Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Ik zou iig beginnen met de Blue Falling Spirits
    Was een aanbieding met de sparkling snow, voor 13,50. Anders was die er niet bij geweest!

    Comment


      #32
      Ja, heb ik ook gezien. Maar zelfs dan wil ik hem niet hebben, maar meer omdat de sparkling snow ook iets minder leek te zijn...

      Comment


        #33
        Vraagje. Ik wil dit jaar een crackling/geweld/escalatie dingetje doen. Ik heb de transbomber 2016 en crackling chry 2.0 staan. Hoe kan ik dat practisch gezien het beste combineren, en wat kan/moet er nog bij? Ik wil niet fakkelen, visco zat.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
          Ja, heb ik ook gezien. Maar zelfs dan wil ik hem niet hebben, maar meer omdat de sparkling snow ook iets minder leek te zijn...
          Eens een pyro altijd een pyro, hoe meer te stoken hoe beter. Heb me dit jaar toegelegd op evo, en daar hoorde deze ook bij!

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Vraagje. Ik wil dit jaar een crackling/geweld/escalatie dingetje doen. Ik heb de transbomber 2016 en crackling chry 2.0 staan. Hoe kan ik dat practisch gezien het beste combineren, en wat kan/moet er nog bij? Ik wil niet fakkelen, visco zat.
            Je zou de Daisy Beam/Zombie Zone er ook nog tussendoor kunnen schieten, extra kleur(blauw), extra fluit en nog meer crackling.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
              Vraagje. Ik wil dit jaar een crackling/geweld/escalatie dingetje doen. Ik heb de transbomber 2016 en crackling chry 2.0 staan. Hoe kan ik dat practisch gezien het beste combineren, en wat kan/moet er nog bij? Ik wil niet fakkelen, visco zat.
              Crackling escalatie voorbeeldje:



              Comment


                #37
                Ja, dat escaleert wel.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                  Ja, dat escaleert wel.
                  Misschien kan je de Crackling Chry 2.0 tegelijk af laten gaan met Cake 3 van de Transbomber. Maar dat zou je even moeten tellen. Dat je wel eindigd met die laatste all-at-once-cake van de Transbomber.

                  Wel heerlijke chaos in de straat dan lijkt me, dikke salvo's in het midden en brede crackling wolken daar omheen.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk bericht
                    Je zou de Daisy Beam/Zombie Zone er ook nog tussendoor kunnen schieten, extra kleur(blauw), extra fluit en nog meer crackling.
                    Hele goede keus voor Avalanche denk ik inderdaad. Daisy Beam voldoet hier perfect aan.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                      Misschien kan je de Crackling Chry 2.0 tegelijk af laten gaan met Cake 3 van de Transbomber. Maar dat zou je even moeten tellen. Dat je wel eindigd met die laatste all-at-once-cake van de Transbomber.

                      Wel heerlijke chaos in de straat dan lijkt me, dikke salvo's in het midden en brede crackling wolken daar omheen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Hele goede keus voor Avalanche denk ik inderdaad. Daisy Beam voldoet hier perfect aan.
                      Klinkt cool, maar hoe doe ik dat dan met visco? Gewoon tegelijk starten, of met iets vertraging zodat ie wel voor de finale klaar is?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                        Klinkt cool, maar hoe doe ik dat dan met visco? Gewoon tegelijk starten, of met iets vertraging zodat ie wel voor de finale klaar is?
                        Als je snel-visco hebt dan gewoon vanaf reservelont Cake 2 naar de Crackling Chry 2.0.

                        Maar dan moet je even wat Transbomber filmpjes en Crackling Chry filmpjes af gaan of cake 3 even lang duurt als de Crackling Chry. Dan de finale cake doorlonten vanaf de langzaamste cake. (wel vanaf onder in de cake)

                        Tot vorig jaar werkte ik met snel-visco, dat werkte perfect. (Maar vanaf dit jaar fakkel ik alleen nog maar ivm de regels.)

                        Bij gewoon visco wordt dat lastiger om dat te timen.
                        Laatst aangepast door Mavcovic; 7 October 2017, 15:05.

                        Comment


                          #42
                          Zat voor me finale te denken aan 4xqthunder, 4xsilver wall, 4xgolden wall,titanium thunder, goldenthunder,bleu thunder, mega callifour, en 4x neon mosquitos.

                          Ga uiteraard eindigen met de q thunder, welke volgorde zouden jullie schieten?

                          Comment


                            #43
                            Vraagje hier. We hebben al wat projectjes op de planning staan, maar er blijven nog een paar losse cakes over (tot op heden). Nu is de vraag zouden jullie deze gewoon enkel schieten, of weet iemand nog een leuk projectje hiervoor?
                            Het gaat om de volgende cakes:

                            1 x Red Heat Wolff
                            2 x Splitting Stars Evo
                            1 x Sparkles Evo
                            1 x Hong Kong Pangu

                            Edit: Never mind idee is er al
                            Laatst aangepast door Beastmode; 21 October 2017, 11:24.
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              #44
                              Ik ben op zoek naar een goede blinker cake die na het laatste salvo van de cruel traction geplaatst kan worden.(enkel witte blinkers). Het liefst zo groot mogelijk kaliber, maar mijn productkennis is vergeleken met velen hier "beperkt". Dus hopelijk heeft iemand een goede suggestie voor me...

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door XVIII Bekijk bericht
                                Ik ben op zoek naar een goede blinker cake die na het laatste salvo van de cruel traction geplaatst kan worden.(enkel witte blinkers). Het liefst zo groot mogelijk kaliber, maar mijn productkennis is vergeleken met velen hier "beperkt". Dus hopelijk heeft iemand een goede suggestie voor me...
                                Je zou ook 2 x 64 shots Sterling thunder van gbv kunnen doen.

                                Comment

                                Working...
                                X