Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel kilometer rijd jij ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Mlke Bekijk bericht
    Wat een kilometers moeten sommige mensen rijden zeg. Ikzelf haal bijna alles bij Bredavuurwerk en dat is ongeveer 3 kilometer voor mij ......1.5 heen en 1.5 terug. Tegenover Bredavuurwerk zit nog Bart Poppelaars voor een aantal leuke dingen die ze bij Bredavuurwerk niet hebben dus eigenlijk heb ik wel mazzel.
    Wat je mazzel noemt hehe. Ben blij dat ik ver moet rijden voor de winkels. Heeeerlijk man, rammertje aan in de wagen en gaan. Juist saai als je met een paar minuutjes klaar bent. Nu lekker 2 uur heen en genieten, vuurwerk laden en weer heerlijk met een volle bak en blije bakkes terug haha

    Comment


      #47
      Dit jaar voor het eerst vuurwerk besteld in brabant (woon zelf in de provincie Utrecht). Hiernaast nog enkele bestellingen staan bij locale dealers. Zal ongeveer op de 250 kilometer uit gaan komen. Een stukje rijden voor het vuurwerk heeft altijd wel wat, net zoals Bizzle ook al aangeeft. Zelfde met de Belgie/Duitsland tripjes die velen wel zullen kennen.
      -FireworksHolland-

      Comment


        #48
        Dit jaar 1 grote middenacht trip voor 2 adressen rond de 300kilometer. Verder nog ongeveer 3 adresjes in de buurt dus zal wel rond de 400 uitkomen

        Comment


          #49
          Dit jaar ben ik klaar in 200km heen en terug en dat over 3 dagen verspreid. Dat was vorig jaar alleen al 1 enkele reis. En mooiste is, ik ga gewoon de 31ste een zakje ophalen bij intratuin op de fiets.

          Comment


            #50
            Ongeveer 25.000 km per jaar.

            Comment


              #51
              Dit jaar zal het, zoals het er nu uitziet, zo’n 500 km zijn.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                Ongeveer 25.000 km per jaar.
                Daar kan je wel een dieseltje voor rijden ...

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                  Daar kan je wel een dieseltje voor rijden ...
                  Omslag punt ligt erg hoog tegenwoordig hoor.

                  Comment


                    #54
                    Alles tot nu toe in een straal van 50km weten te kopen dus wordt een makkie....

                    Comment

                    Working...
                    X