Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel kilometer rijd jij ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik blijf me soms toch wel verbazen dat sommige van jullie mijlen ver rijden.....
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      Lekker man. Muziekje op, af en toe even stoppen voor een vette hap om vervolgens weer een sfeervolle winkel binnen te stappen. Mocht van mij elke dag wel. Het draagt ook echt bij aan de hele oud en nieuw beleving vind ik.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
        Lekker man. Muziekje op, af en toe even stoppen voor een vette hap om vervolgens weer een sfeervolle winkel binnen te stappen. Mocht van mij elke dag wel. Het draagt ook echt bij aan de hele oud en nieuw beleving vind ik.
        Helemaal mee eens. Heerlijk om vroeg in de ochtend, zo rond 03.30, wakker te worden. Vol in de spanning een pot koffie zetten en snel het eten naar binnen werken om in de auto te stappen en daarna 1,5 tot 2 uur in de auto te zitten om het vuurwerk op te halen. Dit rit maakt me echt helemaal niets uit. Ookal moet ik vanuit Noord- Holland naar Limburg rijden, ik doe het met plezier!

        Net uitgerekend dat ik dit jaar 330 kilometer moet rijden om na Mega Vuurwerk Leeuwarden, via Vuurwerk Almere Haven weer naar huis te rijden.

        Comment


          iedereen natuurlijk minder dan 25kg in de wagen

          ik moet een kilometer of 180 in totaal.

          Comment


            5 kilometer ongeveer naar 3 winkels, ik heb geluk haha.

            Comment


              Ahahaha, Ik haal alles sinds ik mn eigen vuurwerk haal bij een en dezelfde dealer, en daarvoor hoef ik maar een kilometer of drie op pad n_n"

              Ik vind het echt tof hoe ver sommige gaan. Met mijn budget is daar voorlopig nog geen rede voor. ...en zelfs dan denk ik dat ik Zuid Holland niet uitga.

              Comment


                Woon gelukkig redelijk gunstig t.o.v. dealers met gunstige aanbiedingen.
                Voor het eenvoudigere c.q. goedkopere stookvoer ligt Duitsland "om de hoek".
                Blijft onder de 100 kilometer totaal.

                Comment

                Working...
                X