Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ben de vorige keer goed geholpen hier, waarvoor mijn dank.
    Ik heb nog een vraag en zou hulp/meningen waarderen.

    Budget: 100 tot 200 euro.
    Merken ter beschikking: Wolff, Broekhoff, Evolution, Rubro, Proline, Weco, Zena, Vuurwerktotaal
    Mogelijke aanschaf/wens: Cakebox 2KG kruit, 30mm of 2KG kruit 25mm 144 schots.
    Bijzonderheden: Heb al genoeg goud, zoek iets anders voor de afwisseling.

    Iemand enige tips? Bedankt alvast!
    Code red - vwtotaal (dikke rooie box!)
    Spinner 2 color - vwtotaal (kleuren!)
    Color storm - Evo (kleuren)
    Zenzation - broekhoff (leipe kleuren / blink waaier)
    Obsessed - wolff (Poema) (veel kleuren waaier)
    Angry red hornet - Rubro (rood!, leuk te combineren met Snapte!? van Zena)

    Hoop dat je er iets mee kunt!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
      Code red - vwtotaal (dikke rooie box!)
      Spinner 2 color - vwtotaal (kleuren!)
      Color storm - Evo (kleuren)
      Zenzation - broekhoff (leipe kleuren / blink waaier)
      Obsessed - wolff (Poema) (veel kleuren waaier)
      Angry red hornet - Rubro (rood!, leuk te combineren met Snapte!? van Zena)

      Hoop dat je er iets mee kunt!
      Jazeker, bedankt! Fijne feestdagen!

      Comment


        Mijn budget is 150 á 160. Ik wil graag een leuk assortiment met wat leuke cakes en een grotere bak.

        Assortiment dacht ik aan de Big five of de mega 6, nog tips?

        En als bak of de evo bomber (89,-) Transbomber (99,-) of de crash box (75,-) voordeel van de laatste is de prijs zodat ik het restant van het budget aan het assortiment kan uitgeven. Ook hier nog tips?

        Comment


          Wat is een leuke finale cake? Liefst per paar geschoten.

          Comment


            Heb nog wat budget van de kerstbonus en wil nog wat grote single shots. maar kom er niet uit heb al 3 keer de ball python en wil er nog een paar bij. Ook kan ik aan de funke kometenbomben komen alleen die licht niet op de route ( auto ) dus moet ik fietsen dacht zo 35 min wat zouden jullie doen. Kom er zelf niet echt uit

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
              Heb nog wat budget van de kerstbonus en wil nog wat grote single shots. maar kom er niet uit heb al 3 keer de ball python en wil er nog een paar bij. Ook kan ik aan de funke kometenbomben komen alleen die licht niet op de route ( auto ) dus moet ik fietsen dacht zo 35 min wat zouden jullie doen. Kom er zelf niet echt uit
              Misschien zijn de Turbo Tubes van Lesli een optie. Vier stuks voor een tientje.
              Er gaat niets boven....

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Uutgrunn Bekijk bericht
                Misschien zijn de Turbo Tubes van Lesli een optie. Vier stuks voor een tientje.
                Ja zien er leuk uit en worden hier verkocht onder de naam gaspipes. Helaas dan maar geen kometenbomben bespaart mijn weer een fiets rit.

                Comment


                  Graag hulp bij mijn laatste impulsbestelling:

                  Of 6x 2" Big Chill
                  Gratis Spitfire
                  En draaien aan het rad: vuurwerk winnen van 5-25 euro.

                  Of:
                  1 pakje kometenbomben
                  En een pakje Ball Python.

                  Beide opties kosten ongeveer 30 euro.

                  Comment


                    Zoek nog 1 box / compound, iemand die iets zinnigs kan zeggen over onderstaande keuze? Is weinig bekend over allen:









                    Is voor een maat die verder niks heeft, Showtime lijkt me dan het beste qua duur / kruitinhoud.

                    Comment


                      Eerste twee zou ik lekker laten staan. Spider is leuk en de Fields of Fire is denk ik het beste. Echter, heb ze zelf nooit gehad

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ttt Bekijk bericht
                        Graag hulp bij mijn laatste impulsbestelling:

                        Of 6x 2" Big Chill
                        Gratis Spitfire
                        En draaien aan het rad: vuurwerk winnen van 5-25 euro.

                        Of:
                        1 pakje kometenbomben
                        En een pakje Ball Python.

                        Beide opties kosten ongeveer 30 euro.
                        Tweede keuze, funke & luypaers

                        Comment


                          Top, bedankt dat doe ik!

                          Comment


                            Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pick Bekijk bericht
                              Mijn budget is 150 á 160. Ik wil graag een leuk assortiment met wat leuke cakes en een grotere bak.

                              Assortiment dacht ik aan de Big five of de mega 6, nog tips?

                              En als bak of de evo bomber (89,-) Transbomber (99,-) of de crash box (75,-) voordeel van de laatste is de prijs zodat ik het restant van het budget aan het assortiment kan uitgeven. Ook hier nog tips?
                              Kan iemand mij nog een beetje op weg helpen? Dank alvast!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pick Bekijk bericht
                                Kan iemand mij nog een beetje op weg helpen? Dank alvast!
                                Ik zie dat je diverse merken in de buurt tot je beschikking hebt!

                                Mega 6 Star is een dik assortiment, 6 dikke cakes voor 75 euro.
                                Double Demolition erbij, dikke box. 3 tientjes.
                                Monster Ride beste Budget cake, 8 euro, 2x = 16 euro
                                Hardcore 4 zijn ook dikke cakes, leuk voor de vooravond, 2 tientjes.

                                Bestelling volmaken met Junk singleshots, en je hebt een top avond!

                                ----

                                Mocht je voor Vuurwerktotaal kiezen, kan ik je Code Red aanraden (99 euro), en doe je daar voor 50 euro aan cakes bij. Eigenlijk allemaal leuk.

                                ----

                                Rubro zou ik zeker voor de Transbomber gaan. En dan ook voor 50 euro aan cakejes derbij halen. Heavy Legend serie is erg goed, kijk naar de heavy legend 16 en 25, maar ook de Super monster cakes zijn tof.

                                Succes!

                                Comment

                                Working...
                                X