Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Games

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:64,3 KB
ID:	1554408
    Nog een paar dagen...
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Kijk zelf wel uit naar Fallout 4. Toffe setting en deel 3 eigenlijk nooit gespeeld, nooit tijd voor gehad.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Naast vuurwerk ben ik ook actief op het gebied van gamen.
      Dit jaar ben ik druk in de weer geweest met het spel Dying Light.
      Ik hield me met name bezig met het maken van video's, mods en custom maps.

      Op dit moment heb ik mijn tweede custom map gereleased, genaamd Harran The Ride.
      Dit speelt zich af in een verlaten thrill ride en heb er zo'n half jaar aan gewerkt. Het werd al snel opgemerkt door Techland, de ontwikkelaar van het spel. Ze benaderde mij voor een persbericht en op dit moment hebben diverse gamesites erover geschreven, waaronder PC Gamer en 4Gamers.

      Voor de Dying Light spelers onder ons: mijn custom map is gratis te downloaden in de Steam Workshop.
      Om deze map te kunnen spelen heb je uiteraard het spel Dying Light voor PC nodig.




      Link voor download: http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=586262116
      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

      Comment


        paar mods voor de witcher 3 gedownload, game ziet er erg goed uit, heb een background gemaakt in 4k met paint
        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

        Comment


          Misschien is het al een keer voorbij gekomen hier, maar heb geen zin om 99 pagina's terug te lezen dus stel ik mijn vraag hier. Zijn er ook spellen op om je eigen vuurwerkshow in elkaar te zetten? Ik weet dat het in RCT3 kan, maar dat vind ik een bout spel. Ik verneem het graag

          Comment


            - - - - - - - -
            Laatst aangepast door LiamVB; 6 January 2018, 22:12.

            Comment


              RCT3 op de PC, vuurwerk simulatie
              En veel custom scenery te verkrijgen. Leuke bezigheidstherapie

              Nog meer dit rct3 spelen?
              Aftellen naar .....

              Comment


                Ik speel sinds kort weer WoW Classic via vanillagaming.org lekker nostalgisch

                Comment


                  Momenteel bezig met Uncharted : The Nathan Drake Collection.
                  Heb alle 3 de delen al eerder gespeeld op de PS3 maar nu Uncharted 4 er (eindelijk) aan komt toch weer even lekker inkomen met de HD remaster.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                    Momenteel bezig met Uncharted : The Nathan Drake Collection.
                    Heb alle 3 de delen al eerder gespeeld op de PS3 maar nu Uncharted 4 er (eindelijk) aan komt toch weer even lekker inkomen met de HD remaster.
                    Het enigste spel dat ik van Naughty Dog heb gespeeld was The Last of Us op de PS3, en God man wat een super game was dat! Sws in mijn Top 5. Het eerste spel ooit dat mij aan het huilen heeft gekregen, het verhaal is zo goed in elkaar gezet!

                    Comment


                      Gisteren Halo 5 Guardians binnengekregen, en vanochtend begonnen met spelen. Campaign in 1 ruk uitgespeeld en na 5 uur was ie klaar, nu bezig met de multiplayer, en die is verdomd lastig onder de knie te krijgen haha...
                      Zonder respect geen vuurwerk.

                      Comment


                        de games die ik veel speel op het moment.
                        Armored warfare.
                        world of warships
                        world of tanks.
                        en sinds een dag Gta 5 afgestoft.
                        dat blijft toch een topgame.
                        Enjoy dont destroy i love fireworks

                        Comment


                          De games die ik voornamelijk nu speel zijn battlefield 4, starwars en gta 5 op ps4.

                          Comment


                            Ik heb Doom 4 Closed Beta gespeeld en wat opgenomen.
                            Gewoon aantal random kills dat de gameplay laat zien, doet mij denken aan Quake 4.



                            Vond het harstikke leuk om te spelen.
                            En ik speel nu ook veel Star Wars Battlefront btw, op de PC tis een lekker spel alleen soms niemand te vinden

                            Comment


                              Ik speelde online regelmatig Silkroad online. Weet niet of er hier game fanaten zijn die dit spel kennen? Echt een drama momenteel om online te komen bij dit spel. Servers zitten nonstop vol...
                              Meer mensen hier last van?

                              En iemand een idee wat je hier aan kan doen? Een betaald account nemen zeker haha
                              Stoken tot we er bij neervallen!!

                              Comment


                                Deze keer heb ik een compilatie van de Doom Open Beta.
                                Heb weer genoten.

                                Comment

                                Working...
                                X