Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Kriebels zijn er helaas niet meer. Althans aanschaf. Van stoker naar kijker geworden. Begin dit jaar een taakstraf gehad van 120 uur dus ik ben er wel van genezen nu. Beetje lezen zal ik nog doen maar daar blijft het ook bij. Voor de kriebelaars geniet van het seizoen en kijk vooral uit.

    Comment


      #17
      What happenend?

      Comment


        #18
        meestal in november. maar tot nu toe is het gevoel er totaal niet
        ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

        Comment


          #19
          Eind augustus, na het consu showtje in Rijnsburg i.v.m. de feestweek, dan komen echt de kriebels. En 1 september alhoewel dat minder is dan vroeger toen de server bij AVP uitrookte van de aanmeldingen.
          www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

          Comment


            #20
            Deze zijn er altijd wel. Vanaf dat de tijd eind oktober weer wordt teruggezet en het s avonds weer vroeg donker is en het weer wat kouder word dan maken ze weer overuren.
            https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

            Comment


              #21
              Is wel veranderd met de jaren. Voorheen laat in het jaar bestellen en leef je er naar uit. Nu vanaf begin nieuwe jaar al inkopen doen en voor de zomer alles al besteld hebben. Echt kriebelen pas vanaf de eerste nachtvorst.

              Comment


                #22
                Als ik thuis ben van de zomervakantie. Kijk dan de komende maanden uit naar de decembermaand. Vaak begint het bestellen ook zo rond augustus/september.

                Comment


                  #23
                  Het is bij mij dit jaar niet gestopt met kriebelen. Voor het eerst in Januari al besteld en het hele jaar op het forum gebleven. Nu alle vakanties van de afgelopen weken weer achter de rug zijn staat er nog maar weinig tussen nu en 31 december en met het wat koudere weer begint het nu van kriebel toch wel wat meer serieuze jeuk te worden, maar gelukkig wel een prettig soort jeuk. Echt ENORM veel zin in de laatste dagen van het jaar!

                  Comment


                    #24
                    Nou sinds gisteren weer!

                    Het is een hele tijd helemaal weg geweest en opeens kreeg ik een appje, zag ik wat op Facebook voorbij komen en voor dat ik het wist was ik alweer ingelogd op het forum hier..!

                    Comment


                      #25
                      Echte kriebels heb ik ook niet meer. Maar normaal begint het voor mij begin september, dit forumgedeelte gaat dan open, de eerste winkels & acties komen online, de eerste demo's zijn er. Nu dit forumgedeelte iets eerder open is, begint het dus iets eerder
                      Laatst aangepast door Noppes; 30 August 2018, 21:25.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                        Echte kriebels heb ik ook niet meer. Maar normaal begint het voor mij begin september, dit topic gaat dan open, de eerste winkels & acties komen online, de eerste demo's zijn er. Nu dit forumgedeelte iets eerder open is, begint het dus iets eerder
                        Hebben we er dus goed aan gedaan iets eerder te beginnen .
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Hebben we er dus goed aan gedaan iets eerder te beginnen .

                          Comment


                            #28
                            Voor het eerst hele jaar op het forum gebleven om te zorgen dat ik geen mooie freakactie zou gaan missen. Dit jaar in juni eerste bestelling gedaan dus vanaf toen begon het al wat meer te kriebelen. Nu de demo's los barsten ,er nog meer nieuwe artikelen op de markt verschijnen en dit topic weer begonnen is kan ik zeggen: "Ja we gaan beginnen!"
                            31/12 Knalle als een malle!

                            Comment


                              #29
                              Afgelopen jaren was het meestal rond half augustus begin september. Dit jaar was het half mei. Ik heb geen idee waarom het dit jaar zo vroeg was. Ik bezoek vuurwerkcrew nu bijna dagelijks, maar omdat de kriebels nog niet bij iedereen is begonnen, zijn sommige topics helaas nog vrij rustig.

                              Inmiddels is het grootste deel van de bestellingen ook al gedaan en dat komt dan weer door de freakacties. Ik kan mij niet herinneren dat dit eerdere jaren ook werd gedaan door winkeliers hier in de buurt. En eerlijk gezegd snap ik niet waarom niet iedereen dit doet?! Enfin andere discussie..

                              Comment


                                #30
                                De kriebels zijn hier behoorlijk aanwezig op het moment. De meeste demo's zijn wel geweest en dus het grote deel van de nieuwe producten zijn wel bekend, nu kan het echte lijstjes maken voor mij beginnen. Af en toe Christmas station erop en de kriebels worden flink versterkt.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X