Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar sluit jij mee af?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waar sluit jij mee af?

    We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Geen idee eigenlijk, hoe ik het dit jaar wil afsluiten. Moet er even wat voor gaan verzinnen.
    Wellicht dat ik het gewoon bij de finale van de 0:00/0:30 show laat.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Meestal, als iedereen al lang naar binnen is, sta ik er nog wat verloren bij en gooi nog een matje Jumping Jacks op straat. Dan is het wel mooi geweest ;)

      Comment


        #4
        Ik sluit altijd af rond een uur of twee/half drie met nog twee dikke mooie fonteinen! Dat is toch altijd een persoonlijk geniet momentje van mezelf. Ik sta dan toch alleen nog op straat waarschijnlijk

        Comment


          #5
          Ik denk dat ik afsluit met 2x popcorn fontein en wat Bengalen. Dit alles zal zo rond 2 uur zijn.
          #LaatOnsVieren.

          Comment


            #6
            Dit jaar voor het eerst en dan waarschijnlijk ook als afsluiter: de Transbomber. Wellicht voorafgegaan door de Crash Box. Dan heb je toch alweer een mooi 244 shots compoundje als afsluiter

            Comment


              #7
              Mijn verwachting is dat ik dit jaar eindig met de Rambam 3.0 om nog even rustig te genieten om 02:00. Voorheen altijd met een pakje freestyle rockets.

              Comment


                #8
                Niet met vuurwerk, maar met een zeer voldaan, maar waarschijnlijk ook een zeer verdrietig gevoel dat het weer over is en we een jaar moeten wachten
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Ik moet hem nog gaan bestellen ergens maar denk toch de Elegant Night all at once

                  Comment


                    #10
                    Bedoeling is met kwaliteit, want dat kennen ze nauwelijks hier in de straat: Yggdrasil

                    Comment


                      #11
                      om 2u zal er nog wel een Brasilian cake ofzo over zijn, of ik lig dan al in bed, kan ook. Eind van de 00u "show" is Katan Special 5 + RotP + Zena Ti whistle cloud -> 4x Dumbum 16 -> Secret Salute finale ed. Eind 18u moment een Transbomber

                      Comment


                        #12
                        Net als vorig jaar denk ik, een karton cruel cannon in combinatie met een karton secret salute. Zin in!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
                          Meestal, als iedereen al lang naar binnen is, sta ik er nog wat verloren bij en gooi nog een matje Jumping Jacks op straat. Dan is het wel mooi geweest ;)
                          dit dus alleen dan met een sigaar en glas champagne erbij

                          Comment


                            #14
                            Zal voor dit jaar wel de Funke Fireball worden. Een bak die deze bak gaat overtreffen zal er niet meer bij komen vermoed ik.

                            Comment


                              #15
                              De best solution
                              Perfecte naam en eindigen met tempo na al het geweld.
                              Brrrap, lekker knallen

                              Comment

                              Working...
                              X