Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Verbod of niet, het enige wat anders moet gaan voor mij is dat er nóg meer gestookt moet worden.

    Cat1 voor overdag / begin avond blijft maar dat is puur vanwege kind en ook die vind stiekem pijlen / cakes mooier (maar nog wel een beetje spannend)!

    Na afloop kreeg ik nog bedankjes uit de straat voor het mooie vuurwerk, ook voor de kinderen dus hier zit het wel goed met het draagvlak.

    Comment


      #92
      Wat ga jij volgend jaar anders doen?

      nou een keer zo veel de lucht in rammen schade in halen
      Wat is het mooiste werk?

      Comment


        #93
        Stond ik dan 00:00 met bergen categorie 1 me netjes aan de regels te houden terwijl om me heen de grootse blokken de lucht in gingen, dat gaat dit jaar anders worden haha
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #94
          Er gaat bij mij een keer zoveel de lucht in als ik vorig jaar besteld heb. Bestelling 2020 x 2
          Dat is zo een beetje de hele El Gato lijn + Kometa
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            #95
            Inmiddels is wel duidelijk dat komende jaarwisseling héél anders zal gaan verlopen in vergelijking met de laatste editie. De plannen zijn al goed als gesmeed doordat de bestellingen van 2020 grotendeels gelijk zijn gebleven. De lijsten hebben in de eerste weken van 2021 ook alweer een lekkere update gehad. Laat het seizoen maar alweer beginnen hoor! We gaan weer los als vanouds
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #96
              Moet nog wel een manier vinden om mijn vriendin uit te leggen dat het dit jaar een dubbele collectie word

              Comment


                #97
                50% korting agv afgelopen O&N?

                Comment


                  #98
                  dubbel budget natuurlijk dus nu een keer een compound kopen

                  Comment

                  Working...
                  X