Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier wordt ook nog met regelmaat geknald je. Maar heb er bewust op gelet, heb sowieso de eerst 16 dagen iedere dag wel wat gezien of gehoord. Afgelopen weekend weer best veel gehoord.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Hoewel er met oudjaar hier niet bijster veel geknald wordt, was het twee weken terug wel raak in het weekend. Ik denk +/- 15 shells, meerendeel salutes, van fors kaliber. Echt kei- en keiharde dreunen op een windstille avond. Veel dorpsgenoten gehoord die polshoogte zijn gaan nemen op de plek en diverse buitenlandse kentekens hebben weg zien rijden.

      Verder niet meer dan een enkele cake of boxje in het weekend ter gelegenheid van een verjaardag o.i.d.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Lijkt wel of het hier al jaren verboden is.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Ik vind die verhalen altijd bijzonder. Ik hoor in mijn omgeving nooit wat.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
            Ik vind die verhalen altijd bijzonder. Ik hoor in mijn omgeving nooit wat.
            Daar kan je natuurlijk zelf wat aan doen. Gisteravond nog, dikke klap van een vuurpijl. Denk van iemand die het niet eens is met het verbod.

            Comment


              is al 2 half week blak stil hier dus geen enkel knal of iets .. maar genoeg buurt feestjes wat je hoort en kiehard miuziek maar ja dat mag wel he

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door bridge Bekijk bericht
                Hebben jullie dezelfde ervaring als ik dat het geknal veel langer aanhoudt? normaal nog enkel dagen in januari en dan loopt het wel af.

                Met die mediaaanndacht van nu valt me op dat het veel eerder begon, al in september/oktober, en doorloopt tot nu. afgelopen weekejnd hoorde ik nog veel knallen.

                Herkent iemand dit?
                Zeker.

                Hier ook echt elke dag nog knallen, in de avond maar ook overdag dreunen om koud van te worden. Valt mij ook bijzonder op.

                Comment

                Working...
                X