Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk in huis... en nu ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Eigenlijk begint het nu al: bestellingen plaatsen, maar ook alvast vrij regelen voor de periode tussen kerst en oud en nieuw. Als dan straks alles in huis is, alles uitstallen en stapels maken. Verder veel wat hier al genoemd is. En elke dag 100 keer naar mijn dartkamer, want daar sla ik alles op.

    Comment


      #17
      Hier ook meerdere keren per dag de bijkeuken in, waar alles staat opgeslagen. Foto's maken, labels kijken, op volgorde zetten, voorbereiden, heerlijk.

      Alleen wel pas de 31e dit jaar, aangezien ik de 28e wel 's morgens vrij heb gekregen, maar helaas niet 's middags . De 29e moet werken van 07.00 t/m 19.00 (hoogseizoen op 't werk) , en de 30e heb ik heel de dag een zaalvoetbal toernooitje (er is geen lompere dag om dit in te plannen ). Ach ja, wel gratis pils op kosten van mn voetbaltrainers
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #18
        Ondertussen hebben we het allemaal wel in huis staan toch? Een klein deel dan, de rest is verdeeld op 2 plekken en 4 autos! Vriendinlief maar naar de fiets verwezen want in de auto durft ze niet te rijden.

        Comment


          #19
          Afsteken!

          Natuurlijk wel eerst alle kooien eraf slopen en de lontjes vrij maken.

          Owja en verdelen over 26 huizen.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #20
            Afsteken ben ik nog niet aan begonnen!! Moet mezelf wel inhouden merk ik, maar vind het 't wachten waard! Maar misschien dat ik morgen wel een rustig plekje opzoek.

            Comment


              #21
              Je mag morgen in gelovige dorpen knallen, ik ga ff ri grafhorst.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #22
                Nou ik heb een succesvolle shopdag gehad maar ben nu een soort van verdoofd. Het hele jaar naartoe geleefd nu als konijn kijk ik in de koplampen,ben moe en moet even een soort van bijkomen(posi genieten).Gelukkig precies op 24,9 kg morgen familie bezoek etc en wat later even alles sorteren. Zondag eerst even voor de kerk daarna....................

                Comment


                  #23
                  Net klein uurtje heerlijk simpele Pangu boxen e.d. doorgelopen met top2000 op de achtergrond, hoe zalig!

                  Comment


                    #24
                    Kwijlen......meer kan ik er niet van maken

                    Comment


                      #25
                      Hyper was ik (als een kind in de speelgoedwinkel)met ophalen en alles klaar maken. Nu beetje versuft top 2000 en darten kijken zoveel mogelijk rusten..en regelmatig naar de klok en weersberichten kijken.

                      Comment


                        #26
                        Eerst een keer of 10 alles naar boven te slepen, vervolgens uitstallen en al die kooien eraf halen, dan goed zetten en dan zo nu en dan ff naar buiten om iets te " testen "

                        Comment


                          #27
                          Alles al doorgelont. Lekker zo’n dag extra. Totaal geen stress ....
                          Top 2000 luisteren en niet ziek worden verder.

                          Comment


                            #28
                            Naar kijken en foto,s maaken en als goed voorberieden kooie er vanaf halen is ook nog een werk... maargoed heb er allemaal voor mijn hobby over

                            Comment


                              #29
                              En nu.. Naast alles sorteren in avond/nacht/voor vriendin en "zooi die nu eens echt op moet" vooral dingen laten drogen. Toch best veel vochtige dingen dit jaar helaas. Maar de vloerverwarming is geduldig
                              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                              Comment


                                #30
                                Bier drinken en prut roepen.
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X