Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10:00 opening!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31


    Comment


      #32
      Dacht in 2013, mooie tijden dat overdag stoken.

      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Veel te lang geleden alweer, maar topvideo Wesley!

        Comment


          #34
          Blijft toch wel heel erg gaaf om zulke films van overdag te zien. Geeft toch echt een totaal andere sfeer!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Hier is tegenwoordig de 10:00 uur opening olliebollen bakken.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
              Hier is tegenwoordig de 10:00 uur opening olliebollen bakken.

              Goed om te weten, dan kom ik wel een schaaltje halen
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #38
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    #39


                    Man man. Wat mis ik dit.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht


                      Man man. Wat mis ik dit.
                      Inderdaad zeg, heerlijke beelden zo overdag, lekker een bak herrie maken 's-morgens vroeg en wat rookpluimen trekken. Gelukkig hebben we de beelden nog
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Oh wat een heerlijke beelden. Echt jammer dat ik dit niet meer mee kan maken met een groep lekker stoken overdag.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Oh wat een heerlijke beelden. Echt jammer dat ik dit niet meer mee kan maken met een groep lekker stoken overdag.


                          Gelukkig zijn er nog locaties waar het mogelijk is
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            #43
                            Sinds het verbod hou ik me er eigenlijk netjes aan, heb geen zin om het risico te lopen op gezeur en vervolgens misschien bezoek. Wel misschien leuk om gewoon met cat 1 wat te gaan doen smorgens.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Ik kwam op m'n computer nog een korte compilatie tegen uit 2013, het laatste jaar dat we overdag mochten stoken, inclusief een 10.00 uur opener, die dat jaar pas een dik uur later geschoten kon worden.

                              Ik weet nog goed dat ik alles aan het klaarzetten was voor de opening om 10.00 uur en dat er om 09.55 uur verderop in de straat een groepje jeugd het speeltuinhuisje opbliezen met een 3" salute shell.
                              Zeer vervelend begin van de dag, want de zeer goed vuurwerk tolererende straat waar ik toen woonde, had opeens geen goed woord meer over voor vuurwerk. (Dat is gelukkig snel weer goed gekomen)
                              Alles weer binnen gelegd en gewacht tot de politie langs was geweest bij de schade.
                              Ik stookte in die tijd overdag namelijk heel veel (Belgische) matten en dat mag natuurlijk niet.

                              Enige positieve punt is dat m'n camera al stond de draaien. Het speeltuintje is niet gefilmd, maar wel de straat, waar ook van alles gebeurd met de groep jeugd en de straatbewoners.
                              Dat bleek later goud materiaal om te gebruiken bij de vele voorlichting die ik gegeven heb op middelbare scholen, over gedrag rondom de jaarwisseling en het behoud van de vuurwerktraditie. (Ik ben jongerenwerker van beroep)

                              Anyway, onderstaand de compilatie. Speciaal voor de mattenliefhebbers onder ons. Helaas is de mattenwereld een beetje ingestort sinds de nieuwe regelgeving in belgië. De variatie is minder, kwaliteit lijkt wat minder en de prijs een stuk hoger.

                              Tot de nieuwe regels in belgië probeerde ik elk jaar een mattenproject te schieten, zoals op het einde van deze video, die weer mooier was dan het jaar ervoor.
                              Een paar jaar geleden nog eens geprobeerd met twee karton thunderbomb 400, maar dat was qua klank toch niet hetzelfde.

                              P.s.
                              Er zit ook een supervlinder in, mijn excuses, had geen zin om die eruit te editten. In die tijd kon ik dat soort knallers ook wel waarderen.
                              Inmiddels overgestapt op 100% legaal.

                              Comment


                                #45
                                Geweldige beelden snor!
                                Het is inderdaad jammer dat er qua keuze toch wat minder te kiezen valt qua matten.
                                Vroeger was dat veel beter.
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X