Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Zit een kleine rekenfout in, het moet 135 euro zijn in plaats van 155. Uiteraard kijk ik enkel naar freakacties en wat beschikbaar is. Ik twijfel vooral over de Turbo, het is lastig in te schatten hoeveel geluid deze produceert.
    Die crackling chry is echt wel goedkoper te regelen ( en is sowieso geen 45 euro, maar 35 euro standaard bij elke Zena shop. ) En anders moet je kijken of je de Venom box voor een mooie prijs kan krijgen en er daar 2 van schieten in plaats van de Chry Crackling 2.0 . En de Turbo ken ik even niet, maar de rest zijn allemaal top fluitcakes! Die Turbo is geloof ik met allemaal kleine fluiters toch? Die zou ik dan sowieso weg laten, scheelt je weer budget en die dingen voegen weinig toe.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Die crackling chry is echt wel goedkoper te regelen ( en is sowieso geen 45 euro, maar 35 euro standaard bij elke Zena shop. ) En anders moet je kijken of je de Venom box voor een mooie prijs kan krijgen en er daar 2 van schieten in plaats van de Chry Crackling 2.0 . En de Turbo ken ik even niet, maar de rest zijn allemaal top fluitcakes! Die Turbo is geloof ik met allemaal kleine fluiters toch? Die zou ik dan sowieso weg laten, scheelt je weer budget en die dingen voegen weinig toe.
      Van de 180 moet dan natuurlijk ook 20 vanaf ;). De Turbo is niet echt een fluiter maar een lage brom. Ik kan misschien ook afsluiten met 2x een Daisy Beam.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
        Voor 2018/2019 wil ik een fluit project maken met een budget van circa 150-200 euro. Ik heb nog helemaal niets besteld voor dit project, maar heb wel een aantal producten op het oog;

        Wolff - Storm Chaser
        Wolff - Return of the Phoenix
        Rubro - Gravity
        Jorge - Turbo
        VWT - Wicked Whistle
        Mania - Pounding Napalm

        Ik twijfel of ik het geheel wil afsluiten met een Crackling Chry 2.0. Ik vraag me vooral af welke cakes ik dubbel nodig heb en wat er nog tussen past. Momenteel denk ik aan;

        2x Turbo
        1x Return of the Phoenix
        2x Wicked Whistle
        1x Stormchaser
        2x Gravity
        1x Crackling Chry 2.0

        Dit kom neer op circa 180 euro, 155 zonder de Crackling Chry 2.0. Zou eigenlijk het liefst eindigen met fluiters die eindigen als crackling cloud.
        Er is een topic van een show die is geschoten in Breda en in die show is de Turbo 16sh meerdere malen geschoten (Mega Show Breda 2017-2018). Ik heb meerdere fluitcakes van jouw lijstje afgelopen jaarwisseling, maar ook tijdens demo's in actie gezien en de Gravity 2017 batch presteerde echt duidelijk het minst. De fluit van de andere fluitcakes is intenser en niet elke bombette van de Gravity knalde, het bleef bij een plop. Ik kan je de Titanium Whistle Cloud van Zena ook aanraden. Heeft een uniek effect, er schieten diverse fluiters weg uit een crackling wolk. Het tempo is opbouwend en tijdens de Zena Trophy hebben we onze show ermee geopend.

        Ik zou het volgende adviseren:

        1x Titanium Whistle Cloud
        1x Stormchaser
        2x Return of the Phoenix
        2x Daisy Beam
        2x Wicked Whistle
        2x Crackling Chry 2.0
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Ik wil aankomend jaar 2 projectjes in elkaar zetten, voor 18.00 en 00.00. Wat tussen haakjes staat moet ik nog wel aan zien te komen. Aantal schots staat erachter
          18.00
          Tail cake baxxl 19
          (Funkenweide scala of blau) 25
          Spinning gold Spider 100
          2 big 19. 38
          4 big 19 76
          4 funken finale 1. 144

          00.00
          Double demolition. 40
          Palmspring 4000. 200
          Funke corolla blue. 100
          Funke 19s assorted 6 stuk. 114
          (2 funke scala 19) 38
          4 big 19 76
          6 piromax titanium salute 150
          (8 funken finale 1. ) 288
          Tips/suggesties?
          In de laatste zou ik ook nog wel 1-2 funkenweides willen zetten, maar waar?
          Ik ga alles doorlonten, zodat je er zelf ook nog wat van ziet, en heb geen ervaring met elektrisch.
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
            Ik wil aankomend jaar 2 projectjes in elkaar zetten, voor 18.00 en 00.00. Wat tussen haakjes staat moet ik nog wel aan zien te komen. Aantal schots staat erachter
            18.00
            Tail cake baxxl 19
            (Funkenweide scala of blau) 25
            Spinning gold Spider 100
            2 big 19. 38
            4 big 19 76
            4 funken finale 1. 144

