Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstmuziek.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mij ook! Fantastische muziek! Ik heb alles van ze. Voor mij de ultieme kerst(rock)muziek.
    Hetzelfde heb ik met de Mannheim Steamroller.

    Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Verbaasd me elk jaar weer dat Trans Siberian Orchestra gewoon volledig word vergete

    Comment


      #17
      Bedankt voor de tip

      Comment


        #18


        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          ik stel het luisteren naar deze nummers zo ver mogelijk uit, ik kan na afloop van december die nummers niet meer aanhoren.

          Comment


            #20
            Toevallig gisteren om de collega's te jennen even een kleine 15 minuten genoten van Sky radio christmas haha

            Comment


              #21
              Vandaag mijn collegas al laten herinneren dat de dag na sinterklaas weer skyradio opstaat 4x per dag hoor ik dan eenzelfde nummer

              Comment


                #22
                Geinig om te lezen dat ik niet de enige ben die al vroeg begint te luisteren naar kerstmuziek, het brengt me meteen in die december-stemming.. Ik kan de kruitdampen al ruiken!

                Comment


                  #23
                  Zullen er velen met je zijn hoor, we hebben allemaal de zelfde tik .
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    De echte kerst klassiekers kunnen natuurlijk niet ontbreken, zoals Last Christmas, driving home for Christmas, all I want for Christmas, Lonely this Christmas etc. Ik vind covers van kerstnummers vaak niet dezelfde sfeer oproepen dan bij het origineel wel het geval is. Wie daar in mijn ogen wel in slaagt is Michael Bubble. Ik heb de afgelopen weken geregeld een afspeellijst opgezet met alle bekende kerstnummers, maar dan gezongen door Michael Bubble. Naast de covers van Michael Bubble kan ook 1 kerstlied van Rene Froger niet ontbreken en dat is Winter in America.

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Wordt weer afkicken van de kerstmuziek. Zet net Skyradio erop, tog raar dat het alweer voorbij is.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Tis weer goed zo. Nu weer de normale muziek. Trouwens vanaf half november eigenlijk alleen maar kerstmuziek op gehad.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Wordt weer afkicken van de kerstmuziek. Zet net Skyradio erop, tog raar dat het alweer voorbij is.
                          Ja indd ik vannacht na 00:00 uur opeens weer normale muziek, best raar.... nu top2000

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                            Ja indd ik vannacht na 00:00 uur opeens weer normale muziek, best raar.... nu top2000
                            Dat is de laatste twee jaar al zo, daar voor ging het de hele tweede kerstnacht nog gewoon door. Ik was er toen ook vertiefd van dat ze er om 00.00 mee stopten.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #29
                              Deze vond ik dit jaar erg leuk!

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X