Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroegâh, toen...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vroegah, toen ik ongelooflijk blij was als me vader een fonteinenpakketje had gekocht voor 00.00 en de kers op de taart was als twee buurjongens bij hun ouders waren met O&N. Zij hadden namelijk vaak vuurwerk dat zelfs de lucht in schoot.

    Vroegah, toen ik veelal droomde van wat ik inmiddels heb gehad. (Alleen droomde ik vroeger van nog grotere hoeveelheden.)

    Vroegah, toen ik elk jaar zeurde om een slof extra en fantaseerde a.d.h.v. de folders wat ik allemaal zou kopen als ik 'groot' ben.

    (Veel herkenbaarheid in voorgaande reacties Toch fijn om zo nu en dan te lezen dat ik niet de enige gek ben. Dank VWC.)

    Comment


      #47
      Ja ik weet nog goed. Altijd het foldertje met het "Dikke Bertha" pakket voor 250 gulden. Dat was ook het duurste pakket uit het foldertje.

      Dat leek mij ook wel wat toen ik 8 was. Haha, heb mijn vader nooit zo ver gekregen helaas. , maar heb het nu ruimschoots ingehaald.

      Comment


        #48
        Vroeger toen een 5 shots cake het hoogtepunt van de avond was.

        Comment


          #49
          dit oud en nieuw zal ik zeggen

          Vroegah toen we 50mm single shots, rotjes en pijlen hadden toen was alles beter
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #50
            Vroeger toen BEX nog bestond!!

            Comment


              #51
              Vroegâh, toen je nog dagen lang last had van je duim van de aanstekers.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Vroegâh, toen je nog dagen lang last had van je duim van de aanstekers.
                Hahaha mooie herinneringen ja. 3 dagen lang met rotjes rondlopen. Met als klap op de vuurpijl een pleister op je duim, omdat je nog 2 dagen moest knallen, om het op te krijgen.

                Vroeger toen we bijna naar het centrum van Assen zouden verhuizen, en ik boos werd op mijn ouders met de vraag, waar ik dan vuurwerk af moest steken. (Gelukkig niet naar Assen verhuisd)

                Comment


                  #53
                  Vroegâh, toen je op 1 januari je restanten opmaakte met al je vrienden uit de buurt en dit ook gewoon nog getolereerd werd.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Vroegah, toen we met vrienden allemaal een leeg blikje op de lat van een voetbaldoel zetten, en die er dan probeerden af te schieten met een romeinse kaars.
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      #55
                      Vroegah toen je tussen het stoken door wat kerstbomen in de hens stak.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                        Vroegah toen je tussen het stoken door wat kerstbomen in de hens stak.
                        Vroegah, toen je niet allemaal giftige plasticdampen had als je dat deed al die kunstbomen van tegenwoordig...

                        Comment


                          #57
                          Vroegah, toen je vuurwerkcollectie nog gewoon op de tafel in de woonkamer paste Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PICT0839.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,0 KB
ID:	1581272

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                            Vroegah, toen je vuurwerkcollectie nog gewoon op de tafel in de woonkamer paste
                            Die foto doet mij denken aan de laatste keer dat dat bij mij het geval was. 2016-2017. We kwamen thuis, en alles paste nog op tafel. Maar ik had me toch een oud en nieuw toen, prachtig. Niet veel foto's van meer, filmpjes wel gelukkig. Het jaar er na werd al een deel van de woonkamervloer bezet, en daarna ging het nog sneller.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #59
                              Vroegah toen we nog lekker konden snipperen in de straat!

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	006-3.jpg
Vertoningen:2
Grootte:271,6 KB
ID:	1581276
                              (foto komt van google)
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                #60
                                Vroegah toen je maar bleef hopen of je ouders die ene cake wilde kopen
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X