Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

    Tegenwoordig zijn steeds meer webshops grote delen of zelfs het gehele jaar online met als gevolg dat het bestellen van vuurwerk het hele jaar door gaat. Daarnaast wordt het vuurwerk jaar in jaar uit steeds mooier. Elk jaar komen er weer velen toppers bij en dat keuze is dus reuze! Kom je er niet uit en weet je niet wat je moet bestellen of twijfel je tussen een paar producten? Vraag het dan hier in dit topic.

    Op Vuurwerkcrew zitten veel leden met veel productkennis en we zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dus schroom je niet om je vraag te stellen. Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Let's go! Mooiste topic van het forum, samen met de 'hulp nodig bij je show/project'. F*ck dat verbod, komend jaar gaan we het dubbel zo goed in halen!!

    Ben heel benieuwd wat voor toffe dingen uit deze topics gaan voortbloeien!

    Comment


      #3
      Zo is dat Pim, lekker de blik vooruit nu en langzaam weer toeleven naar het nieuwe seizoen. Dit blijft een erg leuk topic inderdaad, benieuwd welke ideeën/vragen er allemaal komen hier.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Nou zal ik dan maar aftrappen in dit leuke topic??

        Dit jaar wil ik er graag een compound/cakebox bij hebben met 'stil' vuurwerk. Dus met tails, falling leaves, etc. Nu heb ik op dit moment twee boxen op de radar, namelijk:

        Giant Soaring Tails van Rubro en de Something Different van Wolff.

        Mijn vraag is of er nog vergelijkbare boxen zijn die ik ook zeker in de gaten moet houden in de outlets zometeen?

        Comment


          #5
          Fire Festival Wolff!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
            Nou zal ik dan maar aftrappen in dit leuke topic??

            Dit jaar wil ik er graag een compound/cakebox bij hebben met 'stil' vuurwerk. Dus met tails, falling leaves, etc. Nu heb ik op dit moment twee boxen op de radar, namelijk:

            Giant Soaring Tails van Rubro en de Something Different van Wolff.

            Mijn vraag is of er nog vergelijkbare boxen zijn die ik ook zeker in de gaten moet houden in de outlets zometeen?

            Letsgo! Goed begin van dit topic!

            Ik heb de Something Different zelf geschoten, en vind dat echt een top ding! De waaiers maken het een hele mooi show. Het geluid van lanceren is geniaal! En in de freak voor een mooie prijs (ongeveer 70-80 euro) te vinden. Aanrader!

            Je zou het een en ander zelf aan elkaar kunnen knopen. Dan zou je kunnen kijken naar Showtime (wel prijzig), maar die hebben oa de Glitter mine to color comet, Red Ghost Waterfall, en Golden waterfall. Prachtige cakes!

            Een nieuw product is de Tailgate Fan van Broekhoff, ook mooie stille compound. Afgetopt met de nieuwe Multicolor Fan Crossette, ook van broekhoff, een mooi kleurrijk geheel.

            Verder bekende stille cakes: The Ultimate van VWTotaal, Blushing Crossette van Evolution, Fire Festival van Poema/Wolff (AANRADER!!!), en als laatste The Branco van Evolution. Niet helemaal stil, maar oh zo sierlijk

            Comment


              #7
              Bedankt voor de reacties! Ga eens kijken wat er in de buurt straks in de freak acties te krijgen is voor een leuke prijs!

              Comment


                #8
                Mijn vraag is of de Mascleta 200M (Pyrostar) van Pyroshop te vergelijken is met de Mascleta die er voorheen was (B509 van Original F.) Er is hier nog geen topic over die van 200M.

                Comment


                  #9
                  Ik ben op zoek naar een aantal lekkere tempo cakes (niet at once) Salvocakes zijn ook goed. Wel maximaal gevuld met 25/30 mm.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
                    Ik ben op zoek naar een aantal lekkere tempo cakes (niet at once) Salvocakes zijn ook goed. Wel maximaal gevuld met 25/30 mm.
                    Denk aan de volgende cakes:

                    Cruelty - Wolff
                    Kryptonite - Wolff
                    Der hammer - vwtotaal
                    Usain volt - vwtotaal
                    Final colorz / final gold - vwtotaal
                    Snapte - Zena
                    Secret salute - Rubro
                    Black dandy - Mania
                    Profire cakes - Evolution (wel uitloop)
                    Snowstorm - Evolution
                    Rainbow chry - broekhoff / magnum
                    Dahlia madness - broekhoff / magnum
                    Special 1, 2, 3, 4 of 5 - Katan
                    LOUD collectie cakes - Katan

                    Comment


                      #11
                      En kijk even naar de index topics

                      Snelle cakes: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...le-finale-cake

                      Salvos: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...xtopic-Salvo-s

                      Comment


                        #12
                        Nog nooit een Funke mixed caliber box besteld, laat staan afgestoken. Als jullie moesten kiezen tussen:

                        Supernaut 1
                        Supernaut 2
                        Cloud Connected
                        Tears From Heaven
                        Mei Banfa

                        Welke is nou volgens jullie qua beleving de beste van deze 5?

                        Comment


                          #13
                          Je kiest er ook wel een aantal leuke uit moet ik zeggen. De Mei Banfa wordt helaas niet meer geproduceerd en is in mijn ogen het beste van je lijstje alhoewel de Cloud Connected met en Supernaut2 met hun afwisselingen in schiet richtingen ook zeker top zijn! Fireball mist op je lijstje maar dat is de topper op dit moment

                          Comment


                            #14
                            Ja,de Fireball is een volledige 30mm toch? Die staat ook dikgedrukt en onderstreept op mijn lijstje om nog aan te schaffen. Pure sensatie dat. De reden van deze vraag is dat mijn budget voor zo'n mixed caliber box van Funke ook maar max 200 is, dus ik betrek het forum even bij deze moeilijke besluitvorming haha.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
                              Nou zal ik dan maar aftrappen in dit leuke topic??

                              Dit jaar wil ik er graag een compound/cakebox bij hebben met 'stil' vuurwerk. Dus met tails, falling leaves, etc. Nu heb ik op dit moment twee boxen op de radar, namelijk:

                              Giant Soaring Tails van Rubro en de Something Different van Wolff.

                              Mijn vraag is of er nog vergelijkbare boxen zijn die ik ook zeker in de gaten moet houden in de outlets zometeen?
                              Silent Show van Cafferata Showtime, heeft er ook losse cakes van.

                              Comment

                              Working...
                              X