Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar sluit jij mee af?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Leuk topic!

    Ik houd zelf best van een drankje maar tijdens Oud en Nieuw doe ik altijd rustig aan.
    Meestal is het voor 00:00 uur 1 a twee biertjes en rond 02.30u gaat er een flesje rum open; als het vuurwerk op is

    Vaak is niet al het vuurwerk op waardoor we tussen 03:00u en 04:00u nog een paar keer (onder het genot van een drankje) naar buiten gaan... Meestal schieten we dan nog wat pijlen en/of een goede knalcake
    No Pyro no Party

    Comment


      #17
      Ik sluit meestal af met veel kabaal. Vaak een knalcake of wat fluitbakkies.

      Comment


        #18
        Als ik geluk heb is mijn vrouw nog wakker anders misschien ff poepen en dan slapen.

        Comment


          #19
          Meestal haal ik de 02:00 uur niet eens, ban ergens tussen 01:00 en 01:30 wel klaar. Ik denk dat ik dit jaar een rammer bewaar als afsluiter; Detonation Box, 60x Color Insanity, of de Voltfather box.

          Comment


            #20
            Net zoals in het openingstopic bij deze ook geen vast artikel. Steek alles random zonder enige volgorde af.

            Comment


              #21
              10x Happy Thunder Q + Return of the Phoenix (mod)

              Comment


                #22
                met een lekker biertje en dan komen de sterken verhalen ook gelijk weer los..
                naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                Comment


                  #23
                  Snowstorm en colorful city. Geweldige blokken zijn dat

                  Comment


                    #24
                    Om 02:00 ben ik al klaar maar ik sluit af met de Winternight. Maar dat kan ook zo maar wat anders zijn.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #25
                      Ik sluit af met 12x de heavy legend 36sh. Daarna tijdens het afterpartytje nog een hele stapel grondbloemen en fontijnen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                        Om 02:00 ben ik al klaar maar ik sluit af met de Winternight. Maar dat kan ook zo maar wat anders zijn.
                        Hele mooie om rustig mee te eindigen idd!

                        Comment


                          #27
                          Rustig? Dan zou je hem in de andere volgorde moeten afsteken!

                          Ik heb eigenlijk geen idee. Normaal is dat iets kleins, maar misschien bewaar ik wel wat moois voor het laatst.

                          Comment


                            #28
                            1 x Unabomber
                            1 x Final Fate
                            2 x Zena Salute 25sh
                            Zo in mijn sas met sas..

                            Comment


                              #29
                              2x transbomber in V dit jaar.

                              Comment


                                #30
                                Om 2:00 staan wij te stuiteren op een hardstyle feestje. Hopelijk zorgen ze daar voor wat afsluitend vuurwerk.

                                Comment

                                Working...
                                X