Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

    Hoe ziet jou kerstpakket eruit ? Krijg je ieder jaar een mooi kerstpakket van je baas of een leuke attentie, laat het hier weten.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Tegenwoordig krijg ik geen kerstpakket meer, maar een cadeaubon, waar je op internet iets moois van kan bestellen. Vroeger nog altijd wel een mooi pakket, met lekkere dingen erin. Maar ook zitten altijd wel dingen in die je niet lust of gebruikt, die geef ik altijd weg.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #3
      Geen idee, ik ben namelijk net aan een nieuwe baan begonnen. De afgelopen jaren van alles gehad, eigenlijk ben ik overal wel tevreden mee. Al merk ik dat ik meeste heb aan cadeaubonnen, kun je toch iets uitzoeken waar je echt wat aan hebt

      Comment


        #4
        Uhm, tja, ik ben eigen baas (ik verdien als student m'n geld door te handelen in voornamelijk oude en verzamelwaardige kinderboeken) en krijg dus niet echt van iemand een kerstpakket. Dus dan beschouw ik mijn volledige collectie vuurwerk maar als kerstpakket

        Comment


          #5
          ook ik ben dit jaar begonnen aan een nieuwe baan dus ben benieuwd wat er in het kerstpaket zit als we die krijgen.

          Comment


            #6
            In december zal ik weer een foto plaatsen.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #7
              Ik merk dat ik zonder ondankbaar te klinken mijn kerstpakket altijd ruk vind. Afgelopen jaar hadden we een gerecyclede thermosfles (milieubewust, dat wel!) en een euro of 30 aan VVV bonnen.
              De bonnen krijgen altijd een goed doel (kersthuisjes in de uitverkoop!), maar ik heb liever gewoon een oldskool pakket eten
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #8
                Ik heb een nieuwe baan, en tevens mijn eerste baan. Werk nu bij een supermarkt. Hier krijgt men een bol cadeaukaart als kerstpresentje, vind ik wel goed aan de ene kant. Het is minder werk, iemand kan zelf bepalen wat hij er mee doet. Maar de sfeer van een "kerstpakket" is er een beetje uit dan. Nu maakt het voor mij nog niet heel erg uit maar later zou ik liever een kerstpakket hebben dan een cadeaukaart.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  #9
                  Deze was van 2 jaar geleden.



                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Deze was van 2 jaar geleden.



                    Werk je bij Mandemakers keukens toevallig?
                    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                    Comment


                      #11
                      Heel saai, een cadeaukaart van 100 euro. Maar die "bonus" die we altijd krijgen die doet het hem, ik werk ergens waar je nog een envelop krijgt waar pure waardering in zit.

                      Comment


                        #12
                        50 euro aan VVV bonnen.
                        Afgelopen jaar een VVV kaart trouwens.
                        Kan ik lekker patat van kopen om Fleppenstein maar eens te citeren.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                            Werk je bij Mandemakers keukens toevallig?
                            Haha nee niet bepaald. Werk in de zorg.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              En heeft iedereen zijn kerstpakket al in ontvangst mogen nemen?
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X