Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Yes, het is bijna zover! Morgenochtend om 4:45 onderweg naar Leeuwarden en daarna via Haulerwijk de rest van de dag onderweg naar twee handen vol winkels, heerlijk!

    Comment


      #17
      Vannacht al op pad hier zijn de kriebels al flink op gang

      Comment


        #18
        Ook hier gezonde spanning! De ergste nacht is gelukkig al achter de rug. Vanavond rustig aan en een beetje op de forums lezen. Zou vroeg naar bed moeten gaan moet er om 05:00 uit voor de eerste bestelling maar dat zal zoals ieder jaar wel weer niks worden. Gelukkig hebben we zondag nog een tussen dag om wat slaap in te halen

        Comment


          #19
          Pff begint nu wel te kriebelen hoor! misschien volgend seizoen maar eens een winkel met nachtopening opzoeken haha! lijkt me ook wel eens chill. gelijk om 00:00 dan naar huis en lekker uitslapen de volgende ochtend.

          Nu gaan we morgen om 06:30 op pad en zaterdag rond dezelfde tijd met vrienden boodschappen halen in duitsland! gelukkig zit er een rustige zondag tussen dit jaar.

          Comment


            #20
            Jaaa de dag dat we het mogen gaan halen.
            Blijft toch altijd een bijzonder moment!
            Groeten...:)

            Comment


              #21
              En het blijft stressen de dag er voor. Is alles al klaar, kan ik nog wat meer voorbereiden? Wat gaat het weer doen? Voertuig getankt. Adressen klaar voor de navigatie. Nogmaals het weer checken, even het forum op. Stress dat je niet genoeg vuurwerk hebt dus vuurwerk bestellen (juppp) en vol in de spanning de nacht in duiken...

              Comment


                #22
                vanavond eerst een zak chips leeg vreten tijdens pyrofm en vervolgens om 01:00 25 kilo vuurwerk ophalen.

                Comment


                  #23
                  Jaa jaa morgen is dan de dag... dan mogen weer vuurwerk halen heb er weer zin in... hoplijke ken vanacht een beetje slapen morgen ochtend vroeg op pad

                  Comment


                    #24
                    Vannacht rond 03.00 richting Breda. Even naar huis. En dan gelijk door naar Duitsland.

                    Heb er zin in.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                      vanavond eerst een zak chips leeg vreten tijdens pyrofm en vervolgens om 01:00 25 kilo vuurwerk ophalen.
                      Wow echt super netjes uitgemeten die 25kg! Jou pakken ze niet!

                      Comment


                        #26
                        Zojuist alle lijsten uitgeprint, nadat ik erachter kwam dat mijn inktpot leeg was.. zal je altijd zien.
                        Straks de schuur even opruimen en de auto klaarmaken. Dan vanaf 20:00 uur PyroFM luisteren en rond 23:15u op pad naar Steenbergen! Ondertussen heb ik nog een paar uur om de laatste aankopen te doen. Zijn de laatste details!

                        Comment


                          #27
                          Morgen eerst de duitslandtrip. en dan de 29e alles ophalen in breda.
                          Op jacht naar funke morgen en de aldi lidl en kaufland een bezoekje brengen.
                          Morgenavond staat intratuin sliedrecht op het schema om toch de eerste dag even wat opgehaald te hebben.
                          En brinkman om een zootje thunderkings in te slaan.
                          Vanavond lekker cat 1 stooksessietje voor de sfeer en hopelijk wat slaap.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            #28
                            Zo aangekomen in het hotel in Leeuwarden. Vanavond lekker ontspannen doen, en dan morgenochtend vroeg ff naar Gerrit!

                            Comment


                              #29
                              Yess het nachtbrakers topic is er weer

                              Ik ben momenteel nog aan het werk tot 20.00 uur, hier op het werk de afhaalbonnen uitprinten, dan richting huis, de tank volgooien en op de bank of in bed wat rust proberen te nemen, op dit forum rondhangen en dan om 1 uur de medereiziger oppikken en dan naar Breda vanuit het oosten des lands.
                              Eerste bestelling ophalen en dan terugbrengen. Dan rond 11 uur bij Huisman in Huissen nog een bestellinkje ophalen, dan door naar Zena Dieren voor een bestellinkje en dan door naar Deventer bij Tuinmani. In Breda toch echt de grootste bestelling en de andere winkels wat kleinere. Misschien dat ik in de losse verkoop nog een keer de knip trek als ik wat moois zie

                              Comment


                                #30
                                Na bijna 2 jaar afwezigheid toch maar weer is op het forum neuzen, en wat begint het allemaal weer te kriebelen Afgelopen jaar weinig vuurwerk gekocht omdat de interesse toch een stuk minder was geworden, jaren daarvoor had ik altijd te weinig, nu toch maar weer is wezen shoppen helaas wel te laat om alle goeie kortingen mee te pakken... maar dat komt volgend jaar wel weer goed.

                                Iedereen alvast veel plezier met jullie vuurwerk ophalen!

                                Comment

                                Working...
                                X