            00.00
            Double demolition. 40
            Palmspring 4000. 200
            Funke corolla blue. 100
            Funke 19s assorted 6 stuk. 114
            (2 funke scala 19) 38
            4 big 19 76
            6 piromax titanium salute 150
            8 funken finale 1. 288
            Tips/suggesties?
            In de laatste zou ik ook nog wel 1-2 funkenweides willen zetten, maar waar?
            Ik ga alles doorlonten, zodat je er zelf ook nog wat van ziet, en heb geen ervaring met elektrisch.
            ik zou je aan willen raden eens kritisch te kijken naar bepaalde prijzen... big 19 is voor een tientje per cake te krijgen... double demolition voor 20 ipv 40 etc

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
              ik zou je aan willen raden eens kritisch te kijken naar bepaalde prijzen... big 19 is voor een tientje per cake te krijgen... double demolition voor 20 ipv 40 etc
              Hij heeft het aantal schoten erachter gezet, niet de prijs.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                ik zou je aan willen raden eens kritisch te kijken naar bepaalde prijzen... big 19 is voor een tientje per cake te krijgen... double demolition voor 20 ipv 40 etc
                Dat is het aantal schoten, bijna alles heb ik over van dit jaar.
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  goedemorgen ..... dat is het nadeel van stiekem met een schuin oog meelezen onder werktijd

                  Comment


                    Heren, ik heb een aantal producten besteld (of ga ik nog bestellen) voor mn finale, nu twijfel ik echter nog met de volgorde.

                    2 x Red Maroon
                    2 x Crackling Chry 2.0
                    4 x Return of the Phoenix
                    4 x Gravity
                    4 x Happy Thunder Q
                    8 x Matrix (nog twijfelaar)

                    Graag wat ideeën of suggesties. Mijn dank is groot.
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      De laatste 3 artikelen zijn de afgelopen jaren matig geworden, dus dan kan je beter de eerste 3 wat groter gaan schieten. Gewoon 8 stuks Return of the Pheonix en 4/6 stuks Chry Crackling 2.0 . Applaus verzekerd!

                      Comment


                        Helemaal eens met bovenstaande, ik zou de laatste drie artikelen die je noemt ook achterwege laten en zoeken naar vervangers of de eerste artikelen verdubbelen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Bedankt, heren. Dat is inderdaad een goed plan!
                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            All,

                            Ik wil dit jaar voor het eerst een klein 18.00 uur project maken met wat cakes, matjes en fonteinen die ik nog had en inmiddels in bestelling heb staan. Het wijzigen van de inhoud gaat niet meer, maar graag wat input wat betreft de volgorde

                            Ik had het volgende bedacht:

                            1. Assorted Vulcano (Wolff) 3 fonteinen naast elkaar tegelijk
                            2. 3x Thunderbomb 400 (Salon Roger) maak ik 1 mat van
                            3. 2x Debbie Boop (Wolff) + 1x Titanium Salute (Piromax) tegelijk
                            4. 2x Neon Mosquitos (Katan)
                            5. 1x Festival Show 150 (Evo)
                            6. 1x I've got the power + 1x Tropical Night (Pangu) tegelijk
                            7. 3x Concerto Rosso (Wolff) tegelijk
                            8. 3x Daisy Beam (Rubro) tegelijk
                            9. 1x Traca 10 mtr (Salon Roger)

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
                              All,

                              Ik wil dit jaar voor het eerst een klein 18.00 uur project maken met wat cakes, matjes en fonteinen die ik nog had en inmiddels in bestelling heb staan. Het wijzigen van de inhoud gaat niet meer, maar graag wat input wat betreft de volgorde

                              Ik had het volgende bedacht:

                              1. Assorted Vulcano (Wolff) 3 fonteinen naast elkaar tegelijk
                              2. 3x Thunderbomb 400 (Salon Roger) maak ik 1 mat van
                              3. 2x Debbie Boop (Wolff) + 1x Titanium Salute (Piromax) tegelijk
                              4. 2x Neon Mosquitos (Katan)
                              5. 1x Festival Show 150 (Evo)
                              6. 1x I've got the power + 1x Tropical Night (Pangu) tegelijk
                              7. 3x Concerto Rosso (Wolff) tegelijk
                              8. 3x Daisy Beam (Rubro) tegelijk
                              9. 1x Traca 10 mtr (Salon Roger)

                              Ik zou persoonlijk, als je perse een traca / matten wilt je traca verhuizen naar plek 3 en hem niet als finale zetten. Denk persoonlijk niet dat hij je finale gaat overtreffen t.o.v. de 3x daisy beam.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                De laatste 3 artikelen zijn de afgelopen jaren matig geworden, dus dan kan je beter de eerste 3 wat groter gaan schieten. Gewoon 8 stuks Return of the Pheonix en 4/6 stuks Chry Crackling 2.0 . Applaus verzekerd!
                                Vind dat de happy thunder q zeker wel goed presteren hoor! Die is zeker niet matiger verworden!

                                Comment

                                Working...
                                X