Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Leg die even uit.
    Verkoopdag doelt die op denk ik.

    Comment


      #47
      Leuk meelezen haha, zware trol in de chat inderdaad. Maar dat krijg je rond dit uur. Ben zelf ook niet helemaal zuiver meer 3 bier op maar na alle ritjes en slapeloze nachten slaat het in als een bom

      Edit: Hij begint nu wel irritant te worden. Ik duik me nest in, morgen nog 1 adressje dan ben ik klaar
      Laatst aangepast door Dionysus; 30 December 2017, 03:19.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        Leg die even uit.
        Zag dat Belgische winkels gewoon open zijn de liefhebbers kunnen er zo een 4de dag aanvast plakken en inplaats van zaterdag last minute shopping zo ook nog op zondag de echte laatste dingen doen.

        Comment


          #49
          Nu klaarwakker door 3 gasten die zo nodig al lopende door de straat thunderkings menen af te kunnen steken. Wat bezielt je!? Ik ga toch maar proberen wat te slapen nog...

          Comment


            #50
            zo het gevoel van heb niet genoeg en stres hehe ga straks weer na winkel wat bij kopen samen met me dochter die ook flink verslaafd aan woorden is hahaha

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
              Nu klaarwakker door 3 gasten die zo nodig al lopende door de straat thunderkings menen af te kunnen steken. Wat bezielt je!? Ik ga toch maar proberen wat te slapen nog...
              dronken jeugd he was hier ook al is wel iri ja

              Comment


                #52
                Om 6 uur opeens klaarwakker, terwijl ik er om 12 uur inging. Zal de kruitstress wel zijn zeker.
                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                  Om 6 uur opeens klaarwakker, terwijl ik er om 12 uur inging. Zal de kruitstress wel zijn zeker.
                  haha ja klopt is nu 4 dagen kwijlen op je vuurwerk en spanning steeds groter tot moment dat het mag

                  Comment


                    #54
                    ook al om 6u gewoon weer wakker hier, zoals normaal de hele week natuurlijk. Niet voor de lol (nou ja, had de wekker om 7.15 ivm nog één bestelling halen ) maar omdat zodra m'n bewustzijn ook maar een tikje lichaam vermoedt, die meteen antwoordt met een dikke hoestbui. Voelde wel weer even goed, maar 3 niesbuien later zit de betonkop gewoon weer vol. Nog zo'n dag, lekker maken d'r een mooie van (doorlonten...)

                    Comment


                      #55
                      Mogguh! Even een bakkie erin, douchen en hop naar Orthen. Laatste ritje van dit jaar.
                      Well, that depends...

                      Comment


                        #56
                        Goedemorgen. Lekker hè, die kruitstress?

                        Hier heb ik gisteravond alles gereed gekregen, dus we kunnen wat mij betreft gewoon beginnen hoor. Kom maar op met die jaarwisseling!

                        Comment


                          #57
                          Veel plezier allemaal weer met het afhalen.

                          Ik was gister middag al klaar met alles en vind deze 'rust' dag tussen door heerlijk moet ik zeggen. Die verkoop dagen zijn elk jaar ook wel weer een paar vermoeiende dag dor het zeer weinige slapen en al het gesleep en het rijden.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Weer weinig slaap gehad maar we gaan maar door.

                            Nog even volhouden

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
                              Nu klaarwakker door 3 gasten die zo nodig al lopende door de straat thunderkings menen af te kunnen steken. Wat bezielt je!? Ik ga toch maar proberen wat te slapen nog...
                              Zag toen straks een filmpje van iemand die een vuurpijl uit zijn dak raam schoot zo tegen het huis van de tegenoverburen aan.... Zo wordt onze hobby dus verziekt helaas...
                              No Pyro ! No Party !

                              Comment

                              Working...
                              X