Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden je ouders of je vrienden of vriendin van je hobby voor vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    M'n ouders (gescheiden sinds ik klein was) tja,de ene wil ik niet zien,vanwege veel dingen en dat weet hij gelukkig voor zijn gezondheid ook dat hij bij me weg moet blijven,wat die er van vind weet ik niet,en t boeit me ook totaal niet.

    M'n ma vind het mooi maar snapte toen ik thuis woonde niet waarom ik er "veel"geld instak en snapt dat ergens nog steeds niet.
    M'n stiefvader idem,vind het mooi,maar snapt m ook niet helemaal als t gaat over het geld.
    Maar zoals ik altijd heb geroepen,ik ga amper "uit" heb geen vrouw/vriendin en heb verder weinig hobby's dus hier ga ik mee door
    Het word dus aangezien vanaf de zijlijn en wel gefascineerd ook door haar bekeken als ze bij mij zijn of ik daarheen ga.

    Van de paar echte vrienden die ik heb ,snapt een deel het wel en vind het mooi zolang t niks kost,en maar 2 zijn bijna net zo maf als ik
    Door de jaren heen heb ik ze geïnfecteerd met het vuurwerk virus en leren ze van de "meester" steeds meer tips,hints,enz enz
    1 heb ik meegenomen naar de Trophy van Zena een paar maanden terug en die wil alleen maar nog meer en nog groter zien,die krijg ik nog wel zo gek dat hij mee gaat naar Valencia komend jaar of het jaar erop

    Qua buren is t slap,een paar steken wat kleins af en met 10 minuten is t dan ver over,maar als ze weten dat ik thuis ben dan gluren degene die ook thuis zijn wel graag mee naar wat we afsteken.

    Comment


      #77
      Ze vinden 100 euro al best veel....

      Comment


        #78
        Mijn vrouw vindt oud en nieuw het verschrikkelijkste feest van het jaar.
        Ze zou het het liefste skippen maar ze laat me mijn gang gaan,en als ze dan die dozen in de huiskamer ziet staan zie ik dr ook wel lachen.
        Mn dochter van 3 is bang en komt dit altijd boos en theatraal vertellen.
        Mn zoon van 8 is uiteraard geïnfecteerd en helemaal lijp van vuurwerk.
        Vorig jaar mocht hij van mij de eerste cakes en boxen aansteken maar daar kreeg ik later klachten over van mijn vrouw.
        Voor de rest vind iedereen het leuk voor me en in fe buurt vragen ze in oktober al of ik thuis ben.
        De buurjongens komen altijd de 29e kijken naar mn collectie om vervolgens te concluderen dat ik de beste vader in de buurt ben haha.
        Now your rocking with the best!

        Comment


          #79
          Toevallig kwam het gisteren even ter sprake in de chat op het forum. Mijn vriendin heeft ondertussen wel in de gaten dat we richting het eind van het jaar gaan omdat ik zo'n beetje elk loos moment pak om even op het forum te kijken. Daarnaast ook iets wat afwezig maar dat is ze ondertussen wel gewend zo in de maand december. Kwa financiën heb ik het niet over met iemand. Het is net wat de gek er voor over heeft. Bijna alles wat is besteld is niet voor de normale prijs over de toonbank gegaan gelukkig. Maar ik denk als ik bekend maak wat er uiteindelijk aan waarde staat dat ik dan wel een goede preek krijg. En dan valt het dit jaar reuze mee, voorgaan de jaren waren echt erg.

          Comment


            #80
            Vroeger toen ik nog thuis woorde mocht ik het nooit in huis hebben (lag er wel maargoed )

            Woon al weer een jaar of 6 op mezelf en tegenwoordig vraagt mn pa begin december al om wat mooie pijlen

            Hoezo hypocriet?

            Comment


              #81
              Mijn ouders vonden het nooit een probleem als ik mijn verstand maar gebruikte met afsteken. En kwa geld stelden ze eigenlijk nooit echt vragen. Mijn vriendin vind het stiekem wel leuk. Bij demo's heeft ze altijd haar mening klaar wat ze wel en niet mooi vond. Vorig jaar heb ik haar een cakebox cadeau gedaan die ze zelf afgestoken heeft, super gaaf om je enthousiasme te kunnen delen. Ook op financieel gebied heeft ze erg geen problemen mee. Hobby's kosten nou eenmaal geld en, zoals ze zelf ook aangeeft, zijn het niet alleen die paar uurtjes die ik er mee bezig ben. Heb het goed getroffen dus!

              Comment


                #82
                Mijn vriendin vind het verschrikkelijk en verklaart me ook voor gek. Maar ze is wel zo lief om alles te filmen. Ook al scheld ze me altijd helemaal verrot, als ik onder het filmen een nitraatje naast haar laat ploffen;)

                Comment


                  #83
                  Mijn vriendin vind het inderdaad wat minder, (vooral de knallen). Verder vind me stiefpa het geweldig en stookt lekker met mij mee. Mijn moeder kijkt rustig mee vanuit binnen en steekt misschien 1 ding af, omdat ik het vraag haha. Ze snappen allemaal me Kruitstress niet maar ik breng steeds meer mensen met me mee naar de vuurwerkkant (familie en vrienden), zo heeft een goede vriend van mij tot nu toe 4/5 jaar achter elkaar met mij samen beleefd!

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kloenos Bekijk bericht
                    Mijn vriendin vind het verschrikkelijk en verklaart me ook voor gek. Maar ze is wel zo lief om alles te filmen. Ook al scheld ze me altijd helemaal verrot, als ik onder het filmen een nitraatje naast haar laat ploffen;)
                    groot gelijk heeft ze, niet meer doen dus.

                    Comment


                      #85
                      Wederom van me vrouwtje net als afgelopen jaar €250 “shop tegoed” gehad, wederom niks te klagen dus !
                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        #86
                        Mijn pa vind vuurwerk altijd wel leuk. Hij gaat graag met mij mee naar shows etc.
                        Consumenten vuurwerk zou hij zelf nooit geld aan uitgeven, maar oudejaarsavond staat hij altijd mee te kijken bij elke pijl of cake die ik stook. Uiteindelijk vind hij het dan ook leuk en sponsort hij op 1 januari een klein deel van het vuurwerk. Zo gaat dat al elk jaar hetzelfde.

                        Mijn ma heeft helemaal niks met vuurwerk maar zij maakt zich niet zo heel druk over hoeveel geld ik uitgeef. Ze weet dat ik verantwoord met geld om ga en respecteert mijn hobby daarin.

                        Comment

                        Working...
                        X