volgende keer maar overschakelen naar karper, anders wordt ik echt de nieuwe brasemkoning
                                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                                Comment

                                Working...
                                X