Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serious request.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Serious request.

    Ook dit topic mag uiteraard niet ontbreken dit jaar. Ieder jaar weer een enorm feest om naar te kijken en om erbij te zijn.

    Titelsongs



    Rigby - One song (titelsong 2009)
    Rigby - One Song @ Serious Requesthttp://seriousrequest.3fm.nl


    Blof - Wijd open (titelsong 2010)


    Ilse de Lange - Doluv2luvu (titelsong 2011)
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Laura Jansen - Same heart (titelsong 2012)
    "Same Heart" by Laura Jansen feat. Tom Chaplin (Keane) was the theme song of 3FM Serious Request 2012. This year's campaign was focused on the fight against ...


    Racoon - Shoes of Lightning (titelsong 2013)


    Jacqueline Govaert - Make more Sound (titelsong 2014)





    Meest gedraaide platen



    The Wombats - Let's dance to joy division (meest gedraaide plaat 2007)
    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


    Jordy van Loon - Verliefdheid (meest gedraaide plaat 2008)
    Opname van Serious Request 2009
    Jordy van Loon wordt voor het Glazen Huis bekogeld met sneeuwballen. Vorig jaar was zijn single 'Verliefdheid' de meest aangevraagde plaat.


    Ryan Shaw - It gets better (meest gedraaide plaat 2009)
    3FM Serious Request 2009. De DJ's Gerard & Giel gaan los op It Gets Better van Ryan Shaw. Datum: 23-12-2009.


    Martin Solveigh - Hello (meest gedraaide plaat 2010)
    3FM Serious Request 2010 - Dj's springen op het anthem van 2010: Martin Solveig n Dragonette - HelloAvond 3 rond 21:55 uur


    Studio Killers - Bouncer (meest gedraaide plaat 2011)
    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


    Will.i.am ft Britney Spears - Scream 'n Shout (meest gedraaide plaat 2012)


    DVBBS & Borgeous - Tsunami (meest gedraaide plaat 2013)



    Galantis - Runaway (meest gedraaide plaat 2014)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    3FM Serious Request 2017 zal de veertiende editie zijn van 3FM Serious Request, een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor een stille ramp. Gaststad van deze editie is Apeldoorn. Het is de eerste editie die in de provincie Gelderland wordt gehouden.

    Voor de editie van 2017 waren er twee steden in de race: Apeldoorn en Hilversum. Apeldoorn wilde 3FM Serious Request specifiek dit jaar binnenhalen omdat het dat jaar 150 jaar geleden was dat in Apeldoorn het Nederlandse Rode Kruis werd opgericht. Hilversum wilde met dit mediaevenement het startschot geven voor 100 jaar mediastad in 2018.

    Uiteindelijk wordt op 6 oktober 2016 bekendgemaakt dat Apeldoorn gastheer zou zijn van 3FM Serious Request 2017. Hiermee wordt het de eerste keer dat het Glazen Huis in de provincie Gelderland komt te staan. Het Huis zal verrijzen op het Marktplein. Hier zal ook het slotfeest gehouden worden; voor het eerst sinds 2009 wordt het slotfeest op dezelfde locatie gehouden als waar ook het Glazen Huis staat opgebouwd.

    Op 4 juli 2017 wordt bekendgemaakt dat het geld dat met deze editie wordt opgehaald ingezet zal worden voor het herenigen van verscheurde families in rampgebieden.

    Datum 18 december 2017 – 24 december 2017
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Zijn alleen weinig "bekende" dj's meer over voor dit jaar, dus ik vrees wat dat betreft voor de opbrengst. Wel altijd live kijken op tv, verhoogd de sfeer van kerst wel

      Comment


        #4
        Serious Request-quiz met Dennis Weening op Grote Markt.

        Dennis Weening test morgen de muziekkennis van Hagenaars tijdens een popquiz voor 3FM Serious Request in Den Haag.

        Tussen 16.00 en 18.00 uur test de Haagse presentator de popkennis van aanwezigen in café De Zwarte Ruijter aan de Grote Markt in Den Haag. Meedoen levert natuurlijk geld op voor Serious Request, deelname kost 5 euro.

