Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top 2000!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Top 2000!

    Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

    Je kunt inmiddels beginnen met je lijstje door hier te klikken!

    Luister vanaf 25 t/m 31 december naar de Top 2000 op NPO Radio 2.
    Ga naar NPORadio2.nl

    Top 2000 Stemweek
    Vrijdag 1 december - Vrijdag 8 december

    Hopelijk delen jullie je lijsten, favorieten, en tips ook hier..

    kijk hier voor de lijst van 2016 , inclusief geluidsfragmenten

    maar voor de echte sfeer...

    Laatst aangepast door omepje; 28 November 2018, 18:46.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Heel erg leuk om te volgen idd. Maar vind het wel elk jaar beetje hetzelfde lijken. Tegenwoordig is het ook 24/7 live te volgen. Dat geeft wel veel sfeer, en als dan weer goede nummers komen, vond ik het zeker sfeerverhogend.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #3
      Staat er hier ook standaard op de laatste dagen. Staat er altijd op tijdens de lange ritten met het ophalen, geweldige sfeer en hoort er voor mij helemaal bij.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Op de een of andere manier luister ik hier echt nooit naar. weet niet waarom.
        Misschien moet ik het komende jaar maar eens kijken of ik wel kan luisteren. Zien of het echt iets magisch brengt ;-)
        greetzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #5
          Ik vind de top2000 ieder jaar beter worden. Ik blijf het echter ook een beetje ervaren als een geforceerde traditie. Mijn neefje Jochem die niet beter weet kent het al zijn hele leven. Dus hij MOET er naar luisteren. En dus moet ik het ook.. Al luister ik liever naar de top serious request omdat daar toch wat minder oubollige muziek in voorkomt. Maar dat maakt de top 2000 nu leuk. Telkens meer kids stemmen, en er komt een hoop nieuwe muziek in de lijst te staan. De langzame evolutie en verschuivingen hebben een zekere charme die je in de top serious request niet meemaakt.

          Comment


            #6
            Ik draai over het algemeen nog kerstmuziek de laatste dagen, pas op oudjaarsdag gaat de top 2000 aan, maar dan weet je al wel redelijk welke nummers je kunt verwachten dus meestal is het meer achtergrondmuziek dan echt luisteren.

            Comment


              #7
              Misschien ben ik een van de weinige maar vind hier dus echt geen bal aan. Altijd dezelfde nummers die naar mijn mening ook niet sfeerverhogend zijn rond de feestdagen. Ook nu staan de nummer 1 t/m 10 waarschijnlijk wel weer vast, hooguit een klein beetje gehusseld...
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                #8
                Top 2000 staat hier ook altijd wel aan. Al ben ik het wel met Fausto eens, de top 10 is wel erg uitgekauwd ondertussen. Eigenlijk is het zo tot aan nummer 50 het leukst om te luisteren, daarna is het elk jaar hetzelfde. Met ook nog eens veel dezelfde bands

                Comment


                  #9
                  En toch heeft dat ook wel weer wat. Zo heb ik bij het nummer Bohemian Rhapsody juist dat oudejaarsavond sfeertje in mijn achterhoofd omdat ik deze alleen maar hoorde op deze avond. Weet nog goed dat iedereen helemaal los ging op dat nummer terwijl ik van spanning niet meer mijn veters kon strikken op dat moment.

                  Comment


                    #10
                    AANMELDEN VOOR OPNAMES TOP 2000 A GOGO

                    Altijd al een opname van Top 2000 a Gogo of de Top 2000 Quiz bij willen wonen? Meld je aan vanaf 1 oktober!

                    Het aanmelden voor de opnames is mogelijk vanaf 1 oktober 00.00 uur tot 3 oktober 12.00 uur via onderstaande link:

                    Publieke omroep met wettelijke taken op het gebied van informatie, educatie, cultuur, jeugd en diversiteit. De NTR maakt speciale programma’s voor alle doelgroepen.


                    Na 3 oktober vindt er een loting plaats. Indien je bent geselecteerd, krijg je van ons zo snel mogelijk bericht. LET OP: een reactie onder dit bericht geldt NIET als aanmelding en wordt dus ook niet in behandeling genomen!

                    De opnamedata voor de Top 2000 Quiz en Top 2000 a Gogo zijn als volgt:

                    Top 2000 Quiz
                    Aflevering 1: zondag 25 november – 13.00 uur

                    Top 2000 a Gogo

                    Aflevering 1: zaterdag 15 december om 15:00 uur
                    Aflevering 2: zaterdag 15 december om 19:00 uur
                    Aflevering 3: zondag 16 december om 15:00 uur
                    Aflevering 4: zondag 16 december om 19:00 uur
                    Aflevering 5: maandag 17 december om 15:00 uur
                    Aflevering 6: maandag 17 december om 19:00 uur

                    BELANGRIJKE INFORMATIE
                    Lees onderstaande punten goed door!

                    De opnames van zowel de Top 2000 Quiz als Top 2000 a gogo zijn in Beeld & Geluid op het Mediapark in Hilversum.

                    De kosten om een opname bij te wonen zijn: €10,- p.p.

                    De toegestane leeftijd is vanaf 18 jaar. Neem een geldig legitimatiebewijs mee.

                    U kunt zich maximaal met 4 personen opgeven.

                    Aanmelden is mogelijk tot 3 oktober, 12.00 uur.

                    Publieke omroep met wettelijke taken op het gebied van informatie, educatie, cultuur, jeugd en diversiteit. De NTR maakt speciale programma’s voor alle doelgroepen.


                    TOP 2000 A GOGO
                    De periode tussen Kerst en Oud & Nieuw staat zoals altijd ook dit jaar op NPO Radio 2 en bij de NTR op NPO3 weer helemaal in het teken van de Top 2000. Het Top 2000 Café is zoals gewoonlijk weer te vinden in Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum.

                    MATTHIJS & LEO
                    Traditiegetrouw presenteren Matthijs van Nieuwkerk en ‘popprofessor’ Leo Blokhuis bij de NTR weer de Top 2000 Quiz en de Top 2000 a Gogo, waarbij de complete popgeschiedenis de revue passeert.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Over anderhalve week gaat de stembus voor de top 2000 weer open. Wie gaan er allemaal stemmen, en zoja heb jij je lijst al in gedachte?
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Over anderhalve week gaat de stembus voor de top 2000 weer open. Wie gaan er allemaal stemmen, en zoja heb jij je lijst al in gedachte?
                        Ik ga stemmen en ik heb een spotify lijstje waar ik altijd uit kies. Ik maak eigenlijk bijna een jaar van tevoren al die lijst. Hoef er dus niet over na te denken!

                        Comment


                          #13
                          Ik heb er zin an!

                          Comment


                            #14
                            Jazekers al die jaren nog gedaan.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #15
                              Ik stem ook sinds een jaar of 3 of 4. Ben in de jaren de oude muziek voornamelijk gaan waarderen, dat is toch wel waar de top2000 uit dient te bestaan vind ik. Heb ieder jaar wel een aantal nummers die er verplicht in moeten, evenals een aantal artiesten die ik moet hebben. Verder hangt het af van wat er het laatste jaar in mijn spotify lijst is bijgekomen.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X