Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zeker weer veel zin in !!!!
    Nog een paar weekjes en dan mogen we weer .

    Comment


      #17
      Het komt nu wel allemaal heel snel dichterbij. Van mij mag de tijd iets trager verlopen want ik kan net zoveel van de voorpret genieten.

      Comment


        #18
        Kan niet wachten tot o&n!
        Klapchi

        Comment


          #19
          Het mag van mij ook wel wat minder snel. Het vliegt voorbij. Desalniettemin kijk ik wel uit naar de dag der dagen.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #20
            Voor mij kan het eigenlijk niet snel genoeg gaan, eerste bestellingen in februari gedaan en toen leek het nog zo ver weg. Mag nu wel beginnen wat mij betreft, dus alvast een beetje in de stemming komen met wat cat1 vuurwerk.
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              #21
              De dag der dagen komt er weer aan.. veiligheid voorop, dus iedereen een vuurwerkbril op z'n kop!
              De laatste bestelling is gedaan, maar een extra kartonnetje Monster Ride kan er nog wel bij staan!

              Fijne dagen iedereen, geniet ervan!

              Comment


                #22
                Nog paar weekjes tot het moment dat de bestel bonnen geprint gaan worden #countdown

                Comment


                  #23
                  Man, ik kan niet wachten tot 31 december! Is toch wel de tijd van het jaar waar ik het meest naar uitkijk!!

                  Comment


                    #24
                    Nog twee weken tot het ophalen. Og ff stress doordat niet alle toppers van de demo’s in mijn collectie zitten... toch langzaamaan de bonnen printen, genoeg is ook wel een keer genoeg

                    Comment


                      #25
                      Over 14 dagen is het eindelijk zo ver. Dan kunnen we eindelijk onze pijlen, rotjes, singleshots, cakes en boxen ophalen. Het moment van ophalen is voor mij heel speciaal. Mijn hart gaat harder kloppen als het vuurwerk over de toonbank gaat en iedereen met een blij gezicht het vuurwerk op gaat halen. En over 17 dagen mogen we het eindelijk aansteken. Heerlijk kruit snuiven en genieten van de mooie kleuren en knallen.

                      Comment


                        #26
                        Het komt nu wel rap dichterbij! Zie er weer heel erg naar uit!

                        Comment


                          #27
                          Over 2 weken is het moment alweer aangebroken. Langs de winkels om al het mooie vuurwerk waar we lang op hebben gewacht op te halen. Eindelijk alle mooie producten van dichtbij bewonderen en nog beter vast te kunnen houden. Ook de echte spanning komt die dagen natuurlijk. Heerlijk die laatste dagen. Maar ondertussen wat cat.1, blijft leuk!

                          Comment


                            #28
                            Iedereen kan een traditionele kerstkalender hebben met chocolaatjes achter de vakjes.... Voor mij is het nu elke dat Cat1 werkend naar de climax met oud & nieuw. Het kan elk jaar het laatste jaar zijn dus ik probeer er zo ver mogelijk extra van te genieten! Paar daagjes nog mensen!
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              #29
                              Nog exact 2 weken en dan begint het feest alweer met het ophalen. .. its the most wonderfull time of the year..

                              Comment


                                #30
                                Vanuit een gezellig kerstmarkt weekend in Valkenburg tel ik met jullie mee naar de mooiste dag van het jaar! Hele fijne dagen gewenst iedereen!

                                Comment

                                Working...
                                X