Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Hmmm zo leeg zonder auto's heb ik de straat voor m'n neus al jaren niet gehad...wat verwachten ze van me?! Valt wel mee hoor wel lekker zo alle ruimte om met rotjes te gooien heb ook wel ns tussen de auto's door moeten stoken, das minder
    Nu gewoon weer volle bak voor m'n deur boooooooo

    Comment


      #92
      Het begint donker te worden... nog een uur en dan lossss!

      Comment


        #93
        Aan de bestellingen van sommigen te zien beginnen de kriebels nu alweer .
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Aan de bestellingen van sommigen te zien beginnen de kriebels nu alweer .
          Heerlijk toch!

          Comment


            #95
            Nu alweer
            #LaatOnsVieren.

            Comment


              #96
              Kriebels zijn eigenlijk helemaal niet weggeweest. Tot nu toe 2 bestellingen geplaatst, 3e volgt einde van de maand.

              Ligt ook al een behoorlijke lijst bij mijn winkel van spullen die ik gedurende het jaar wil bestellen. En dan komt er vanaf augustus nog al het nieuwe soul bij

              Comment


                #97
                De maand januari heb ik nog de kriebels. Ik plaats dan ook een aantal bestellingen. Daarna zakt het langzaam weg om in augustus weer terug te komen

                Comment


                  #98
                  meestal is het bij mij in januari nog aanwezig, daarne ben ik er niet eel meer mee bezig . dit jaar begonnen de kriebels pas toen ik het vuurwerk eindelijk binnen had.

                  Comment


                    #99
                    Echte kriebels heb ik allang niet meer, dat neemt niet weg dat ik met passie met mijn hobby bezig ben.
                    Als je door het jaar heen zoveel met vuurwerk bezig bent veranderd dat alles....het word gewoon.

                    Comment


                      Wanneer houden de kriebels op? Haha

                      Comment


                        Het stopt nooit bij mij... nooit... soms wel jammer. Ik ben letterlijk verslaafd aan vuurwerk... erg he?

                        Comment


                          Misschien kunnen we een collectieve korting krijgen op groepstherapie
                          #verslaafd#petervdvorst

                          Comment


                            Zeer herkenbaar, hier gaat het ook nooit weg. We hebben een week geleden helemaal los kunnen gaan, maar kan al niet wachten op aankomend oud en nieuw ondanks er dit jaar weer heel wat mooie dingen gepland staan.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Meestal rond september na de zomervakantie al ga ik me er toch steeds eerder in mengen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                                Misschien kunnen we een collectieve korting krijgen op groepstherapie
                                #verslaafd#petervdvorst
                                Voor je het weet staat John Williams voor de deur: Help! Mijn man heeft een hobby!
                                Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                                Comment

                                Working...
                                X