Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Balen dat dé dag gisteren nu weer voorbij is.... wat kun je toch toeleven naar 1 dag

    Comment


      #32
      In januari en februari nog veel op VWC om ervaringen uit te wisselen en veel video's te koekeloeren. Afgelopen O&N zelf ook veel gefilmd, dus ik zal nog wel het nodige in de product topics plaatsen. Uiteraard volg ik de beste cakebox en beste cake topics.

      Eind februari begint het MLB-seizoen met spring training en vanaf dan ben ik vooral daarmee bezig. Op VWC af en toe een shout in de daarvoor bedoelde box, maar daarmee houdt het wel op tot september.
      Well, that depends...

      Comment


        #33
        Heb hier en daar wat reviews geplaats, en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat geen enkel product wat ik had echt heeft teleurgesteld! Vuurwerkcrew helpt gewoon echt bij het samenstellen van een goede lijst.
        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

        Comment


          #34
          Nog even na genieten van al het mooie vuurwerk wat ik heb gezien. En een beetje op het forum zitten. Daarna zal het minder worden. Aangezien ik dit jaar geen vuurwerk in de planning heb staan. Waarschijnlijk een keertje op vakantie met oud en nieuw.

          Comment


            #35
            Heb dit jaar een aardige buts filmpjes mogen ontvangen en gemaakt dus lekker darten gekeken vandaag films op de pc gezet en bekeken.
            Vanochtend ff opgeruimd.
            En nu een beetje hier rondscrollen films checken en ga zo maar door.
            Blijf zoiezo het hele jaar door wel redelijk actief.
            En ook met mn maat een Valenciatripje plannen van de week.
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #36
              Mn kater uitslapen, dat is nu ondertussen trouwens gelukt, net wakker... :')

              Elk jaar zeg ik tegen mezelf dat ik actiever wil zijn, eerder bestellen en dergelijke, meer naar shows. Maar dan komt het "leven" weer om de hoek en heb ik ineens nergens tijd voor...
              Hopelijk kan ik dit jaar langer blijven/later weggaan zodat ik niet weer pas op 18 December voor het eerst inlog op het forum....
              Keep it legal!

              Comment


                #37
                Huilen

                Comment


                  #38
                  Ik had gisteren (1 januari) de hele dag gewerkt aan mijn vuurwerk compilatie, zie hier het eind resultaat:
                  (https://www.youtube.com/watch?v=y9Y4z7u8cDc)

                  Comment


                    #39
                    Vandaag mijn trouwpak gekocht. Tijd voor de voorbereidingen van andere leuke zaken.
                    -Step outside the box to see the real picture-

                    Comment


                      #40
                      Ik blijf gewoon actief op VWC, verder gaan andere hobby's de komende tijd even voorrang krijgen, fotografie etc.

                      Rond Koningsdag komt vuurwerk ook weer om de hoek kijken in de vorm van vuurwerkshows, wil dit jaar er weer wat meer gaan bezoeken dus ben erg benieuwd. Heb er nog geen concrete plannen voor.

                      Comment


                        #41
                        Ben alweer aan het rondneuzen, welk leuks ik komend jaar wil gaan aanschaffen.
                        En natuurlijk wachten op de freak-acties...

                        Wanneer beginnen we?
                        Zo in mijn sas met sas..

                        Comment


                          #42
                          wil hier eigenlijk wat minder actief zijn ga op zoek naar een vriendin ben 33 jaar

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
                            wil hier eigenlijk wat minder actief zijn ga op zoek naar een vriendin ben 33 jaar
                            Haha dat is wel een goede reden

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
                              Haha dat is wel een goede reden
                              33 kan nog zat een vriendin krijgen

                              Comment

                              Working...
                              X