Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer op 31 december en 1 januari.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goed weertje alleen eind mocht wel iets zachter of de andere kant op ondanks dat ik het verweg op het veld neerzetten klapte het toch boven ons hoofd uit elkaar... Had voor de filmpjes liever anders gezien haha! Moet toch wat te zeuren hebben he
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      Nou we hebben echt geluk gehad hoor. Wat een slecht weer is het al dagen. Regen regen en nog eens regen.

      Comment


        Zo zie ik het ook: geluk hebben we gehad! Hoe dan ook waaide het natuurlijk veel te hard maar het feit dat het droog was maakte alles goed.

        Comment


          Ondanks dat er een pleuris wind stond, wel groots gedeelte van de dag en heel de avond droog gehad.
          Wind heeft daardoor ook heel wat kapot gemaakt qua effecten enzo. Maar goed, was droog en stond dus ook geen mist. Qua kou vond ik het reuze meevallen en heb tijdens opbouw van show met een trui rond gelopen.
          https://store.steampowered.com/curator/43922535

          Comment


            Geluk gehad qua regen, dat wel. Op een paar drup wat geen naam mag hebben na was het droog. Maar de wind was gewoon niet echt leuk meer.

            @davidh: stond je achter de uitgiftebalie? Heb Darksoul nog wel even gesproken, maar jou wellicht ook (niet door hebbend dat je hier ook werkzaam was).

            Had al een beetje een voorgevoel dat het weer dit jaar tegen zou vallen. Maar voor de aankomende jaarwisseling heb ik het gevoel dat we goed weer gaan krijgen. Ga proberen dit vast te houden haha

            Comment


              Wil hier nog even de complimenten uitdelen aan onze weermannen, voor de mooie updates en de nagelbijtende nachten!

              Uiteindelijk was de temperatuur heerlijk, hele nacht met een trui aan kunnen stoken. Windkracht 6-7 zorgde in Purmerend helaas voor teleurstellende uitwerkingen. Zag shells, triplex blokken en funke bakken verwaaien waardoor het soms wel een magere 25mm leek. Daarom ook maar besloten om de show aan te passen en zo'n 10 boxen weer terug in de auto te laden. Hopen op max windkracht 2 volgend jaar.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                Bijgaand een opsomming hoe het weer was per jaar met oud & nieuw vanaf 1975 (in leeuwarden)

                http://www.weerservice.nl/bijzonder_oudennieuwjaar.htm
                Valt me op dat de laatste jaren maar weinig jaarwisselingen hebben met temperaturen onder het vriespunt(helaas)
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  Als ik naar het weer van vandaag en de afgelopen dagen kijk, hebben we toch maar mooi geluk gehad. Wat een scheit weer is het! Afgezien van de wind prima weer gehad. De show zelfs opgebouwd in korte mouwen!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Weermannen, durven jullie al een voorspelling voor komend oud en nieuw te geven Moeten die 127 wel verbreken natuurlijk
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Misschien wel een leuke prijsvraag.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                        Valt me op dat de laatste jaren maar weinig jaarwisselingen hebben met temperaturen onder het vriespunt(helaas)
                        We weten allemaal wel wat de reden is. Daarbij is het stromingspatroon veranderd en zijn in de winter circulaties met een oostelijke of noordoostelijke component verder verminderd. Wij warmen twee keer sneller op dan het wereldgemiddelde. Vorst blijft mogelijk, maar wordt steeds onwaarschijnlijker.

                        Comment


                          Ondanks dat ik niet veel reageer, wil nog niet zeggen dat ik ook niks heb gelezen. Ik heb het vanaf het begin deze topic bij gehouden, en moet zeggen. Ik heb ook in spanning gezeten, voor het weer op 31 december. Maar moet ook zeggen, dat ik enorm heb gelachen. Elke reactie/voorspellen was geweldig om te lezen, en heb echt vaak moeten lachen om veel leden. Die spanning, en de niet zekerheid van het weer. Tot de dag der dagen het zelf. Dus hierbij wil ik graag alle leden bedanken, die een bijdragen hebben gedaan aan deze topic. Ik heb enorm ervan genoten en gelachen. Tanks en gegroet aartvanmaren
                          avm

                          Comment


                            Zoals ik het nu kan zien is aankomende december minder winderig en iets kouder.

                            Comment

                            Working...
                            X