Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen en op naar een mooi 2021!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Iedereen fijne feestdagen!

    Ook vanuit mijn kant wil ik iedereen bedanken voor de bijdrage op het forum. Zeker in deze tijd de sfeer erin proberen te houden.

    Maak er het mooiste van ondanks alles.

    Comment


      #32
      Beste crewleden,liefhebbers, freaks, bezoekers, ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een knetterhard uiteinde! Hopelijk gaan we betere tijd tegemoet, waar we weer normaal kunnen stoken. Zonder gedwongen bijna crimineel te hoeven zijn. Want echt, fuck die bullshit!
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #33
        Iedereen hele fijne feestdagen

        Ik wil de crew en pyro's bedanken voor een mooie forum dit jaar en steeds het laatste nieuws geven. Ik ben nog steeds dat wij dit ... jaar met cat 1 moeten afstuiten. Hopelijk wordt 2021-2022 een bijzonder pyro jaar. Iedereen gaat vast en zeker twee keer zoveel geld uitgeven aan onze mooie hobby. Ik kan niet wachten op de collectie foto's

        Comment


          #34
          Iedereen fijne feestdagen.
          Vuurwerkcrew crew bedankt voor de prijsvragen en de gewonnen vuurkorf.
          Vuurkorf staat nog bij jullie, maar ik had toen een spoedopname i.v.m. een niet werkend nieuw medicijn.

          En een tof 2021.
          Ik ga het oud en nieuw lekker rustig aan doen, een paar fakkels en een 2021 sterretje, want ik heb geen zin om steeds achterom te kijken.
          Voor de genen die het aangaat, kijk uit en hou het gezellig.
          En een tof en hopelijk een snel corona vrij 2021.
          En geniet er van en proost!
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #35
            Crew en leden, iedereen fijne feestdagen en een sissend, knetterend en fluitend nieuwjaar toegewenst! In 2021 laten wij f2 weer zegevieren en knallen we de ballen uit onze broek!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #36
              Fijne kerstdagen

              Via deze weg wil ik iedereen fijne kerstdagen wensen.
              Ondanks een minder leuk uitzicht op 31 december.
              Hopelijk kan iedereen er toch nog 2 leuke dagen van maken

              Stoken tot we er bij neervallen!!

              Comment


                #37
                Wat een ontzettend gaaf jaar had moeten worden met 15 jaar Vuurwerkcrew is uitgelopen op een toch wel kleine deceptie. Gelukkig houden we met een groot aantal leden toch de sfeer erin op het forum en daarvoor ben ik eenieder dankbaar die post en meeleest. Zonder jullie geen forum!

                Dan wil ik ook voor iedereen hele fijne feestdagen wensen, geniet van deze tijd met vrienden/familie/geliefden en maak er, ondanks alles, een mooie jaarafsluiting van. Blijf gezond en op naar een knallend 2021 waarin we een hoop hebben in te halen. Cheers!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Iedereen fijne dagen, volgend jaar het 15 jarig bestaan nog maar eens over doen dan!
                  Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                  Comment


                    #39
                    Fijne feestdagen allemaal, lekker genieten

                    Comment


                      #40
                      Beste mensen van vuurwerkcrew.

                      Wens jullie fijne feestdagen en een gezond 2021

                      En alle leden van vuurwerk crew een fijne kerstdagen toegewenst, en een ook een gezond nieuwjaar.

                      Dat we in 2021 een knallend jaar mogen hebben volgend jaar, en mogen genieten van onze mooie traditie.

                      Comment


                        #41
                        Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst, helaas kunnen we dit jaar geen F2 afsteken, maar desondanks wil ik iedereen een hele goede jaarwisseling wensen.

                        Comment


                          #42
                          Allen,

                          Maak er wat moois van en met goede moed richting volgend jaar. Vergeet, ondanks alles, niet te genieten van het gezin, avondmaal, gebed of je eigen ik.

                          Hele fijne dagen toegewenst.
                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            #43
                            Zo, hopelijk is iedereen de feestdagen toch een beetje doorgekomen? Iedereen de beste wensen en een mooi 2021 toegewenst! Hopelijk kunnen we redelijk snel op oude voet weer verder en genieten van van veel vuurwerk! Wij maken ons er sterk voor iig!

                            Comment

                            Working...
                            X