        De quiz is de eerste activiteit met een BN'er voor de actie Serious Request 2017 van radiozender 3FM. De grote landelijke Serious Request-actie barst nu los en over drie maanden wordt het Glazen Huis in Apeldoorn geplaatst waar 3FM-dj's zich zonder eten laten opsluiten. Dit jaar wordt geld ingezameld om ouders en kinderen te herenigen. Wereldwijd zijn meer dan vier miljoen familieleden elkaar kwijt door een ramp of conflict.

        Weening maakte zijn actie bekend in het radioprogramma van dj Domien Verschuuren.

        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Voor mij begint SR een beetje af te doen. Al vanaf t begin gevolgd maar het wordt met de jaren steeds minder. Ben nu meer van de top2000. Daar vorig jaar een bezoekje gebracht en dat was gewoon gezellig.

          Comment


            #6
            Inderdaad Dennis. Voor mij is SR ook een beetje ''dood''. Vind er geen bal meer aan.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Ik vond het afgelopen jaar juist weer eens leuk, heb er veel van gezien, waren gelukkig ook weer nachtgasten. Blijf altijd te lang kijken, niet goed voor de nachtrust hehe. Ieder jaar gebeuren er weer onverwacht leuke en/of mooie dingen, dat is nooit in te schatten en maakt het juist speciaal.

              Hopelijk leuke DJ's in het huis dit jaar, iemand als Sander zou ik echt super shit vinden.

              Comment


                #8
                Ik vind hier geen reet aan meer de laatste jaren. Kijk liever de top2000 is veel gezelliger en leuker
                The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                Comment


                  #9
                  Heb er nooit zo veel aan gevonden. Het enige goede hier aan is dat er geld ingezameld wordt voor een goed doel.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Heb er nooit zo veel aan gevonden. Het enige goede hier aan is dat er geld ingezameld wordt voor een goed doel.
                    Ik volg het altijd vanaf de zijlijn.
                    De insteek vind ik ook erg goed, alleen moeten ze eens een goed doel (of een paar meer) uit Nederland kiezen...
                    Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                    Comment


                      #11
                      Vind het persoonlijk ook minder dan de andere jaren, maar nog steeds vind ik het een erg mooie en leuke sfeermaker. Zit er ieder jaar wel redelijk wat uurtjes naar te kijken.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Ben er wel klaar mee, beetje uitgekauwd en niet echt vernieuwend, daarnaast vindt ik het ook wel eens goed dat we een keer een doel hebben welke in Nederland nodig is.
                        Straks krijgen we een doel om de balinese kaalkoprubs in zuid afrika te redden.

                        Comment


                          #13


                          Donderdag 9 november wordt er bekend gemaakt welke dj's dit jaar voor 3FM Serious Request 2017 in het Glazen Huis trekken. Dit gebeurt tussen 16:00 en 18:00 tijdens het programma van Mark + Rámon. Maarrrrrr wat is er leuker dan van te voren speculeren over wie het gaan worden? Precies!

                          WIE DENK JIJ?!
                          Zijn het mannen, vrouwen, oud gedienden of allemaal Glazen Huis-virgins... We weten het donderdag! Maar jij hebt vast al een idee, een voorgevoel of simpelweg een voorkeur. Kies degenen uit waarvan jij denkt dat ze erin gaan en deel dit op je social media. Blijkt het donderdag nou dat jij gelijk had? Wie weet maak je dan wel kans op een leuk prijzenpakket.

                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
                            Voor mij begint SR een beetje af te doen. Al vanaf t begin gevolgd maar het wordt met de jaren steeds minder. Ben nu meer van de top2000. Daar vorig jaar een bezoekje gebracht en dat was gewoon gezellig.
                            Insgelijks
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              #15
                              Ik ben het met jullie eens. Het is niet meer wat het geweest is. Altijd goed natuurlijk, geld ophalen voor het goede doel maar de dj´s zijn niet meer aansprekend in mijn ogen dus de sfeer is gewoon minder. Ach ja, is ook wel aan de luistercijfers te zien. Hoop dat dit gaat veranderen maar dat duurt wel even denk ik.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X