Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe reageert jouw huisdier ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mijn kat vind de kleurtjes van de boxen prachtig en gaat er speciaal voor voor 't raam zitten. (ik schiet vanuit de tuin) Knallen doet 'm ook niets. Alleen vuurpijlen vind hij een soort van raar geluid haha, maar niet bang of zo. Hij is ruim 1 jaar oud

    Comment


      #17
      Mijn hond (Boxer) die vind het geweldig en gaat er het liefst naartoe. Ze is nu 3 jaar en heb haar altijd laten wennen aan vuurwerk. Beginnen met cat 1 in de achtertuin, en niet reageren op dreunen

      Comment


        #18
        Mijn oude hond werd helemaal gek als die maar het kleinste knalletje hoorde, maar mijn huidige hond vind het niet zo bijzonder, alleen als we buiten zijn ziet die elk knal als de vijand en rent als een dolle heen en weer in een speelse manier

        Comment


          #19
          wij hebben 2 katten en 1 hond. 1 van de katten zie je heel de dag niet. De andere is er niet bang voor en doet gewoon zijn ding. Onze hond is ook niet bang en gaat vaak voor het raam staan haha

          Comment


            #20
            Wij hebben een kat. Overdag valt het nog mee (carbid schieten bij ons op de stoep), maar zodra het donker wordt en er flitsen zijn in combi met knal raakt hij wat in paniek. Maar op de avond draait hij zelf wat bij en soms gaat hij zelfs nog in de vensterbank zitten. Tot 12 uur, dan gaat hij sowieso weer onder de bank lief beest jonguh

            Comment


              #21
              Ik heb me hondje 1 oud en nieuw nu bij me gehad. Toen ik hem in april kreeg zette ik op de tv al vuurwerk en onweer geluiden aan tijdens het spelen. Zodat hij die geluiden zou associëren met spelen. En toeval of niet maar het maakt hem niks uit tijdens de december maand. En met onweer komt die naast me liggen en naar buiten kijken

              Comment


                #22
                Onze hond heeft er totaal geen last van zelfs niet van het zwaardere spul. Het maakt er gewoon echt niet uit, al vindt ze het niet leuk als wij met zen allen rond 12 uur naar buiten gaan en ze dan niet mee mag.

                Comment


                  #23
                  Mijn 2 katten schrikken af en toe wakker bij een knal, draaien zich om en slapen verder.
                  Savonds gaan ze in een kamer met deur dicht, licht en radio aan en gordijnen dicht.
                  Ze komen niet buiten, maar wil zeker op dat moment niet dat ze weg glippen, loopt toch redelijk wat volk in en uit.
                  Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                    Savonds gaan ze in een kamer met deur dicht, licht en radio aan en gordijnen dicht.
                    Ze komen niet buiten, maar wil zeker op dat moment niet dat ze weg glippen, loopt toch redelijk wat volk in en uit.
                    Herkenbaar. Hetzelfde doen wij ook al jaren.
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      #25
                      Mijn kat is zeker nog niet schotvast en dat zal ie niet worden ook, onweer houdt ie ook niet van.
                      Rekening mee houden; ruimte geven, licht aan laten en dan zit ie het prima uit hoor. Vooral niet raar doen tegen hem, dan wordt ie alleen maar banger, zeker bij honden weten de baasjes de angst goed te beantwoorden met "och wat is ie zielig he"...

                      Comment


                        #26
                        Onze poes heeft er weinig van. Als ze rust wil, zoekt ze die op. Maar dat doet ze op een normale dag ook. Lekker de halve dag in d'r mandje slapen.

                        Dit jaar is ze wel over meer angsten heel gekomen (mensenmassa's), dus wie weet. Lekker d'r gangetje laten gaan. Ze is helemaal gek van lichtjes en weerspiegelingen.
                        Alleen van de zomer een keukenraam gesneuveld hier, wat best een rotklap gegeven zal hebben (waren niet thuis). Maar de eerste testjes klein vuurwerk doen haar dan weer niets, terwijl we toch enige angst hadden verwacht. To be continued
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #27
                          Poezen komen niet buiten de 31ste, zitten meestal verstopt op het bed of onder het bed!
                          Meestal komen ze om 0200 weer naar beneden!
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            #28
                            Mijn kat slaapt er gewoon doorheen, die boeit het gewoon geen ene reet xD
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              #29
                              Ze trekken zich er niet zo veel van aan, twee katten laat ik niet buiten maar zijn dan lekker boven aan het slapen, de hond is niet echt bang, als er een harde knal is kijkt hij wel op en kijkt ons aan om onze reactie te meten.... als je zelf rustig bent en er geen aandacht aan geeft blijft de hond zelf ook rustig.
                              Op oudejaarsavond loop ik om 01:30 laatste rondje met de hond maar dan schikt hij al lang niet meer. Vind het wel interessant.

                              Comment


                                #30
                                Mn kat zit altijd de hele dag onder mijn bed. We zetten dan eten en drinken neer op de slaapkamer zodat hij als t rustig is even kan eten. Om een uur of 02.00 komt ie altijd onder t bed vandaan en is het alsof er niets gebeurd is.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X