Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestellingen geplaatst ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    De 28e om een uurtje of 8.
    Leuk om s wat freaks te ontmoeten ben er ook de 28-ste s ochtends!

    Comment


      #77
      eerst wachten tot de sites online komen,kan nog niks bestellen

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
        Leuk om s wat freaks te ontmoeten ben er ook de 28-ste s ochtends!
        En ik waarschijnlijk ook rond die tijd, kan mog gezellig worden!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
          En ik waarschijnlijk ook rond die tijd, kan mog gezellig worden!
          Dat wordt feest. Ik ben wel op doorreis, maar twijfel niet om contact te maken!

          Comment


            #80
            Hier ook al wat zaken besteld, er zal nog wel wat bijkomen maar de gekte van afgelopen jaar is dit jaar niet aan de orde i.v.m een aankoop van een ander huis.

            2x radical power
            1x color strike
            1x mayhem ( evo)
            1x colorfull city.
            1x Double Demolition.
            1x 3xh box.
            1x serenity box.


            De laatste 2 puur op basis van de eerder bewezen kwaliteit van Evolution. Verder is het niet de meest indrukwekkende lijst maar mijn vuurwerkbuddy besteld ook nog, dus de uiteindelijke gezamelijke lijst zal best de moeite waard zijn.
            Laatst aangepast door jakhal; 24 September 2017, 15:26.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
              Hier ook al wat zaken besteld, er zal nog wel wat bijkomen maar de gekte van afgelopen jaar is dit jaar niet aan de orde i.v.m een aankoop van een ander huis.

              2x radical power
              1x color strike
              1x mayhem ( evo)
              1x colorfull city.
              1x 3xh box.
              1x serenity box.

              De laatste 2 puur op basis van de eerder bewezen kwaliteit van Evolution. Verder is het niet de meest indrukwekkende lijst maar mijn vuurwerkbuddy besteld ook nog, dus de uiteindelijke gezamelijke lijst zal best de moeite waard zijn.
              Nou, het zijn wel stuk voor stuk prachtige boxen!

              Comment


                #82
                Eerlijk gezegd vind ik het een prachtige lijst. Niet heel lang misschien maar wel allemaal (potentiële) toppers.

                Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                Hier ook al wat zaken besteld, er zal nog wel wat bijkomen maar de gekte van afgelopen jaar is dit jaar niet aan de orde i.v.m een aankoop van een ander huis.

                2x radical power
                1x color strike
                1x mayhem ( evo)
                1x colorfull city.
                1x 3xh box.
                1x serenity box.

                De laatste 2 puur op basis van de eerder bewezen kwaliteit van Evolution. Verder is het niet de meest indrukwekkende lijst maar mijn vuurwerkbuddy besteld ook nog, dus de uiteindelijke gezamelijke lijst zal best de moeite waard zijn.
                Work is the curse of the drinking class

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                  Dat wordt feest. Ik ben wel op doorreis, maar twijfel niet om contact te maken!
                  Dat zeker! Ik ook inderdaad, sowieso nog naar de knallende ketel in Almere en Meester vuurwerk in Lelystad, daar komt waarschijnlijk Leeuwarden nog bij, dus het wordt een redelijk strakke planning, maar uiteraard is er altijd ruimte voor wat gezelligheid!

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
                    Dat zeker! Ik ook inderdaad, sowieso nog naar de knallende ketel in Almere en Meester vuurwerk in Lelystad, daar komt waarschijnlijk Leeuwarden nog bij, dus het wordt een redelijk strakke planning, maar uiteraard is er altijd ruimte voor wat gezelligheid!
                    Grappig, ik heb nagenoeg dezelfde planning, maar in een andere volgorde. Eerst Meester, dan haven, en ik sluit af bij de knallende ketel. Leeuwarden laat ik aan mij voorbij gaan.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                      Eerlijk gezegd vind ik het een prachtige lijst. Niet heel lang misschien maar wel allemaal (potentiële) toppers.
                      Ja inderdaad, andere jaren als een kip zonder kop ingeslagen, dit jaar is het echt zoeken, kijken en meer kijken om de krenten uit de pap te halen. Maar dat is toch lastig met zoveel toppers op papier.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                        Grappig, ik heb nagenoeg dezelfde planning, maar in een andere volgorde. Eerst Meester, dan haven, en ik sluit af bij de knallende ketel. Leeuwarden laat ik aan mij voorbij gaan.
                        Oh echt waar, dat is wel toevallig! Mijn volgorde heb ik nog niet bepaald trouwens, moet nog even kijken wat logistiek gezien het gunstigste is. Leeuwarden is nog niet zeker, maar dat is vorig jaar goed bevallen dus de kans is groot dat ik daar nog wat ha bestellen.
                        Laatst aangepast door SanderB10; 20 September 2017, 13:39. Reden: Paar typfoutjes

                        Comment


                          #87
                          Haha ook hier eerst Meester dan knallende ketel en als laatste Haven als afhaalroute....

                          Comment


                            #88
                            Nog even wat budget toppers gescoord in de outlet, sommigen zullen deze wel kennen aangezien ze al even op de markt zijn.

                            Geisha: Scar
                            Geisha: the lucifer
                            Rubro: ethica
                            Evolution: Red ghosts

                            in totaal voor 49 euro (gem: 12,50 per stuk)

                            Comment


                              #89
                              Net nog even een bestelling gedaan, wou erg graag wat kleur erbij en daarom de Fading Stars hebben.

                              Evolution - Fading Stars
                              Evolution - Sparkles
                              Pangu - Sky Rider
                              Rubro - Anaconda & Mastadon

                              Nog nooit eerder Evolution gehad en dit jaar al 1 box en 5 cakes besteld van hun.

                              Comment


                                #90
                                Wanneer de portemonnee het toe laat:

                                Cakes:
                                Golden Willow Cracker(Evolution)
                                Green Flashing(Evolution)
                                2x Double Demolition(Vuurwerkmania)

                                Cakebox:
                                Transbomber(Rubro)
                                Crash box 100s(Rubro)

                                Comment

                                Working...
                                X