Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Games

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Er word wel lekker veel gespeeld op het forum zie ik
    Trouwens, die RC-XD is zoooo vet
    Ik wist eerst niet hoe je die moest laten ontploffen, dus ik op alle knopjes drukken enz en dan komen er 2 ventjes bij mij autotje staan, en dan heb ik het knopje en boem, dubble kill.
    Ook geweldig om dit in theatre mode terug te zien!
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

    Comment


      Mijn ps3 is 2weken geleden overleden (Ylod) Krijg hem vandaag terug Hopelijk vandaag dus black ops spelen.

      Comment


        Voor de PC is een leuk idee, heb zelf ook al jaren ervaring met een clan (sqaud) en met servers, daar ik zelf altijd servers host. Speel alleen Call of Duty (Xbox, psp en PC) dus lijkt me een goed idee!

        Comment


          Ja het spel morgen halen bij de Saturn voor de xbox, daar is hij maar € 44. Ben erg benieuwd....
          Groeten...:)

          Comment


            Ik heb hem zelf nog niet, maar ik heb hem gespeeld bij een vriend en ik vind het beeld kwaliteit best tegenvallen maar verder echt een bruut spel.

            Comment


              Ik twijfel nog of ik hem zal halen..
              Mvg, Landinho

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door landinho Bekijk bericht
                Ik twijfel nog of ik hem zal halen..
                gewoon doen
                [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                Comment


                  ps3 en PC, alleen singleplayer gespeeld tot nu toe: Epic!
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    heb hem nog niet :( (ps3)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      ik ook ps3 nog meer mensen?
                      playstation 3 staat klaar ,
                      zeg maar wanner we gaan oprichten !

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jfoweijo34 Bekijk bericht
                        heb hem nog niet :( (ps3)
                        Halen zou ik zeggen
                        Online is gewoon geweldig! Singleplayer ook, maar daar heb ik pas een paar levels van gedaan
                        En BTW, alle spelers bij elkaar hebben meer de 1100X de wereld rod gelopen (op de ps3)
                        Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                        Comment


                          Vandaag alleen maar irritatie met Black Ops. Onwijs veel lag, zo staan ze voor je, zo staan ze naast je, de radar klopt niet, iemand die zit te campen knal je een magazijn op leeg, gebeurt niets, lopen doodleuk langs ontploffende semtex-granaten, gaan niet door van de autootjes... Gewoon games met 3-18, houd toch op man, wat een ramp!

                          Tijd dat ze alweer wat gaan verbeteren, want op deze manier ben ik snel weer om.

                          Trouwens 2 enorme nadelen van Black Ops; de wapens, alleen maar baggerwapens. En het respawnen waarbij iemand ineens achter je respawned en je meteen afschiet, weg killstreak.

                          Comment


                            Black ops verslaat mw2

                            @Mattenfreak, Dat respawnen is idd irritant.

                            ff een (leuk) berichtje:

                            De lancering van Call of Duty: Modern Warfare 2 vorig jaar was een ware blitzkrieg en was meteen de grootste entertainment lancering ooit! Wie had ooit kunnen denken dat de titel van grootste entertaiment lancering binnen een jaar zou worden overgenomen door concurrent Treyarch, die toch op mindere waarde dan Infinty Ward wordt (werd) geschat?!

                            Vorig jaar werd Call of Duty: Modern Warfare 2 de eerste dag 4,7 miljoen keer verkocht, wat 230 miljoen euro opleverde. Call of Duty: Black Ops ging de eerste dag 5,6 miljoen keer over de toonbank, en bracht maar liefst 260 miljoen euro op! Het begint er op te lijken dat Call of Duty: Modern Warfare 2 steeds meer titels begint te verliezen...

                            bron: callofduty.nl

                            Black ops doet het al beter dan mw2.
                            [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                            Comment


                              Mooi bericht timoow!

                              @mattenfreak:
                              Heb je Black Ops op de PC? Daar is dacht ik een fout, dat steam en Black Ops samen meer dan 70% van je CPU gebruiken en als je dan geen zieke 3,8 GHz i7 processor met 16 gb RAM en een 2tb HDD schijf hebt lag je zeker jah (met iets minder heb je denk ik ook geen lag hoor )
                              Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                              Comment


                                En van bagger wapens klopt ook niets,
                                MAC-11 met Grip?
                                Fa-mas?
                                HK&K?
                                Lekkere wapens hoor!
                                Balistic knife is ook echt geweldig!
                                Het is wat wennen dat geef ik toe, en vooral die eerste wapens zijn vervelend maar verder is zijn het leuke wapens hoor. En dat spawnen wordt denk ik wel gepatched. En als je de Multiplayer zo vervelend vind kun je nog over gaan op de zombies
                                Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                                Comment

                                Working...
                                X