Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

    Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Verleden jaar was het mijn moeder en zusje. Jaar daarvoor was het brandweer Haastrecht. Maar meestal, eigenlijk, is het iedereen die ik heb op Whatsapp. Niet echt specifiek. Iedereen wens ik dan minstens een uur van te voren gelukkig nieuwjaar omdat ik rekening houd dat de verbinding er meestal om 12 uur uitvlieg (volgens zeggen, nooit last van gehad maar goed!)
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Altijd vrouw en kind daarna de vriendengroep met wie we O&N vieren.

      Comment


        #4
        Om 22:00 mijn ouders/familie/vrienden via telefoon en whatsapp. En om 12 uur gezamelijk met een vrienden/kennissengroep het glas heffen op het nieuwe jaar
        Wie zoekt zal vinden

        Comment


          #5
          VWC forum natuurlijk

          Comment


            #6
            Alleerst mijn vrouw natuurlijk, daarna pak ik mijn 2 dochters erbij..even 1 minuutje samen voordat the pyro party begint.

            Comment


              #7
              Beetje afhankrlijk van waar ik het vier, maar in principe altijd eerst vriendin, en dan de rest van de (schoon)familie net hoe het uitkomt.

              Via whatsapp de rest doe ik pas als ik klaar ben met afsteken, dus dat zijn zeker niet de eerste.
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #8
                Mijn spiegelbeeld...

                Comment


                  #9
                  Eerst de vriendin

                  Comment


                    #10
                    Ik bel altijd eerst mijn moeder of vader op rond 12 uur ligt eraan bij wie ik ben en dan feliciteer ik hun eerst

                    Comment


                      #11
                      Altijd denkbeeldig; mijn overleden vriendin, dochter en zoontje.

                      Comment


                        #12
                        Holy shit karma ! Alle drie overleden ?
                        Mijn hemel, hoe deal je daar mee ....

                        Ik als eerste mijn vrouw en zoontje. Daarna de rest van de aanwezige familie. Wordt dit jaar ook "speciaal" omdat mijn vader in augustus is overleden. Was een liefhebber van oud en nieuw (en feestjes in het algemeen).

                        Comment


                          #13
                          alleen familie, vrienden en kennissen.
                          vroeger deed ik het nog bij iedereen die langs liep/fietste, maar 2 januari slaan we spreekwoordelijk elkaar de hersens weer in, dus daar ben ik mee gestopt.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door karma Bekijk bericht
                            Altijd denkbeeldig; mijn overleden vriendin, dochter en zoontje.
                            zo man dat is best heavy, je raakte wel wat bij me sterke verder.

                            Comment


                              #15
                              Vrienden en familie
                              Laatst aangepast door RubyFire; 15 November 2017, 16:37.

                              Comment

                              Working...
                              X