Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
    Helaas komen mijn 8x secret salute niet binnen... eventueel andere voorstellen voor een finale? Niet echt wensen wat betreft effect zolang het maar chaos is.

    budget 200 piek
    8 x Yellow River?
    There is no such thing as enough fireworks.

    Comment


      Combinatie van een paar keer Crackling Chry / Return of the Phoenix / Happy Thunder Q? Zoiets? Chaos gegarandeerd.

      Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
      Helaas komen mijn 8x secret salute niet binnen... eventueel andere voorstellen voor een finale? Niet echt wensen wat betreft effect zolang het maar chaos is.

      budget 200 piek
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        Bedankt voor de input! Wat betreft de input van de yellow river, dat is mij net iets te traag... heb dan liever salvo's.

        Crackling chry 2.0 was ik ook al aan het denken, en heb nog 2 titanium thunders. Eventueel 4 crackling waaiers tegelijk met 4 titanium thunders?
        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
          Bedankt voor de input! Wat betreft de input van de yellow river, dat is mij net iets te traag... heb dan liever salvo's.
          Met 8 tegelijk heb je ook salvo's, maar snap je punt
          There is no such thing as enough fireworks.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
            Je weet het beter dan elgielo zelf die bij bovenstaand filmpje aanwezig was? Apart. Volgens mij heb je geen flauw idee hoe groot boeketten daadwerkelijk zijn in de lucht. 10-15 meter uit mekaar is echt niet te veel.
            sterker nog... heb het zelf allemaal uitgemeten hier op ons terrein.... en geloof me.... mijn rolmaatje klopt wel hoor

            Comment


              Hallo,

              Ik hoop dat jullie mij inspiratie kunnen geven voor een mooie eindshow.

              Ben op zoek naar een show die een mooie mix van effecten, kleur en goud heeft met het liefst 25/30mm kaliber.

              Geen bezwaar om boxen/compound te mixen and matchen of om juist mooie cakes te gebruiken maar ben op zoek naar pareltjes

              Alvast bedankt!
              Laatst aangepast door Ramonius; 11 December 2017, 15:44.

              Comment


                Colorfull City
                Spectacle show 120
                Immortal Gold
                Snowstorm
                Cruel Traction
                4 Seasons
                Collision Thunder
                4x Crackling Cry 2.0
                6x Raw Whistler
                2x Transbomber


                Zit nog erg te twijfelen over de volgorde van schieten, staan nu in de volgorde zoals ik het in gedachten heb. Vanaf de cc 2.0 was mn bedoeling om het overlappen/tegelijk te schieten.

                Mensen suggesties voor de afsteek volgorde?

                Comment


                  Beste freaks,

                  Hoe ik de show ga schieten is me op zich wel duidelijk. Ik zit echter nog een beetje in dubio qua finale dit jaar. Hoe zouden jullie deze finale opbouwen?

                  Ik heb beschikbaar als finale:

                  1x Evolution Snowstorm (eventueel alle cakes tegelijk)
                  12x Evolution Purple Haze
                  12x Evolution Blue Thunder
                  8x Return of the Phoenix
                  4x Pangu Yellow River

                  Op de reservebank staat dan nog:

                  2x Evolution Sunbeam 5 (misschien samen met de Purple Haze?)
                  2x Evolution Titanium Thunder

                  Wie helpt?
                  www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                  Comment


                    Ik zou het zo doen:

                    4 x Yellow River tegelijk
                    4 x Snow Storm cakes tegelijk
                    12 x Purple Haze tegelijk
                    12 x Blue Thunder en 8 x Return of the Pheonix tegelijk.

                    En die 'reserve cakes' kan je in deze volgorde voor het bovenstaande lijstje doen:
                    2 x Sun beam 5
                    2 x Titanium Thunder ( of je doet deze tegelijk met de Blue thunder en Return of the Pheonix )

                    Comment


                      Dat zou inderdaad al een goede optie zijn. Alleen voor m’n gevoel mist er dan nog een genadeklap aan het eind. Zou het geen optie zijn om de Snowstorm helemaal naar het eind te verplaatsen en dan alle cakes tegelijk?

                      De Titanium Thunders zet ik anders wel bij de intro. Ben bang dat ze anders niet opvallen
                      www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                      Comment


                        Zie onder,

                        Iemand een advies mbt de schietvolgorde ?

                        1x Crank (Pyro Bandits)
                        2x Silent Trails(Royal Fireworks)
                        1x Mixed Emotions (2016 Vulcan)
                        1x Event KXB-30 (Rubro)
                        2x Event CAKE NO.4 (Rubro)
                        1x Color C.R.E.A.M. (2016 Geisha)
                        1x Legendary 150 (Royal Fireworks)
                        1x Spectale 120 Visions Of Ecstasy (Evolution Fireworks)
                        1x Cruel Traction (Wolff Vuurwerk)
                        1x Transbomber (2016 Rubro)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Pyro Bekijk bericht
                          Dat zou inderdaad al een goede optie zijn. Alleen voor m’n gevoel mist er dan nog een genadeklap aan het eind. Zou het geen optie zijn om de Snowstorm helemaal naar het eind te verplaatsen en dan alle cakes tegelijk?

                          De Titanium Thunders zet ik anders wel bij de intro. Ben bang dat ze anders niet opvallen
                          Ik weet niet hoe kundig je bent met een cake versnellen, maar je kan een paar cakes sneller laten lopen om de finale wat bruter te maken. Een stukje snel viscolont langs de tubes laten lopen en het gaat als een trein. En anders zou ik het echt gewoon houden zoals ik net zei! Dat is wel de beste opbouw tot een mooie climax.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ik zou het zo doen:

                            4 x Yellow River tegelijk
                            4 x Snow Storm cakes tegelijk
                            12 x Purple Haze tegelijk
                            12 x Blue Thunder en 8 x Return of the Pheonix tegelijk.

                            En die 'reserve cakes' kan je in deze volgorde voor het bovenstaande lijstje doen:
                            2 x Sun beam 5
                            2 x Titanium Thunder ( of je doet deze tegelijk met de Blue thunder en Return of the Pheonix )
                            Ondanks dat alle 4 de Snowstorm cakes iets meer geweld zullen geven door het gekraak zou ik de Yellow River's er na schieten, dat is gewoon nog net ff een dikkere bak en met 4 tegelijk: veel beter dan dat wordt het niet.

                            Sunbeam 5 ook niet met meerdere tegelijk maar beter achter mekaar, dan komen de tails beter tot hun recht.

                            Voor de rest geen op- danwel aanmerkingen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Ik weet niet hoe kundig je bent met een cake versnellen, maar je kan een paar cakes sneller laten lopen om de finale wat bruter te maken. Een stukje snel viscolont langs de tubes laten lopen en het gaat als een trein.
                              Dat is een goed idee inderdaad! Cake versnellen is geen probleem


                              Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                              Ondanks dat alle 4 de Snowstorm cakes iets meer geweld zullen geven door het gekraak zou ik de Yellow River's er na schieten, dat is gewoon nog net ff een dikkere bak en met 4 tegelijk: veel beter dan dat wordt het niet.
                              Echt? Heb beide nog niet live gezien, maar op video’s lijkt de Snowstorm het toch wel te winnen van de Yellow Rivers. Al heb ik wel gelezen dat de Yellow River minder indrukwekkend overkomt op video.
                              www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                              Comment


                                Yellow River is in mijn beleving een van de beste cakes van Nederland. Per 4 zal geweldig zijn. Je zou deze ook na de finale kunnen schieten. ff een half minuutje rust en dan deze als toegift. Succes verzekerd.

                                Comment

                                Working...
                                X